• [Oefen RPG] School Camp – Rollen

    Voor iedereen die zijn schrijfstijl/RPG stijl wil verbeteren. Voor iedereen die nog maar net de poort van de RPG wereld voorbij is of voor de mensen die gewoon even willen RPG'en. Dus, voor iedereen.
    Deze RPG hebben wij (Moonly en Flitwick) expres heel simpel gehouden. Gewoon omdat er steeds meer mensen zijn die alleen ervaren RPG'ers toelaten en heel veel regels hebben. Het leek ons handig om een soort oefen RPG te maken voor iedereen, ook voor nieuwelingen. Deze kunnen volop tips vragen (off topic natuurlijk), of gewoon goed opletten hoe anderen RPG'en. Als je het gevoel hebt dat je zelf nogal slecht schrijft, je wil eens wat anders, je vind je eigen schrijfstijl saai, je wil eens een ander soort personage proberen (ben je altijd een jongen en je wilt eens een meisje proberen, of andersom), hiervoor is deze RPG.

    Natuurlijk moet er wel een verhaallijn in zitten. Expres heel simpel:
    Een klas, 4G, is op kamp. Dit kamp duurt alleen heel lang, omdat de auto's niet kunnen worden gebruikt. (Natuurlijk zijn hier honderden oplossingen voor, maar let hier niet te veel op. Ze kunnen gewoon niet terug. Punt )
    De leraren proberen er het leukste van te maken en organiseren spooktochten, uitstapjes, vrije uren, bonte avonden, noem maar op. De kinderen vermaken zich hopelijk en vriendschappen onstaan opnieuw, het lijkt alsof iedereen elkaar beter gaat kennen en elkaar opnieuw ontmoet. De band in de klas wordt ook hechter. Dit is een kamp om nooit te vergeten.

    Regels:
    Je mag je rol zo uitgebreid mogelijk maken als je wil, wel alles invullen aub. Mag ook heel kort zijn, maar zorg dat we je wel een beetje ´kennen'
    16+ toegestaan
    Help elkaar en geef tips en complimenten over de schrijfstijl van nieuwelingen
    off topic tussen haakjes
    geen one liners, minstens 3 regels (ervaren mensen liever iets langer maar volgens mij doen ze dit automatisch)
    Vragen mag je altijd stellen!
    Heb veel plezier
    Je mag altijd in en uit deze RPG gaan, alleen sluit het wel een beetje mooi af als je weg gaat (dus niet midden in een gesprek je uitschrijven a.u.b.)

    Invullijstje:
    Naam: (De naam van je personage)
    Leeftijd: (15/16/17 tenzij je een leraar bent)
    Geslacht: (jongen of meisje)
    Uiterlijk: (Hoe ziet je personage eruit? Foto mag ook)
    Innerlijk: (hoe gedraagt je personage zich?)
    Familie: (heeft je personage broers of zussen?)
    Extra: (wat je nog kwijt wilt)
    Ervaring: (heb je rpg ervaring? Je hoeft hier niet over te liegen, we zijn er juist om je te helpen.)

    Meisjes:
    - Emmalie Liz Johnson - Flitwick
    - Lauren Paige Vasquez - Croix
    - Ivy Wolters - Cavallo
    - Savannah Chay Montoya - Slender
    -gereseveerd voor xkimx124



    Jongens:
    - Simon Heers - Moonly
    - Nash Loncer Fennick - Flitwick
    - Rayn Rodgers - Cavallo



    Leraren (deze mag iedereen zijn als ze willen):
    Kirsten Shallee - lerares Nederlands - gespeeld door iedereen

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 17:45 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kan ik een meisje reserveren?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Jahoor(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil graag een jongen en een meisje reserveren (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn topics


