• [Oefen RPG] School Camp – Rollen

    Voor iedereen die zijn schrijfstijl/RPG stijl wil verbeteren. Voor iedereen die nog maar net de poort van de RPG wereld voorbij is of voor de mensen die gewoon even willen RPG'en. Dus, voor iedereen.
    Deze RPG hebben wij (Moonly en Flitwick) expres heel simpel gehouden. Gewoon omdat er steeds meer mensen zijn die alleen ervaren RPG'ers toelaten en heel veel regels hebben. Het leek ons handig om een soort oefen RPG te maken voor iedereen, ook voor nieuwelingen. Deze kunnen volop tips vragen (off topic natuurlijk), of gewoon goed opletten hoe anderen RPG'en. Als je het gevoel hebt dat je zelf nogal slecht schrijft, je wil eens wat anders, je vind je eigen schrijfstijl saai, je wil eens een ander soort personage proberen (ben je altijd een jongen en je wilt eens een meisje proberen, of andersom), hiervoor is deze RPG.

    Natuurlijk moet er wel een verhaallijn in zitten. Expres heel simpel:
    Een klas, 4G, is op kamp. Dit kamp duurt alleen heel lang, omdat de auto's niet kunnen worden gebruikt. (Natuurlijk zijn hier honderden oplossingen voor, maar let hier niet te veel op. Ze kunnen gewoon niet terug. Punt )
    De leraren proberen er het leukste van te maken en organiseren spooktochten, uitstapjes, vrije uren, bonte avonden, noem maar op. De kinderen vermaken zich hopelijk en vriendschappen onstaan opnieuw, het lijkt alsof iedereen elkaar beter gaat kennen en elkaar opnieuw ontmoet. De band in de klas wordt ook hechter. Dit is een kamp om nooit te vergeten.

    Regels:
    Je mag je rol zo uitgebreid mogelijk maken als je wil, wel alles invullen aub. Mag ook heel kort zijn, maar zorg dat we je wel een beetje ´kennen'
    16+ toegestaan
    Help elkaar en geef tips en complimenten over de schrijfstijl van nieuwelingen
    off topic tussen haakjes
    geen one liners, minstens 3 regels (ervaren mensen liever iets langer maar volgens mij doen ze dit automatisch)
    Vragen mag je altijd stellen!
    Heb veel plezier
    Je mag altijd in en uit deze RPG gaan, alleen sluit het wel een beetje mooi af als je weg gaat (dus niet midden in een gesprek je uitschrijven a.u.b.)

    Invullijstje:
    Naam: (De naam van je personage)
    Leeftijd: (15/16/17 tenzij je een leraar bent)
    Geslacht: (jongen of meisje)
    Uiterlijk: (Hoe ziet je personage eruit? Foto mag ook)
    Innerlijk: (hoe gedraagt je personage zich?)
    Familie: (heeft je personage broers of zussen?)
    Extra: (wat je nog kwijt wilt)
    Ervaring: (heb je rpg ervaring? Je hoeft hier niet over te liegen, we zijn er juist om je te helpen.)

    Meisjes:
    - Emmalie Liz Johnson - Flitwick
    - Lauren Paige Vasquez - Croix
    - Ivy Wolters - Cavallo
    - Savannah Chay Montoya - Slender
    -gereseveerd voor xkimx124



    Jongens:
    - Simon Heers - Moonly
    - Nash Loncer Fennick - Flitwick
    - Rayn Rodgers - Cavallo



    Leraren (deze mag iedereen zijn als ze willen):
    Kirsten Shallee - lerares Nederlands - gespeeld door iedereen

