• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is alles werkelijk zo donker? Is het zo erg zoals het daar staat beschreven, want dan heb ik me vergist in hoe erg het is. Ongelofelijk vergist. Ik wist dat het erg was, maar zo erg, nee, dat had ik niet gedacht.
    Dankjewel dat je me aangeraden hebt dit te lezen. Ik denk dat ik je beter ga begrijpen. De dingen worden duidelijker voor mij.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bedankt. Het betekent zoveel voor me dat je dat zegt. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I've reached 500! (hoera)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Alles dat ik zie doet me aan jou denken.

    Je bent gewoon een klootzak. Misschien hebben ze allemaal wel gelijk en moet ik je los laten. Moet ik onze vriendschap gewoon opgeven. En hoe graag ik ook geen contact meer met je zou willen, ik wil je ook weer niet kwijt.
    Alles is zo ingewikkeld. Ik mis je maar ik wil niks meer met je te maken hebben. Ik hou van je maar ik heb ook een hekel aan je. Vroeger wist je precies te zeggen wat je vond, wat het beste volgens jou voor me zou zijn. Je zou me proberen te helpen. Je zou zeggen dat degene me niet waard was. Dat ik betere vrienden verdienden. Maar nu gaat het over jou. Zou je nu precies het zelfde zeggen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goodbye my dream, may the assholes get you in the pocket — R.I.P. Dream 18.05.2012 - 31.10.2012 :(


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nieuwe bril bitcheeees!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    YAY me. I'm so proud. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik ga zo meteen douchen. Eerst die stoute hond eens naar beneden brengen...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Baay baay Q


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Happy birthday bitch.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oké dan, ik kan niet ontkennen dat ik het uitdaag.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mwehh. Ik wil terug naar vorige week. Ik heb echt nog nooit zo'n geweldige week gehad! Wat een geweldige mensen. Alles lijkt echt zo nutteloos vergeleken vorige week. Gelukkig dit weekend weer drie optredens. I can't wait! ;D


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vraag me af hoe ik me ga opmaken voor vanavond. Ik wil zó mooi zijn dat je je ogen uitkijkt, zelfs na al die maanden.
    Ik wil dat je vrienden me bewonderend aanstaren en dat jij trots bent dat ik jouw meisje ben.
    Oh please, give me an idea. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.