• Ja, nou is het eigenlijk niet iets waarvoor ik mezelf de schuld kan geven, maar ik doe het toch. Een collega op stage is verliefd op me geworden, althans die enorm sterke indruk krijg ik. Maar dat wil ik helemaal niet, want ik vind een andere collega op stage leuk! Ugh, eigenlijk mag ik niet klagen maar het is zo frusterend. Alsof ik nooit hetgeen krijg wat ik wíl hebben.

    Iemand tips of gelijke ervaringen die je wilt delen?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik herken het. Ik vind het geen probleem als jongens iets groter of wat kleiner zijn dan mij. Mijn vriend is een kop groter en dat vind ik gewoon prima c:


    26 - 02 - '16

    Omnivium schreef:
    Haha, goed plan! Maar eerst zelf eens proberen hem erop aan te spreken misschien?(cat)

    En hoe zie je dat dan voor je? "Hee, wil je je vriendin dumpen, haar het huis uitgooien en iets met mij beginnen?
    Alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft?"_O_

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:47 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mordin schreef:
    Hm, ik ben met mijn 1.83 ook iets langer dan gemiddeld, maar ik wil niet per se een vriendin die langer (of korter) is. Zie ook niet helemaal in waarom die veiliger zijn D:


    Hahahaha, ze zijn ook niet per definitie veiliger. Mijn ex was langer dan ik, maar bang voor spinnen, onweer en het donker.
    Ik ook, maar juist op zo'n moment hoop ik op een beetje bescherming!

    De meeste meisjes willen gewoon graag in de armen van een jongen kunnen zitten/liggen/staan, wat dan ook en een veilig gevoel hebben. Dat lukt sneller met een langere jongen, dan met iemand die een kop kleiner is.


    everything, in time

    Mordin schreef:
    Waarom vind iedereen lengte zo ongelofelijk belangrijk? Blijkbaar is het niet goed als een jongen niet minstens 10 centimeter langer is, maar waarom? D:

    En daarom is klein zijn soms erg handig :Y)


    Iemand is/was verliefd op mij. Ik kwam er erg laat achter, omdat ik dacht dat hij gewoon dat hij gewoon gezellig was. Toen werd hij eng, en nog enger en toen gewoon raar. Het duurde een half jaar voordat ik hem duidelijk kom maken dat ik niet verliefd op hem ben. (Afgewezen -meerdere malen- , Stille hint, en via zijn nicht ._.) En hij probeert nog steeds indruk te maken D:, denk ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Britsanity schreef:
    (...)
    En hoe zie je dat dan voor je? "Hee, wil je je vriendin dumpen, haar het huis uitgooien en iets met mij beginnen?
    Alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft?"_O_


    Haha, nee meer zo: "Dus... Gaat het al beter met jou en je vriendin of niet? Als het goed gaat, moet je niet zo flirten met mij," -sarcasme tone- Nee mannn, ik weet het ook niet. So I guess, you should check out that other guy.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Haha, nee meer zo: "Dus... Gaat het al beter met jou en je vriendin of niet? Als het goed gaat, moet je niet zo flirten met mij," -sarcasme tone- Nee mannn, ik weet het ook niet. So I guess, you should check out that other guy.

    .... Jij weet het ook niet? Oh mén, nu kan ik het helemaal schudde.. ;(


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Noyade schreef:
    (...)

    Hahahaha, ze zijn ook niet per definitie veiliger. Mijn ex was langer dan ik, maar bang voor spinnen, onweer en het donker.
    Ik ook, maar juist op zo'n moment hoop ik op een beetje bescherming!

    De meeste meisjes willen gewoon graag in de armen van een jongen kunnen zitten/liggen/staan, wat dan ook en een veilig gevoel hebben. Dat lukt sneller met een langere jongen, dan met iemand die een kop kleiner is.


    Hrm, nu zijn de twee mensen die ik knuffel slechts 10 centimeter kleiner dan mij, maar heb nooit gemerkt dat dat veel problemen oplevert 'hmm Behalve dat mijn ribben wat kwetsbaar zijn voor verassingspokes D:

    Kan me ook niet voorstellen dat het hinderlijker is bij het knuffelen dan borsten. Die duwen dan zo in je ribben en creeëren afstand D: Waarom kan je borsten niet gewoon leeg laten lopen ofzo als er geknuffeld moet worden? Dat zou zoveel handiger zijn!


    quidquid excusatio prandium pro

    Britsanity schreef:
    (...)
    .... Jij weet het ook niet? Oh mén, nu kan ik het helemaal schudde.. ;(


    Tjaaa, ik weet niet precies hoe jullie met elkaar om gaan, dus ik kan ook niet zeggen wat ik precies zou doen in je situatie. D:


    You are beautiful, you are love.

