• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het werd tijd voor een nieuwe username (:


    •*• Lululu •*•

    Serieus, ga normaal tegen me doen ofzo. ;( Hele dag reageren jullie al zo kortaf tegen me, doe ik wat verkeerd ofzo? Ik wil niet ook nog jullie verliezen, guuuys.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Moet ik nog eens zeggen of je wilt afspreken maar eigenlijk wil ik vragen waarom doe jij nooit moeite. Mag je mij soms niet meer. Wat doe ik steeds verkeerd?

    het zit me echt zo hoog, kan er niet meer tegen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Soms vraag ik me af waarom ik op kamers ben gaan wonen. Het is thuis bij mijn moeder zo fijn :Y)


    -

    Waarom kan ik niet in slaap vallen en volgende week rond deze tijd weer wakker worden? Het zou alles zoveel simpeler maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thanks, me zelfvertrouwen is al niet hoog. ):

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:14 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vind jullie stiekem allemaal heel erg vervelend. Als ik niet zo verslaafd was en afhankelijk van de afleiding die het me brengt, had ik het allang gezegd en was ik ermee gestopt.


    Your make-up is terrible

    De film was fucking awesome. Echt ge-wel-dig.

    En n'aww, ik voel me even blij. c:
    Ik ken echt zoveel lieve mensen nu.

    Ik voel me heel even trots.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    facebook doet het niet :c

    Wat is deze? Wat ben je opeens geïnteresseerd...

    O God, mag ik haar alsjeblieft slaan? Heel hard. Ik heb het nog zo gevraagd. Ik ga het opnieuw zeggen gewoon, want ik erger me er dood aan >.>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De komende twee weken zullen niet leuk zijn, stomme school, stomme toetsweek, stomme 'ouderavond' (waarom moet deze nou 2 uur duren, en moet het allemaal zo stom zijn) ... stomme projecten bah.

    Ik baal echt:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."