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Savannah Chay Montoya, ze word door iedereen bij haar 2e naam genoemd.
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Chay is een meisje waarvan veel mensen denken dat ze heel lief is. Niet heel gek, ze heeft een lief gezicht en bijna altijd een lach op haar gezicht. Tegen vrienden is ze dan ook echt een schatje, maar tegen mensen die ze niet mag kan dat compleet veranderen. Zo kan ze gemakkelijk van lief en schattig, naar bitchy en sluw veranderen. Chay is best sportief, vooral basketbal vind ze leuk. Chay heeft een duidelijke eigen mening en is niet bang om het te zeggen. Ze houd ook veel van gevaar, en doet de meest gevaarlijke dingen. Dingen waar je echt een kick van krijgt. Bijvoorbeeld bungee jumpen, dat vind ze helemaal geweldig. Als ze bij mensen is die ze niet kent en geen van haar vrienden is erbij is ze meestal erg stil. De slechte eigenschap van Chay is toch wel dat ze niet goed weet wat echt té gevaarlijk is. Tegen haar crushes is het trouwens een echte flirt. Ook is ze best populair.
    Familie: Chay is Italiaans, en ze komt uit een groot gezin. Haar vader was alleen in de weekenden thuis, terwijl haar moeder er altijd was. Ook heeft ze 3 grote broers die erg beschermend over haar zijn. Als laatst heeft ze nog 2 jongere zusjes, een tweeling.
    Extra: /
    Ervaring: Ja, alleen ik schrijf vaak niet zoveel regels ;P

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:08 ]


    El Diablo.

    Geüpdated


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Ryan Rodgers
    Leeftijd: 17
    Geslacht:Jongen
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ryan is zo'n typische populaire jongen uit de klas die zat vrienden heeft en graag bij de meisjes gezien wordt. Hij is een sporter, maar heeft niet echt super spieren of een sixpack - dat is ook iets wat van hem niet hoeft. Hij stelt nooit veel eisen aan anderen, als iemand hem goed aan het lachen krijgt - of iemand die gewoon graag lacht en vrolijk is, is hij al eigenlijk tevreden. Hij stelt graag anderen op hun gemak en houd er niet zo van om anderen buiten te sluiten of om zelf buiten gesloten te worden. Dus eigenlijk is hij wel een beetje een softie.
    Familie: Ryan heeft thuis een jonger zusje, van 10, Alexis heet ze.
    Extra:/
    Ervaring: Ik speel al best heel lang RPG (niet op Quizlet, dit is zo'n beetje mijn eerstje RPQ) maar ik ben niet verrassend goed haha, ik ben niet zo goed in lange, uitgebreide verhalen etc.

    Naam: Ivy Wolters
    Leeftijd 5
    Geslacht Meisje
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ivy is een lief meisje, wat toch wel wat verlegen is en zich niet zo heel snel in gesprekken mengt. Toch kan ze, als je haar de kans geeft, úren praten over dingen die ze leuk vindt, of juist niet. Dus kort gezegd, eens je haar kent, is ze toch wel wat meer spraakzaam dan ze overkomt. Het is niet dat ze zich stil en afgezonderd houd, maar ze is gewoon niet iemand die altijd haantje de voorste wilt zijn, ze hoeft niet alle aandacht. Verder is Ivy altijd heel nieuwsgierig en vindt ze veel dingen leuk.
    Familie: Nee, Ivy is enigstkind, en als je dan ook nog rijke ouders hebt wordt je goed verwend. Niet dat ze zich zo gedraagd, ze is absoluut blij met wat ze krijgt en heeft en schept over het algemeen niet heel veel op
    Extra: /
    Ervaring: Lees Ryan


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Seriously? Je hebt gewoon Assassin's idee gejat. Feel proud now?
    Zelfs je regels lijken in grote lijnen op die van haar. Wauw.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Seriously? Je hebt gewoon Assassin's idee gejat. Feel proud now?
    Zelfs je regels lijken in grote lijnen op die van haar. Wauw.


    Oke sorry maar dit is NIET waar.
    1 het is mijn idee dus alle schuld is aan mij niet Moonly.

    2 Niet afgepikt. Ik heb veel pb's en gbs binnengekregen met mensen die weinig ervaring hadden maar toch wilden meedoen met mijn rpgs, alleen ik accepteerde ze niet omdat ik ervaren mensen wilden. Ook werd er door iemand gezegd dat ik misschien zon rpg moest maken. Die had ik toen al gemaakt, voor als ik eens tijd had om hem te posten. DAARNA pas vond ik Assassins topic en heb ik daarin meegespeeld. Vandaag kwam ik die rpg die ik ooit had gemaakt (deze dus) weer tegen.
    Samen met Moonly op quizlet gezet en tadaa

    Het is me geloven, of me niet geloven. Ik zeg je het is de waarheid. Maar ja je moet het zelf weten.
    Zelf weet ik hoe rot het voelt als het lijkt als of je idee word afgepikt, dus zou ik het nooit doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Oke sorry maar dit is NIET waar.
    1 het is mijn idee dus alle schuld is aan mij niet Moonly.