    Mordin schreef:
    Waarom vind iedereen lengte zo ongelofelijk belangrijk? Blijkbaar is het niet goed als een jongen niet minstens 10 centimeter langer is, maar waarom? D:

    10 centimeter hoeft voor mij niet, maar ik ben zelf niet bepaald klein, dus ik voel me dan zo'n monster als ik groter ben dan mijn vriend.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Tjaaa, ik weet niet precies hoe jullie met elkaar om gaan, dus ik kan ook niet zeggen wat ik precies zou doen in je situatie. D:

    Nou, heel beknopt gezegt, vind ik dat we eogenlijk al een soort relatie hebben. Qua alles,
    alleen het sexuele gedeelte ontbreekt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ken het. Precies. Een jaartje terug vertelde mijn vriendin dat een jongen in de klas me leuk vond. Hij kwam tot mijn neus met zijn haar. En hij had krullig haar , hifi


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm, nu zijn de twee mensen die ik knuffel slechts 10 centimeter kleiner dan mij, maar heb nooit gemerkt dat dat veel problemen oplevert 'hmm Behalve dat mijn ribben wat kwetsbaar zijn voor verassingspokes D:

    Kan me ook niet voorstellen dat het hinderlijker is bij het knuffelen dan borsten. Die duwen dan zo in je ribben en creeëren afstand D: Waarom kan je borsten niet gewoon leeg laten lopen ofzo als er geknuffeld moet worden? Dat zou zoveel handiger zijn!


    Dit is de eerste keer dat ik een jongen dat hoor zeggen! De meesten vinden het blijkbaar leuk als borsten tegen je lijf duwen.. (cat)

    Ik zeg ook niet dat het hinderlijk is als een jongen kleiner is, maar het is gewoon een meisjes-gevoel. Nog een bewijs dat we onlogisch zijn. *O*
    Als een jongen kleiner is, heeft hij wel eerder kans met zijn gezichten in de vrouwelijke borsten terecht te komen. Creëert dat ook afstand dan? :'D


    everything, in time

    Hù, ik had zo eens iets voor met een vriend. Ik had héél sterk het gevoel dat hij iets voor me voelde, hij flirtte constant én hij had er blijkbaar al eens iets over tegen een vriendin gezegd. Dus ik sprak hem er op aan, zei dat ik toch echt liever vrienden wou blijven, etc etc.. Hij lachtte me uit en zei dat hij absoluut niets voor me voelde..
    Dus nee, ik heb niet echt tips in die regio's. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Noyade schreef:
    (...)

    Dit is de eerste keer dat ik een jongen dat hoor zeggen! De meesten vinden het blijkbaar leuk als borsten tegen je lijf duwen.. (cat)

    Ik zeg ook niet dat het hinderlijk is als een jongen kleiner is, maar het is gewoon een meisjes-gevoel. Nog een bewijs dat we onlogisch zijn. *O*
    Als een jongen kleiner is, heeft hij wel eerder kans met zijn gezichten in de vrouwelijke borsten terecht te komen. Creëert dat ook afstand dan? :'D


    Imma special :Y)
    Maar neh, daarom moeten borsten opblaasbaar zijn: Bij je vriendin-vriendin mogen ze opgepompt blijven, en andere vriendinnen die je knuffelt laten ze eerste leeglopen. WIN WIN situatie!

    Jullie zijn inderdaad onlogisch. Verplicht logica kamp voor jullie allemaal!

    Dat creeërt inderdaad afstand. Het is moeilijk communiceren met iemand die je verstikt hebt in je borsten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm, nu zijn de twee mensen die ik knuffel slechts 10 centimeter kleiner dan mij, maar heb nooit gemerkt dat dat veel problemen oplevert 'hmm Behalve dat mijn ribben wat kwetsbaar zijn voor verassingspokes D:

    Kan me ook niet voorstellen dat het hinderlijker is bij het knuffelen dan borsten. Die duwen dan zo in je ribben en creeëren afstand D: Waarom kan je borsten niet gewoon leeg laten lopen ofzo als er geknuffeld moet worden? Dat zou zoveel handiger zijn!

    Alwin, ben jij wel een echte jongen? (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.