• Als ik 16 word wil ik echt heel graag een tattoo voor mijn verjaardag. Ik heb veel meegemaakt en ga nu door een moeilijke tijd, en om alles een beetje af te sluiten wil ik 'stay strong' als tattoo. Dat heeft voor mij een betekenis, ik zou nooit zomaar een tattoo zetten voor de lol. Nu twijfel ik alleen nog over de plek. Misschien hebben jullie de tattoo van Demi Lovato wel is gezien, die vind ik zelf erg mooi maar een beetje te groot. Ik wil hem echt veel kleiner. Ik zou hem op mijn pols kunnen doen, of op de zijkant van mijn vinger. En kan ik daar problemen mee krijgen met werk? Hebben jullie eigenlijk zelf nog ideeen, wat mooi zou zijn. Of voorbeelden, want ik zoek al een tijdje maar als ik op google in tik 'stay strong tattoo' krijg je overal de tattoo van Demi.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    live, love, learn, try, believe.

    op werk doen ze tegenwoordig niet zo moeilijk meer over tatoo's
    Heb zelf vrij groot Carpe Diem op mn onderarm staan en heb er nog nooit gezeik mee gehad (werk in ziekenhuis)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik wil ook een tatoeage.
    Ik dacht zelf aan 'You are beautiful, no matter what they say' die tekst heeft me vaak heel erg getroost.


    26 - 02 - '16

    Ik wil een tattoo op mijn voet, dezelfde als mijn broer denk ik. Passen we toch een beetje bij elkaar, haha (:


    Create in me a clean heart, O God and renew a right spirit within me.

    Pols vind ik mooi ^^ Heb daar zelf ook 1 en ik heb hem nog nooit hoeven verbergen voor iets.


    -

    Klinkt echt super! Fijn dat je nu dat levensmotto aanhoudt, dat is het belangrijkste!