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 17:45 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb je erin gezet, cavallo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Lauren Paige Vasquez
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Lauren is een verlegen en erg gevoelig meisje. Aan de buitenkant lijkt ze erg zelfverzekerd, maar van binnen weet ze soms niet wat ze met haarzelf aan moet. Lauren draagt ook vrij veel make-up om haar onzekerheid te verbergen. Mensen om haar heen denken dat ze nooit aan zichzelf twijfelt, maar dat doet ze wel. Lauren is het meisje dat altijd lacht, maar zichzelf 's avonds in slaap moet huilen. Ze heeft zichzelf ook een bepaalde tijd lichamelijk beschadigd, maar toen ze erachter kwam dat dit haar leven niet beterde is ze hier met hulp van anderen mee gestopt. Verder is Lauren vrij veel op haarzelf en houdt ze erg veel van zingen en gitaarspelen. Ze schrijft zelf liedjes om hierin haar gevoelens te uiten.
    Familie: Lauren heeft een oudere broer: Ethan en een erg klein zusje: Phoebe.
    Extra: Sinds haar dertiende woont Lauren bij haar grootouders. Na de geboorte van haar nu vierjarige zusje Phoebe begon Lauren zichzelf te beschadigen. Ze was toen nog maar net twaalf. Haar ouders wisten niet meer wat ze met Lauren aan moesten en moesten ook zorgen voor Phoebe. Lauren's grootouders hebben toen aangeboden haar in huis te nemen en ze woont er nu al vier jaar. Sindsdien is ze niet meer teruggegaan naar huis, omdat haar grootouders dichter bij school woonden. Lauren's broer Ethan is al uit huis en ze ziet hem erg vaak en ook graag, omdat hij haar in deze periode heel erg gesteund heeft. Het contact met haar ouders is iets minder, maar hen ziet ze ook nog regelmatig. Ze gaat met haar grootouders mee naar haar ouders of als haar ouders bij haar grootouders komen, is ze ook gewoon thuis. Het is niet zo dat ze ze ontwijkt, maar ze zal niet erg snel vrijwillig naar hen toe gaan. Als ze dat doet, doet ze het meestal voor Phoebe. Ze heeft een goede band met haar jongere zusje. De reden dat ze haar ouders minder graag ziet, is omdat ze niet kan geloven dat ze haar uit het huis hebben gezet, toen het minder goed met haar ging. Ze begrijpt het wel, maar vind niet dat ouders zoiets horen te doen.
    Ervaring: Op Quizlet heb ik nog niet aan veel rpg's meegedaan, maar op andere sites heb ik wel meerdere rpg gejoind. ^^

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:34 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Naam: Simon Heers
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk: Simon heeft donkerbruin haar dat in een scheiding in model is gebracht. Hij heeft lichtblauwe ogen en hij draagt strakke, iets te kleine broeken.





    Innerlijk: Simon heeft een gayloopje en een gayhandje. Iedereen weet dat hij homo is, en dat is ook zo te zien. Hij is best aardig. Als mensen gemene opmerkingen over homo's maken, kan hij de hele dag overstuur zijn.
    Familie: Simon heeft een zus, Tille. Zij is negentien.
    Extra: Hij is homo
    Ervaring: Ja, anders zou ik dit topic ook niet aanmaken-_-

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Emmalie Liz Johnson, meestal Emma of Em
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Emmalie heeft kort, zwart haar, dit is haar natuurlijke kleur. Haar huid is blank maar heeft een heel klein beetje koffie-met-melk bruine tint. Ze heeft donkerbruine sproetjes rond haar neus en een paar op haar wangen, die nauwelijks opvallen. Die rond haar neus wat meer en dat geeft best een grappige uitstraling.
    Haar ogen zijn donker, meestal heeft ze een haastige mascara op maar dat is eigenlijk alleen omdat vriendinnen zeggen dat het haar zo mooi staat. Ook de lipgloss die ze soms opheeft, komt vooral door haar vriendinnen, die dat heel erg hebben aangeraden. Ze draagt meestal kleren waarvan het lijkt alsof ze eigenlijk te groot zijn. Ze houd van losse kleding, zoals een broek met een gat bij de knie (die er toch echt per ongeluk is ingekomen), een heel erg groot shirt, een vest, een trui en een korte broek. Het ziet er interessant uit en Emma trekt het aan.

    Innerlijk: Als je Emmalie in één woord zou moeten omschrijven, dan moest je haar 'avontuurlijk' noemen. Vanaf de eerste klas klom ze al op het dak van de
    school om de bal die ze er zogenaamd perongeluk op had gegooid terug te halen, wat haar natuurlijk weer straf bracht. In de klas let ze niet echt heel vaak op, maar ze haalde wonderbaarlijk wel goede cijfers. Ze zat dan niet te kletsen, nee, ze tekende, schreef verhalen, bedacht dingen die ze kon doen in haar vrije tijd of keek wat er buiten te zien was. Ze is er, door haar soms nogal brutale opmerkingen, soms wel uitgestuurd. Maar omdat ze ook zo verschrikkelijk lief en behulpzaam kan zijn, mogen de leraren haar toch.

    Familie: Emmalie's ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader, omdat haar moeder vaak op reis is naar andere landen (voor haar werk)
    Haar ouders kunnen het nog wel goed met elkaar vinden, maar samenleven ging echt niet meer. Daarom heeft Emma nu al 7 jaar gescheiden ouders, en ze is er aan gewend.
    Ze heeft een kleiner broertje van zes jaar, en een zusje van 5, genaamd Jake en Fenna. Ze is de oudste maar vind dit niet erg, ze houdt heel erg van haar broertje en zusje en kan goed met ze omgaan. Als haar vader weg moet voor werk, past ze vaak op en dat gaat heel goed.
    Extra: Emma drinkt en rookt niet. Ze heeft een katje, genaamd Spooky
    Ervaring: Op Quizlet heb ik aan best wel wat RPG's meegedaan, ook op andere sites doe en deed ik mee aan RPG's, maar de meeste verschillen/den wel erg met die op Quizlet.

