• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Séryl
    Ze gluurde door haar lange, zwarte wimpers tussen de bomen. Ondertussen had ze zich op een tak gevleid, en streek de wind zachtjes door haar lange, bruine lokken. Een verveelde zucht gleed over haar lippen. Geen mannelijk schoon te bekennen.

    Morwen
    Ze zat in het gras met haar lievelingskam en borstelde haar haren. Ondertussen plukte ze bloemetjes die ze er mee invlocht. Alles was fijn aan een dag als deze.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik had nooit echt een familie gehad. Of eigenlijk ik had ze nooit gekend. Zolang als ik me kon herinneren vloog ik opzoek naar een plek waar ik me echt thuis zou voelen. Vandaag is weer zo'n dag. -Liam-

    Séryl
    Ze neuriede een zachte melodie terwijl haar vingers door haar lokken gleden. De zon scheen tussen de bomen op haar lelieblanke huidje terwijl ze zich afvroeg waar ze wat plezier mee kon beleven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shanti
    De buurvrouw was net weer thuisgekomen had ik gezien vanuit mijn boom hut, Ik stapte uit mijn boomhut en vloog naar beneden heel sierlijk.
    Zoals altijd rolde ik mijn ogen bij het zien van de beeldschone nimfen in de bomen. Tot mijn aandacht werd getrokken door een elf een onbekende over vloog. Ik ging hem achter na en ergens midden in het bos had ik de jonge elf in gehaald. 'Wie ben jij?' vroeg ik, ik was niet zo gesteld op vreemdelingen in het bos. 'Liam,' antwoordde de jongen. 'Waar kom je vandaan?' vroeg ik. De jongen keek me aan en antwoordde...

    Kate
    Ik verveelde me weer eens en ik vleide me neer op een tak, sierlijk zat ik daar, maar er was niemand anders. Ik verveelde me nog steeds.
    Verveeld ging ik op mijn kop aan de tak hangen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:45 ]

    Lititia
    Ik zuchtte toen ik niemand vond. Ik draaide me om, liet de deur open gaat en ik vloog erdoorheen. De deur sloot zichzelf achter me.
    'Hm, misschien is Morwen in het grasveldje, waar ze meestal altijd zit,' zei ik tegen mezelf en ik vloog naar het grasveld. Daar zat inderdaad Morwen. Ik vloog naar haar toe en landde naast haar.
    'Hé, Morwen,' glimlachte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    "overal en nergens" antwoorde ik. "En wie ben jij?" vroeg ik op mijn beurt terwijl ik zachtjes landen op de grond. -Liam-

    Séryl
    Mijn ogen gleden over Shanti. Een simpel elfenmeisje. Bah. Hoe kon je van zoiets lelijks iets nog lelijker maken? Een minachtend lachje speelde met haar aarbeienzoete lippen. Alhoewel de jongen haar wel interesseerde. Ze kon het zichzelf niet kwalijk nemen. Nimfen. Het was haar natuur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shanti
    'Shanti Omsag,' zei ik tegen de jongen, en ik landde ook op de grond.
    'Ik heb het niet zo op vreemdelingen van overal en nergens, waar is je familie of je groep, Liam?' vroeg ik, ik was achterdochtig en het was waar ik haat vreemdelingen, zo ben ik nou eenmaal.

    Morwen
    Ze keek op uit haar gedachten, en glimlachte naar haar moeder. ‘‘Hee, mam.’’ Antwoordde ze liefjes en beleeft terwijl ze opstond. Ze strekte haar lichtrode vleugels en keek rond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "Die.. Die heb ik niet." Ik richten mijn blik op de grond. "Nooit gehad ook." Voeg ik daar aantoe terwijl ik haar weer aan keek. Ze had een mooi gezichtje. -Liam-

    [Séryl is een Nimf Manon^-^]

    Séryl
    Nu was het tijd dat zij zich er mee ging bemoeien. Haar kobaltblauwe ogen gleden waarschuwend over haar zusters, die hetzelfde dachten. Ze vertikte het om te lopen, en liet haar engelachtige vleugels het werk doen. ‘‘Laat hem met rust, meisje.’’ Haar toon was aantrekkelijk zoet, maar ook scherp. Een standaard Nimfending, maar toch was die van haar afwijkender.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shanti
    Ik keek naar de nimfen die mij meisje noemde en ik zei kwaad:
    'Ik ben ouder dan jullie allemaal bij elkaar, wegwezen stelletje jongens verslinders,' het hielp de nimfen dropen weer af.
    Ik nam de jongen minachtend op. Ik was dan wel een elf, maar als het even kon neutraal, ik moet het niet hebben van de engeltjes zoals de buren.
    Ik zuchtte.
    'Oke, kijk niet zo naar me, ik ben te oud voor jou,' zei ik.
    'Heb je dan nooit bij een familie willen horen?'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:54 ]

    Lititia
    'Waarom ben je weer zonder toestemming naar buiten gegaan?' vroeg ik streng, maar daarna grinnikte ik. Ik strekte ook pijnlijk mijn blauw-paarse vleugels, en stootte een zachte 'oef' uit.
    'God, ik word oud,' lachtte ik, want ik wist zelf dat ik nog maar ongeveer 25 jaar was.

    [Kijk, dit verveeld me nou niet XD. Ik ga nog een elfenfamilie maken, dan laat ik dat het beste vriendinnetje van Morwen zijn xD. Maar eerst eten :P]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Séryl
    ‘‘Je commandeert me niet, stuk vergaande glorie. Wij krijgen wie we willen omdat we geen kleding dragen, gestolen van trollen.’’ De woorden gleden dodelijk over haar zachte lippen, terwijl haar kobaltblauwe ogen vuur spuwden. Tegelijkertijd klonk het behoorlijk charmant.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik fronsde. "Tuurlijk wel." Zuchte ik en leunde nonchaland op een been met mijn handen in mijn broek zakken gestoken. -Liam-