    2 Niet afgepikt. Ik heb veel pb's en gbs binnengekregen met mensen die weinig ervaring hadden maar toch wilden meedoen met mijn rpgs, alleen ik accepteerde ze niet omdat ik ervaren mensen wilden. Ook werd er door iemand gezegd dat ik misschien zon rpg moest maken. Die had ik toen al gemaakt, voor als ik eens tijd had om hem te posten. DAARNA pas vond ik Assassins topic en heb ik daarin meegespeeld. Vandaag kwam ik die rpg die ik ooit had gemaakt (deze dus) weer tegen.
    Samen met Moonly op quizlet gezet en tadaa

    Het is me geloven, of me niet geloven. Ik zeg je het is de waarheid. Maar ja je moet het zelf weten.
    Zelf weet ik hoe rot het voelt als het lijkt als of je idee word afgepikt, dus zou ik het nooit doen.

    Ja sure, zoiets zou ik ook zeggen als ik jou was. Slecht hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitchell kom op nou zeg, je gedraagt je op dit moment niet echt volwassen. :W

    Als we toch gaan mierenneuken: de RPG van Nikki was óók bedoeld voor de mensen die niet steeds vast wilde zitten aan een rpg. INLOOP. niet OEFEN.
    Dit is echt gericht op mensen die pas net komen kijken. Sowieso, why the fuck zou er maar één oefen RPG mogen zijn? Moeten al die mensen zich dan in één RPG gaan proppen? Beetje overreacted en sowieso erg aanvallend/gemeen verwoord.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:58 ]


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Mitchell kom op nou zeg, je gedraagt je op dit moment niet echt volwassen. :W

    Als we toch gaan mierenneuken: de RPG van Nikki was óók bedoeld voor de mensen die niet steeds vast wilde zitten aan een rpg. INLOOP. niet OEFEN.
    Dit is echt gericht op mensen die pas net komen kijken. Sowieso, why the fuck zou er maar één oefen RPG mogen zijn? Moeten al die mensen zich dan in één RPG gaan proppen? Beetje overreacted en sowieso erg aanvallend/gemeen verwoord.

    Ik ben direct Marleen, dat weet je en dat kan heel hard overkomen. En ik vind het gewoon heeel opvallend dat zo'n RPG er komt vlak nadat Nikki er eentje heeft aangemaakt en waarin Flitwick (die het blijkbaar bedacht heeft) in mee speelt.
    En nee, natuurlijk mogen er wel meerdere RPG's zijn, dat heb ik nooit beweerd. Ik vind het gewoon heel opvallend en verdacht. Maar goed, ik wilde gewoon even zeggen wat ik heb gezegd.

    Alsnog veel plezier gewenst met deze RPG.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Seriously? Je hebt gewoon Assassin's idee gejat. Feel proud now?
    Zelfs je regels lijken in grote lijnen op die van haar. Wauw.

    En natuurlijk is Assasin de enige die zoiets kan bedenken. -__-
    Bovendien, heeft zij niet iets met een hotel? Dit is weer een totaal andere scene..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben direct Marleen, dat weet je. En ik vind het gewoon heeel opvallend dat zo'n RPG er komt vlak nadat Nikki er eentje heeft aangemaakt en waarin Flitwick (die het blijkbaar bedacht heeft) in mee speelt.


    Flitwick speelt, voor zover ik gezien heb, in heel veel RPG's mee.
    Ik denk echt niet dat 't van Nikki is gestolen. Toen ik dit zag dacht ik ook even aan de RPG van Nikki, toegegeven, maar toen bedacht ik me dat ik bij haar RPG echt meer het idee heb dat het voor de mensen is die niet veel tijd hebben etc. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, daar niet van, maar toch vind ik het best wel iets anders. Natuurlijk lijken de verhalen op elkaar: er zijn geen regels! Maar een hotel, waar je alles en iedereen kunt zijn, is toch wel anders dan een schoolkamp waarin je gebonden bent aan leeftijd en een leerlingen- of lerarenrol.


    everything, in time

    En kijk dan aub ook even naar de 638827472627 rpgs over hunger games
    Alle miljarden stories over 1 direction, drermione....
    En dan maak ik een al eerder bedacht ding op aanraden van iemand anders wat ik een tijdje heb liggen en dan is dat meteen verdacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel