• Maar deze keer echt één persoon.
    Lang geleden -kuch, vorig jaar, kuch- ben ik begonnen aan een verhaal voor NaNoWriMo. Vele mensen vonden mijn idee toen goed, alleen ik ben er nooit mee doorgegaan. Laatst vond ik het document terug en kreeg ik (sinds een lange tijd) weer schrijfkriebels en wilde ik doorgaan. Helaas is het document na een crash compleet van mijn laptop verdwenen en daarom ben ik opnieuw begonnen.
    Nu zoek ik dus iemand die mijn verhaal van tijd tot tijd wil lezen, kritiek wil leveren, mij aan wil moedigen en eventueel wil helpen als ik vast zit. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat diegene mijn verhaal gaat schrijven, haha, maar wel met handige tips komt of me eventueel een duwtje in de rug geeft.

    Ik zoek dus iemand die:
    - Graag leest
    - Genoeg tijd heeft > Daarmee bedoel ik dus niet ieder moment van de dag. Ik zet expres 'genoeg' en niet 'veel', omdat ik het zelf ook druk heb! (joehoe)
    - Zich voor een langere tijd wil inzetten
    - Eerlijk, maar op een beleefde manier, opbouwende(!) kritiek durft te geven
    - Iemand aan kan moedigen
    - Tips heeft tegen een writersblock
    - Zelf ook graag/veel schrijft
    - Mensen graag helpt en aanspoort

    Natuurlijk kan dit ook wederzijds zijn, mocht jij ook met een 'project' bezig zijn. Als je zo lief bent om mij te willen helpen, plaats dan alsjeblieft niet alleen een reactie met 'ik wil wel', want ik neem dit alles best serieus (het verhaal komt dan ook niet op Quizlet) en wil dus wel een goed iemand hebben, om het bij gebrek aan betere woorden even zo te beschrijven. (:

    Edit: Lijstje om jullie beter te leren kennen, dat werkt makkelijker voor mij!

    Naam:
    Leeftijd:
    Opleidingsniveau/opleiding:
    Hobby's:
    Ervaring met schrijven:
    Ervaring met lezen:
    Noem drie goede en drie slechte eigenschappen van jezelf.(nerd) > die hoeft niet serieus hoor, haha.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:50 ]


    everything, in time

    Wiarda had een slim idee, lijstje staat er nu bij!


    everything, in time

    Naam: Annabeth de Eerste
    Leeftijd: 19
    Opleidingsniveau/opleiding: VWO
    Hobby's: Lezen, schrijven, shoppen, muziek luisteren
    Ervaring met schrijven: Heel veel. Ik hou van de Nederlandse taal en ik heb al veel dingen geschreven over verschillende onderwerpen.
    Ervaring met lezen: Ook heel veel. Sinds mijn derde ging ik mezelf al leren lezen en ik heb een dikke boekenkast vol boeken. Ook lees ik genoeg verhalen hier op Q, ook dankzij mijn verleden als bèta zijnde. Tja. Kies mij? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oeeh, ik ga 'm even invullen. ^^

    Naam: Jip, van Janneke, aangenaam. :')
    Leeftijd: Dertien jaar.
    Opleidingsniveau/opleiding: 3VWO
    Hobby's: Schrijven, lezen, computeren, nog meer schrijven, me emotioneel teveel aan mijn laptop hechten, eten, slapen.
    Ervaring met schrijven: Pfoeh, het is maar wat je ervaring noemt. Ik heb twee verhalen op Quizlet afgeschreven, één fanfictie en één met onbekende personen. Nu ben vooral bezig met een thriller waar ik waarschijnlijk nog wel zo'n jaar (of twee) mee bezig ben, aangezien ik voor het eerst in mijn leven de drang heb om dat perfect te doen. x) Ik schrijf nog maar zo'n twee jaar 'echt', maar ik heb een tijdje geleden ook wat oude Google Docs-documenten teruggevonden, met daarin een verhaal over een eenhoorn dat ik heb geschreven toen ik zes was. Officieel schrijf ik dus pas twee jaar, maar stiekem al veel langer. :'D
    Ervaring met lezen: Veel. De laatste tijd lees ik niet erg veel als vermaak omdat ik een lange eisenlijst heb waar een verhaal aan moet voldoen voordat ik het leuk vind. Wel lees ik al heel erg lang, ondanks het feit dat ik nog vrij jong ben. Volgens mijn ouders las ik mijn eigen Nijntje-boekjes namelijk al op mijn tweede voor, hoewel ze er toen niet helemaal zeker van waren of ik echt kon lezen, of dat ik het boekje uit mijn hoofd wist en gewoon op de goede momenten de bladzijden omsloeg. (krul) En natuurlijk heb ik ervaring met 'kritisch lezen', maar ik denk dat dat ook een beetje voor zich spreekt. *wijst naar blauw naampje*
    Noem drie goede en drie slechte eigenschappen van jezelf: Oeh, dit wordt leuk. :'D

