• Er zijn heel veel verschillende topics over de quizletter die boven je staat.
    Het makkelijke van dit topic is: het is vanalles in 1! :D

    Het gaat als volgt:
    Je bedenkt van de quizletter boven je:

    *Waar doet de naam je aan denken?
    *Waar doet de profielfoto je aan denken?
    *Hoe denk je dat de persoonlijkheid van degene boven je is?
    *En verzin zelf nog iets leuks om over degene boven je te vertellen-het mag alles zijn (écht alles, wees creatief ;p)

    En als je dat hebt gedaan, schrijft degene na jou weer iets leuks over jou! :p

    Ik denk eerlijk gezegd dat het wat moeilijk wordt om het te doen; ik vind het wat verwarrend. Daarbij bestaan de spellen al en zie ík als persoon het nut niet om het de spellen in één te stoppen. Sorry.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De username doet me denken aan Madagaskar. Het plaatje aan anime en water. xd Ik denk dat ze iemand is met een duidelijke mening, maar wel vriendelijk. Ten slotte ziet ze dit spel niet zo zitten. xd


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium doet me denken aan Oblivion. Het plaatje aan duistere krachten en heksen ;D Ik heb geen idee hoe haar persoonlijkheid is, maar vast wel gezellig en leuk (: En verder houdt ze van katten ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Username doet me denken aan een bloem.
    Het plaatje aan Rapunzel. :p
    Ik denk dat ze aardig is en te vertrouwen, en een klein beetje verlegen?
    Verder: ze is op dit moment online :D

    De naam doet me denken aan Sarkozy, de profielfoto deed me, op het een of ander denken aan RBJ en ik denk dat zij/hij wel een vriendleijk persoonlijkheid heeft. En haar signature heb ik ergens op Tumblr gezien.


    The odds are néver in our favor.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:37 ]


    •*• Lululu •*•

    *Waar doet de naam je aan denken? Een automerk dar ze gebruiken bij Top Gear, dan maken ze een trailer, en dat is grappig xD
    *Waar doet de profielfoto je aan denken? Aan New York
    *Hoe denk je dat de persoonlijkheid van degene boven je is? Ik denk aardig, en creatief!
    *En verzin zelf nog iets leuks om over degene boven je te vertellen-het mag alles zijn (écht alles, wees creatief ;p) Top Gear is echt awesome, net als de username :3


    Tijd voor koffie.