• Er was een tijd dat de Assassins de baas waren op het eiland Hawaï. De mensen leefde er in vrede en de macht was goed verdeelt. Je had de opperbevelhebber van de assassins, de vice-bevelhebber en nog the brotherhood. De mensen waren niet helemaal te vrede, maar niemand is dat. Er was armoede, maar geen rijkdom, en de mensen konden dat best aan. Als de rijken niet de rust zouden hebben verstoord, zouden ze nog altijd leven als in de middeleeuwen, maar helaas. Hawaï leek een fantastische plek voor de Engelsen, ze vielen met geweren, vliegtuigen, boten en meer, Hawaï aan. De assassins konden nog maar net vluchten, maar ze wouden wraak. Ze maakten een schuilplaats om zichzelf te verstoppen, maar niemand wist meer van hun bestaan.

    Precies honderd jaar later (de assassins hadden zich toch onder de mensheid gemengd) ging de allerlaatste assassin naar de nakomelingen van alle assassins. De tieners (of al ouder, jonger, kan allemaal) kregen de opdracht Hawaï te veroveren, en dat ging goed. De nieuwe generatie was er. Niemand van de nakomelingen wist van te voren dat het de bedoeling was weer te leven als in de middeleeuwen, en sommige keerden zich tegen de rest. Wat is de toekomst van Hawaï?

    Je kan dus kiezen; Assassin voor het leven als in de middeleeuwen, Assassin tegen het leven als in de middeleeuwen en gewoon een bewoner van het eiland. Er mogen maximaal tien Assassins per groep, waarvan vijf vrouwelijke.


    Wil je meedoen? Vul dit dan in:

    Groep:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Waarom is hij/zij tegen/voor leven als in de middeleeuwen?
    Extra
    (Als je hier nog tips bij hebt om het uit te bereiden, altijd welkom)


    Assassins tegen leven als in de middeleeuwen:
    Michael Joris Martens (wolffire)
    Saphira Aileen Chamberlain (CxStylinson)


    Assassins voor leven als in de middeleeuwen:
    Roselynn Olivia Shields (CxStylinson)
    Matthias Mayras (wolffire)


    Dorpsbewoners:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 9:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    "Er was een tijd dat de Assassins de baas waren op het eiland Hawaï. De mensen leefde er in vrede en de macht was goed verdeeld."
    Dat klinkt tegenstrijdig, gezien de vertaling van assassin (huur)moordenaar is :')
    Maar nee, geen interesse sorry.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    In mijn ogen vind ik dat Assassins ook best goed kunnen zijn, ze hebben namelijk ook andere skills.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aah, ik ga zo gek worden als ik zometeen de hele tijd overal Assassin ga zien staan haha.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet, ik twijfel nog... Misschien doe ik mee, maar ik zal even kijken of ik tijd en genoeg interesse heb. In ieder geval mijn topics.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga proberen. Alleen heb ik een vraag wat me niet heel duidelijk is.
    Dit speelt zich honderd jaar later af, maar hoe weten de jongeren dan of de Middeleeuwen wel zo leuk zijn en zo...? Ja, ik ken Assassin niet heel goed, maar ik heb er wel het een of ander over opgezocht.

    Zou je dan misschien kunnen uitleggen in welk jaartal ze nu ongeveer zitten en mijn vraag kunnen beantwoorden? Het kan ook zijn dat ik er overheen heb gelezen, sorry dan.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sorry, ik heb soms dat omdat het in mijn hoofd al allemaal kant en klaar is, dat niet goed gezegd. De nakomelingen hebben dus echt geen idee hoe het is om in de middeleeuwen te leven, ze leven in het heden. De vorige generatie was rond 1900.

    Assassin betekend letterlijk huurmoordenaar. Vele zien het als een slechterik, maar ik zie er wel wat in. Assassins sluipen naar hun 'prooi' toe en moorden die dan af. Ook kunnen ze freerunnen (muren lopen en zo)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Never mind.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 0:48 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    Aha, dankjewel! Mijn rol trouwens:

    Groep: Assassin voor het leven als in de Middeleeuwen.
    Naam: Roselynn Olivia Shields. Sommigen noemen haar Rose.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk: Roselynn heeft blonde haren, blauwbruine ogen en redelijk, volle lippen. Haar wenkbrauwen hebben van nature een redelijk, mooie vorm. Haar haren hangen meestal los over een schouder. Het liefst heeft ze haar lippen rood gestift, maar niet al te fel.



    Innerlijk: Roselynn is naïef en goedgelovig. Mensen kunnen haar makkelijk iets wijsmaken om haar iets te laten doen, ook al weet ze niet eens waar ze mee bezig is. Verder is ze een redelijk aardig en zacht persoon, maar dit betekent echter niet dat ze alleen maar een goede kant heeft. Roselynn kan ook heel erg sluw zijn en heeft een grote snelheid. Als je haar kwaad maakt, wordt ze zo giftig als een slang. Verliefd wordt ze niet snel, alleen als ze weet dat iemand echt voor haar gaat.
    Roselynn heeft geen angst voor bloed of moord. Zelf doet ze het ook, maar dit omdat ze denkt dat dit het beste is voor ze. Soms is ze koudbloedig en een echte ijskoningin, maar ze blijft diep vanbinnen een meisje met een klein hartje.
    Waarom is hij/zij tegen/voor leven als in de middeleeuwen? Roselynn is voor het leven in Middeleeuwen omdat ze wel eens heeft gefantaseerd over de kledij die ze droegen. Zelf zou ze het maar al te leuk vinden om in een lange korsetjurk rond te lopen. Verder heeft ze niks met moderne apparatuur. Het zijn dingen die alleen maar stuk gaan en je een hoofdpijn van hier tot Tokio bezorgen, aldus Roselynn. Verder weet ze er weinig tot niets over.
    Extra: Roselynn is verschrikkelijk bijgelovig en zal dus ook nooit onder een ladder doorlopen en raakt al in paniek als ze een zwarte kat ziet, een spiegel breekt of een potje met zout om laat vallen.