    Goede eigenschappen:
    Mijn prioriteiten liggen anders dan die van de meeste scholieren, waardoor ik waarschijnlijk sneller op jouw berichten zal antwoorden dan dat ik mijn eigen huiswerk maak.
    Ic maek noit spelingsvauten. (nerd)
    ... ik kon wel twee goede eigenschappen bedenken, wat al een goede eigenschap van zichzelf is; ik kan denken. (wbw)

    Slechte eigenschappen:
    Mijn prioriteiten liggen anders dan die van de meeste scholieren, waardoor ik waarschijnlijk een typische 'met hakken over de sloot'-VWO leerling ben aan het eind van het jaar. :')
    Ik ben heel erg lui. Als in; zo lui dat ik deze vakantie welgeteld twee keer het huis uit ben geweest. Aan de andere kant kan ik ook ontzettend fanatiek zijn, zolang ik het maar interessant vind om te doen (wat niet vaak het geval is, maar ach).
    Ik huil snel als ik iets lees/zie/hoor/whatever. Ik huil gewoon snel. Punt. :')

    Tadaaah. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naam: Anne
    Leeftijd: 18
    Opleidingsniveau/opleiding: VMBO-T diploma en in juli ook MBO niveau 4 Onderwijsassistent-diploma.
    Hobby's: Lezen, schrijven, muziek luisteren
    Ervaring met schrijven: Best veel. Ik schrijf al een paar jaar, zowel voor mezelf als met anderen.
    Ervaring met lezen: Veel. Op de basisschool had ik een hekel aan lezen, maar sinds de middelbare school ben ik het leuk gaan vinden. Sindsdien lees ik heel veel boeken en tijdschriften en sinds ik een account op Q heb, lees ik ook hier veel verhalen.
    Eigenschappen: (eigenlijk zijn al mijn eigenschappen zowel positief als negatief)
    - Ik ben erg eigenwijs, wat uiteraard vaak in mijn voordeel werkt, maar misschien nog vaker in mijn nadeel.
    - Vroeger was ik erg onzeker, maar daar ben ik nu helemaal vanaf. Ik ben nu zelfverzekerd, maar dat wil soms nog wel eens doorslaan naar de verkeerde kant en dan kan ik bijzonder arrogant overkomen...

    Dat was het wel zo'n beetje, denk ik. Succes met kiezen en hopelijk kies je mij! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Na deze week heb ik tijd en zin zat c:

    Naam: Sandra Evers
    Leeftijd: 15
    Opleidingsniveau/opleiding: ben gezakt van VWO3 naar HAVO4 omdat ik Wiskunde haat, grrr ;3
    Hobby's: Fotograferen, tekenen, dansen en voor de rest gewoon leuke dingen doen met vrienden
    Ervaring met schrijven: Ik schreef voorheen wel op Quizlet maar alles daarvan is op inactief gezet omdat het te kinderachtig was.
    Ervaring met lezen: Tja iedereen heeft toch wel eens een boek gelezen of een verhaal op Quizlet?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mag ik pleassssseee?


    || Love the life you live, live the life you love ||