• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:41 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    ik had de laatste reactie *wuift vlaggetje dat nergens voor nodig is* dus hierbij het nieuwe praattopic!


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    MT. Ik moet echt weer eens schrijven...


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    MT


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Toooopics. Morgen weer lekker een dagje schrijven

    Ik zit al op bijna 7k. Bijna op dat wat ik aan het einde van februari moet halen :3 Laten we het doel toch maar verplaatsen naar maart want dat ga ik echt niet meer in een dag halen


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Wauw. Topic vijf alweer! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    MT

    Toch nog snel even schrijven voordat ik naar de les moet :'D


    The soul needs autumn.

    MT ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    We gaan rap door de topics heen zo. Hoewel ik moet toegeven dat ik in een klein schrijfdipje zit tot ik bij de weer wat interessantere stukken aankom.


    For those I love, I will sacrifice

    Kijken of ik vandaag nog wat schrijf aangezien ik niet echt in de mood ben door kutnieuws hier...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    En zo had je gisteren tijd geclaimd om eindelijk nog eens te schrijven, valt dat ook weer in het water :'D
    Demi had doodleuk besloten om voor het gemak lastig te zijn tot half 10, in plaats van te gaan slapen tussen 18H en 19H zoals ze gewoonlijk doet XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik had niet verwacht vandaag nog te kunnen schrijven, maar ik heb dan toch een half uurtje aan m'n SOTY gewerkt!

    Alleen ellendig dat ik even vast zit met wat cijfers :-/
    Ik vind het zelf erg belangrijk om te verduidelijken in de tekst dat Thurat immens groot - en hoog - is, maar ik heb dus echt moeite om het aantal meters / kilometers te bepalen/ aan te geven XD
    En zo heb ik dus ook al geworsteld met de spanwijdte van Daenaths vleugels, en nog ben ik er niet helemaal aan uit wat ik wil, maar dat komt wel goed :'D

    Hebben nog meer mensen vandaag aan hun SOTY gewerkt?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Meiiore schreef:
    We gaan rap door de topics heen zo. Hoewel ik moet toegeven dat ik in een klein schrijfdipje zit tot ik bij de weer wat interessantere stukken aankom.


    Nee, want ik heb dit ook. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hehehehe, ik heb een nieuwe spelletje op mn laptop, dus het zou goed kunnen dat daar meer tijd heen gaat dan zou moeten :'X Ipv te schrijven.


    Stenenlikker

    Valkyries schreef:
    Ik had niet verwacht vandaag nog te kunnen schrijven, maar ik heb dan toch een half uurtje aan m'n SOTY gewerkt!

    Alleen ellendig dat ik even vast zit met wat cijfers :-/
    Ik vind het zelf erg belangrijk om te verduidelijken in de tekst dat Thurat immens groot - en hoog - is, maar ik heb dus echt moeite om het aantal meters / kilometers te bepalen/ aan te geven XD
    En zo heb ik dus ook al geworsteld met de spanwijdte van Daenaths vleugels, en nog ben ik er niet helemaal aan uit wat ik wil, maar dat komt wel goed :'D

    Hebben nog meer mensen vandaag aan hun SOTY gewerkt?

    Dat is ook lastig! Heb zelf ook altijd problemen met dat soort dingen. Maar het zijn toch wel goede details om in je verhaal te verwerken. ^^

    Heb gister nog wel gewerkt aan m'n verhaal. Ben niet zo tevreden over de laatste paar stukken tekst dus ik moet het nog even nalezen