    (Zoiets?:$ Als ik iets moet aanpassen wil je het dan even zeggen? Ik ging op mijn gevoel af.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Groep: Assassins tegen leven als in de middeleeuwen
    Naam: Michael Joris Martens
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Michael is de typische rokkenjager, hij kan de dames goed bespelen met zijn charme en uiterlijk, wat meiden meestal wel wat vinden. Van andere jongens trekt hij zich niks aan, hij doet wat hij zelf wil. Vreemdgaan en vriendinnen afpakken, dat vind hij de normaalste zaak van de wereld. Hij is tegen jongens heel erg gemeen, en hij pest er ook veel. Als hij de kans heeft, mept hij iemand in zijn gezicht, en voor een gevecht deinst hij ook echt niet terug. Hij heeft al in de gevangenis gezeten, hij is net een maantje vrij, en hij zat gevangen voor moord op drie jongens die een meisje aan het verkrachten waren. Daar aan zie je dat hij binnen in zijn hard, toch nog goed is.
    Waarom is hij/zij tegen/voor leven als in de middeleeuwen? Michael kan niet zonder computers, tv 's en andere elektronica. Ook is hij bang dat mensen hem een mietje vinden als hij wel voor het leven in de middeleeuwen is, en zo wil hij laten zie dat hij opstandig is.
    Extra Stiekem is Michael heel erg bang dat mensen hem niet mogen, maar dat bedekt hij door stoer te doen.




    Groep: Assassins voor het leven als in de middeleeuwen
    Naam: Matthias Mayars
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Matthias is een lieve jongen, met veel talent voor zingen en gitaarspelen. Dat doet hij ook de hele dag, en daarmee is hij ook beroemd. Hij heeft al best wel veel hits gehad, en daarom staat hij bekend als een softie, maar eigenlijk heeft dat helemaal niks met hem te maken, maar met zijn muziek. Lieve liedjes, gezongen door een stoere jongen. Bij de meiden heeft hij best veel succes, maar alleen omdat hij beroemd is, en daarom heeft, en wil, hij geen vriendin. De rest komt in de RPG.
    Waarom is hij/zij tegen/voor leven als in de middeleeuwen? Matthias is altijd al fan geweest van de middeleeuwen, en dit zag hij als een kans. Wat het ook is, hij gaat strijden, hoe moeilijk en bitter de tijden dan ook zijn, strijden voor het geen wat hij het liefste wil; leven in de middeleeuwen. Het enige jammere vind hij, is dat er toen nog geen elektrische gitaren en microfoons waren.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:21 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha, ik heb net even Assassin's Creed gespeeld, nu ben ik verslaafd.:9~ Mag ik nog een vrouw voor de andere groep aanmaken? Nu snap ik het hele Assassin gedoe beter.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Je hoor, en assassins creed is echt leuk! Ik heb het zelf niet, mijn broer en ik proberen er aan te komen. Een probleem; het spel is 18+ omdat er zo veel geweld in zit ) :


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hm... Heb je een Macbook? Dan kan ik je wel helpen. Anders moet je me even de tijd geven. (; Mijn rol komt er zo aan!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Groep: Assassin tegen het leven als in de Middeleeuwen.
    Naam: Saphira Aileen Chamberlain.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Uiterlijk: Saphira heeft roodgeverfde haren groene ogen en een felle uitdrukking. Je zal haar dan ook amper met een glimlach op haar gezicht zien. Ze draagt altijd een laag mascara.



    Innerlijk: De roodharige verschijning ziet er fel uit, net als haar karakter. Ze is opvliegend, koelbloedig en ze kan verschrikkelijk bot en gemeen zijn. Toen haar zusje op brute wijze is vermoordt is Saphira meteen alles nagetrokken en heeft ze de dader zelf een kopje kleiner gemaakt. Toch zal ze nooit onschuldigen pijn doen. Niet met opzet tenminste. Saphira is al tig keer ontsnapt aan de politie en heeft geleerd om goed met messen om te gaan, voor het geval dat. Verliefdheid past niet in haar plaatje, maar toch zal ze niemand zomaar afwijzen. Als Saphira iemand echt vertrouwt kun je erop rekenen dat ze altijd voor je klaarstaat.
    Waarom is hij/zij tegen/voor leven als in de middeleeuwen? Saphira is tegen. Dit omdat ze dan geen haarverf of mascara heeft, maar ook omdat vrouwen daar minder rechten hebben als mannen. Saphira weigert onderdrukt te worden, aangezien ze het liefst zelf de leiding neemt. Daarom komt ze in opstand.
    Extra: Saphira heeft een hekel aan bloed en noemt het daarom 'rode vloeistof.' Dit omdat ze dan makkelijker haar verstand op nul kan zetten.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 21:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nee helaas, mijn vader wel, maar die mag ik niet eens aanraken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit rpg loopt niet echt lekker...xD Al leek het me wel een interessant verhaal. ):


    Reading a good book is like taking a journey.