• Zoals de titel al zegt wil ik morgen voor het eerst zelf gaan koken. Ik heb heus wel eens een gehakt bal gedraaide, de groente gesneden of in de soep geroerd, maar echt gekookt heb ik nog nooit. Ik kan dus wel wat inspiratie gebruiken. Graag zou ik iets maken wat niet al te moeilijk is, maar toch lekker. Als het even kan wil ik dan ook zo ver mogelijk weg blijven van de pizza/frieten/hotdogs of trek een blik open en warm het op eten.x)

    Dus...iemand die iets weet?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit is een leuke site:
    www. leukerecepten .nl

    Hier haal ik altijd mijn inspiratie vandaan (:

    Spaghetti! Zelfs ik kan dat maken zonder de keuken in de fik te zetten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Spaghetti! Zelfs ik kan dat maken zonder de keuken in de fik te zetten.


    But I don't like spaghetti.x) En ik wou het eigenlijk ook een beetje gezond houden dus ja.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Uhm, misschien kun je vis maken? Ik bak vis altijd in de oven, en de kans is dan echt heel klein dat het compleet misgaat. Nu maak ik daar wel altijd (volkoren) pasta bij, maar daar kun je ook iets anders voor in de plaats nemen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aardappels, vlees en groente! :Y)


    Succes morgen met koken!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wraps!!! echt lekker!!!

    Succes!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nevermind mijn moeder heeft 'salade die op moet anders is die niet meer goed' en ze heeft al vlees uitgelegd.-.- En dat terwijl ze zij dat ze het druk had (ze is wss pas om 17:00 of later thuis) en ik zei dat ik wel zou koken dan. Oké nu ben ik echt teleurgesteld, ik wou het echt graag een keer proberen.x_x


    You were born original, don't die as a copy.

    Je kan toch gewoon vragen of je dan overmorgen mag koken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Nevermind mijn moeder heeft 'salade die op moet anders is die niet meer goed' en ze heeft al vlees uitgelegd.-.- En dat terwijl ze zij dat ze het druk had (ze is wss pas om 17:00 of later thuis) en ik zei dat ik wel zou koken dan. Oké nu ben ik echt teleurgesteld, ik wou het echt graag een keer proberen.x_x


    Dan bied je aan om dinsdag te koken?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lothbrok schreef:
    Je kan toch gewoon vragen of je dan overmorgen mag koken?


    Ja maar morgen heb ik vrij en dinsdag niet, dat is het punt. Achja, dan niet. Als me moeder zich weer werk op de hals wilt halen moet ze dat ook maar zelf weten.


    You were born original, don't die as a copy.