• Ik weet niet of dit goed staat..;$
    Maar ik zit met een probleem, waardoor ik echt al über veel heb moeten huilen..

    ik zal het ff uitleggen ;]

    Mijn ouders zijn gescheiden, al bijna 9 jaar. Ik woon 1 week bij men vader en 1 week bij m'n moeder.
    Sinds kort heeft men vader een nieuwe baan, in de buurt waar zijn vriendin woont. Hij moet echt zó super veel werken, en bijna atijd 's avonds. Als hij zegt dat hij in het weekend vrij heeft, gaat hij tóch werken. ík begin te denken dat hij alleen maar bij zen vriendin is...
    Ik ben dus heel vaak alleen, wat me op de een of andere reden tóch pijn doet. Gelukkig heb ik mijn broer nog, maar híj is nu eigenlijk men vader.
    Omdat men vader me zoveel pijn doet, misschien niet eens es expres, denk ik eraan om bij men moeder te gaan wonen, maar dan voor altijd.
    Moet ik dit doen?

    DANKJE VOOR ALLEMAAL JULLIE REACTIES!
    ILÚ

    Ik zou een andere regeling voor stellen >.<
    Je wilt je vader toch wel blijven zien?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nog niet doen dus.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hooii !!

    Misschien moet je is eerst met je vader praten ?!

    Hmm ik zou er eerst gewoon met je vadder over praten. Zeg hem dat je je zo voelt. En vertel hem dat je anders naar je moeder toe wilt ofzo, misschien kun je met hem afspraken maken dat hij vaker thuis is ofzo


    Why don't you break my heart

    Dat is erg, dat ken ik!
    Dan vraag ik aan me vader (Mijn ouders zijn ook gescheiden) of ik Allstars mag en dat vinden ze dan 'te duur', maar als ik dan thuiskom zie ik dat hij een nieuwe plasma tv heeft gekocht voor z'n vriendin, zo oneerlijk
    Maar als ik jouw was zou ik eens met je vader gaan praten
    Misschien ziet hij dan in dat hij ook meer tijd voor jouw moet vrijmaken


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Hooii !!

    Misschien moet je is eerst met je vader praten ?!

    dankje voor je reactie, maar men vader luisterd tóch niet >.<
    naar men moeder & broer ook niet, dus héél heel misschien ga ik er nog iemand bijhalen van een soort -kinder-bescherming-achtig-iets

    Als jij daar gelukkiger van word, en je moeder beter voor je zorgt, dan zou ik dat doen. Maar ik zou eerst met je vader praten. Als dat niks helpt, dan misschien met zijn vriendin. Dan kan zij hem misschien op andere gedachten brengen. Probeer in ieder geval je vader duidelijk te maken dat je van deze situatie niet vrolijk word. Misschien zou hij dan zijn ogen openen. Succes lieverd <3 Xoxo van Mij.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je moet doen wat je denk dat goed is. Goed erover nadenken, als je vader je zoveel pijn doet dan moet je er inderdaad maar eens aan gaan denken om hem minder te gaan zien. Trouwens, misschien kun je het zo doen dat je om de 2 weken in het weekend bij je vader bent. Dan is hij wel verplicht om er te zijn.


    Life is hard and then we die

    Je moet doen wat je denk dat goed is. Goed erover nadenken, als je vader je zoveel pijn doet dan moet je er inderdaad maar eens aan gaan denken om hem minder te gaan zien. Trouwens, misschien kun je het zo doen dat je om de 2 weken in het weekend bij je vader bent. Dan is hij wel verplicht om er te zijn.

    ja dankje, maar nú neemt hij gewoon niet de verantwoording over mij& men broer.. en ik denk niet dat hij het dan wél zou nemen..

    ja moet er goed over nadenken Meis.

    Maar meschien kom je wel dichter bij mij wonen ^^

    en dna ben ik je zusjee <33

    xx

    ja moet er goed over nadenken Meis.

    Maar meschien kom je wel dichter bij mij wonen ^^

    en dna ben ik je zusjee <33

    xx


    =D
    maar dat ben ik toch nu al? AA x'D

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik zou het niet weten. Je kan het hem eens vragen, hem ermee confronteren. En wel, een echte papa zou dan de waarheid vertellen en in het weekend met jou en je broer doorbregen, maar ik zou niet weten wat je anders zou moeten doen hoar schat o.o


    What's wrong whit loving someone?

    Ik zou het niet weten. Je kan het hem eens vragen, hem ermee confronteren. En wel, een echte papa zou dan de waarheid vertellen en in het weekend met jou en je broer doorbregen, maar ik zou niet weten wat je anders zou moeten doen hoar schat o.o

    WOW!
    je hebt wel gelijk, maar eigenlijk hebben we nog nooit iets écht leuks gedaan..maar men broer is wel ouder, dat moet ik wel zeggen.
    maar dan kan hij nog met míj leuke dingen doen hé? AA

    Ik zou het tegen hem zeggen. Misschien heeft hij helemaal niet door dat hij je in de steek laat. En als dat zo is zou ik wat vaker bij je moeder zijn en wat minder vaak bij je vader. Maar je moet ook niet je vader niet gaan zien. Je moet hem wel vertellen dat je hier mee zit..