• Ik wil echt super graag naar het concert volgend jaar maar ik heb niemand om mee te gaan. dus je raad de vraag eigenlijk al. zijn er nog meer mensen die niemand hebben om mee te gaan want dan kunnen we mischien in een groepje gaan ofzo :$.(ik ben btw 14, haha) x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:47 ]


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Ik wil ook heel graag!! Maar niet alleen xD

    Ik wil best meedoen met de groep ;) Ik ga ook in Amsterdam...

    LissyLol schreef:
    Ik wil best meedoen met de groep ;) Ik ga ook in Amsterdam...

    als ik ga.. :(

    Azulchica schreef:
    Even voor de mensen buiten Amsterdam en die met het openbaar vervoer naar Amsterdam gaan. Voor zover bekend kan je op Amsterdam Centraal metro 53 pakken, dan moet je overstappen op station Van der Madeweg en dan stap je over op metro 50. Dan stap je uit bij Bijlmer Arena en dan moet je nog even lopen.

    Over de ziggo dome zelf.

    In de ziggo dome word gebruik gemaakt van consumptiemunten, die kun je halen bij muntautomaten waar je moet pinnen (je kan niet met contant geld betalen), voor de meeste muntautomaten geldt dit.. Je kan pinnen met Maestro, Visa en Mastercard. Bij de servicebalie en bij enkele muntautomaten kun je met contant geld betalen.Als je teveel munten hebt gekocht dan kun je deze inwisselen bij de servicebalie.


    Of je reist naar station RAI en neemt van daar metro 50.


    SLOAN.

    Perks schreef:
    (...)

    Of je reist naar station RAI en neemt van daar metro 50.


    Ik heb het gewoon even opgezocht bij de website van 9292 maar volgens mij kan je ook op spaklerweg overstappen.


    Physics is awesome

    Ik ga niet heen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Airbender schreef:
    Ik ga niet heen.


    Waarom niet?


    Physics is awesome

    Ik en een vriendin gaan naar Amsterdam.

    Ik ga ook in Antwerpen!! De kaartjes zijn 47 euro voor eerste rij denk ik!! En verder weet ik het niet echt maar ik denk dat laagste zo'n 37 euro is

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga naar The Script in het Ziggo Dome op 25 januari. Maar das niet helemaal hetzelfde. :P


    haha ik oooooooooooooooooooooooook_O_


    Miep

    Ik heb iemand gevonden :)