    Jongen doe ik morgen of straks.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Iedereen erin gezet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Nash Loncer Fennick
    Leeftijd: Zeventien
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:


    Nash heeft druk, zwart haar wat een klein beetje krult. Hij heeft een vrolijk gezicht, goed lichaam en klere waar niet veel over te zeggen valt
    Innerlijk: Hij houdt van wat grappen uithalen, maar als hij ernstig moet zijn kan hij dat. Hij leeft mee met anderen. Soms is hij heel erg druk en dat kan wat irritant zijn. Ook is hij heel nieuwsgierig en moet alles weten, ook als het iets heel normaals is wat oersaai blijkt te zijn. Nash heeft voor dingen die hij wil, of wil weten, best veel over en hij geeft niet vaak op. Als hij iets uit iemand los wil krijgen, probeert hij het eerst met smeken en anders gaat hij over op kietelen. Zo krijgt hij eigenlijk alles te weten.
    Persoonlijke dingen die je echt niet wil of kan vertellen, ontfutselt hij je niet. Hij voelt aan of iets echt pijnlijk is of niet. Als het pijnlijk is, steunt hij je, probeert hij je te helpen of laat hij je, als je dat wil, met rust. Dan luistert hij heel goed. Als de sfeer vrolijk is, kan hij wel een tikje eigenwijs zijn.

    Familie: Nash is enigskind. Het liefst had hij een zusje of broertje gehad. Meestal is hij wel blij met de situatie thuis. Zijn ouders zijn niet gescheiden, wat best fijn is omdat dit steeds vaker gebeurd. De rest van de familie ziet hij niet zo vaak, die wonen te ver weg.
    Extra: Nash heeft geheimen die hij niemand nog ooit heeft verteld.
    Hobby's zijn gitaar, piano en drummen.
    Ervaring: zie Emmalie


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kan ik een meisje reserveren?

    Vanavond gaat deze rpg beginnen, we openen hem gewoon en aanmeldingen kunnen altijd nog komen dus...
    Je kan nog aanmaken voor we beginnen, heb nu niet echt tijd dus het wordt iig vanavond pas.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    De mensen die ik er nog niet had ingezet eringezet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga nog even de pestkop van de klas maken >.>


    El Diablo.

    Naam: Jayden Mark Romano.
    Leeftijd: Bijna 18.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jayden is een jongen waar je geen ruzie mee wilt. Hij kan best agressief zijn, en hij slaat je zo in elkaar. Verder staat hij bekend als de pestkop van de klas, maar hij is toch aardig populair.
    Familie: Hij is enigs kind, en heeft daarom alle luxe.
    Extra: /


    El Diablo.

    Ik ga zo het topic maken! Even wachten hoor (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het Eerste Topic


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kan ik nog meedoen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Penelope Hammilton
    Leeftijd: 17
    Geslacht: meisje
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Penelope is een meisje dat alles heeft wat haar hartje begeert. Ze heeft rijke, gescheiden ouders en manipuleert haar moeder door haar te chanteren bij haar vader te gaan wonen als ze niet krijgt wat ze wilt. Op school is ze populair en goedlachs. Hoewel ze graag in het middelpunt staat, zondert ze zich ook vaak af om in haar eentje van haar muziek te genieten. Diep van binnen is Penelope best een onzeker meisje, dat het gevoel heeft dat ze zich constant aan iedereen moet bewijzen. Ze voelt zich vaak dom omdat ze heel slecht is in leren en heeft om die reden een uitgesproken mening over nerds. Ze heeft een houding die anderen doet geloven dat al haar schoolprestaties haar niets kunnen schelen omdat ze toch model wil worden, maar diep in haar hart is daar niets van waar en zegt ze dat alleen omdat ze ervan overtuigd is dat ze niets anders kan dan mooi zijn. Tot slot heeft Penelope geen vertrouwen in de liefde doordat haar ouders uit elkaar zijn gegaan.
    Familie: Penelope is enig kind van gescheiden ouders. Haar vader heeft wel een vriendin, maar die heeft kinderen die al uit huis zijn en die ze slechts eenmaal gezien heeft.
    Ervaring: Ik schrijf wel verhalen met anderen op hyves, maar heb nog nooit een RPG op Quizlet gedaan. Dus als ik iets verkeerd doe: zeg het me alsjeblieft. (:


    Morgen maak ik nog een jongen aan. =]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 0:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.