• Hoi allemaal.

    Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met een oudere jongen of iemand die ongeveer in hetzelfde schuitje zit als mij. Want ik vind iemand leuk, maar weet niet wat ik moet doen. Ik wil ook niet alles hier gewoon op het internet neergooien, dus liefst via pb of fb? (:

    Anyone?


    If we had not a soul, music would have created it.

    mijn vriend is 4 jaar ouder dan ik...telt dat ook als ervaring met een oudere jongen?
    je mag mij best pb'en...i will try to help you...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Latona schreef:
    mijn vriend is 4 jaar ouder dan ik...telt dat ook als ervaring met een oudere jongen?
    je mag mij best pb'en...i will try to help you...


    Dankje, ik heb je gepb't (;


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eh hoeveel ouder?.. Ik heb geen ervaring met jongens die meer dan 3 jaar ouder zijn dan ik..
    Mijn inbox staat voor je open als je me nodig hebt (;


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb ervaring met oudere jongens, mijn exen of ex crushes waren allemaal minstens 1 tot 5 jaar ouder als ik ;) Dus je mag me pb'en als je wilt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Selah schreef:
    Eh hoeveel ouder?.. Ik heb geen ervaring met jongens die meer dan 3 jaar ouder zijn dan ik..
    Mijn inbox staat voor je open als je me nodig hebt (;


    Ik zal je een pb sturen (;


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nou, mijn vriend is 3 jaar ouder, dus je mag me wel pb'en als je wilt. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn vriend is 6 jaar ouder :)
    Dus je mag me altijd een pb sturen :D


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy