• Ja serieus.. Ik moet mijn schoolpasje bij me hebben en naast de pc leggen anders mag ik niet op een pc, dat slaat toch nergens op?! Ik heb mijn afdelingsleider ook meteen teruggemaild dat ik dit nergens op vond slaan en dat hij het wel even wat beter mag uitleggen waarom...
    Ja en mijn Nederlands valt maandag het 8e uur uit terwijl ik helemaal geen Nederlands heb?! Ik heb net al wel gekeken of ik een nieuw rooster had maar alleen Duits kwam erbij voor de rest is er niks veranderd..
    Dus ja.. Ik vind mijn school weer dom bezig. Wie heeft er nog meer dit soort rare kwaaltjes van hun school meegemaakt?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat van het schoolpasje kan ik eigenlijk nog wel begrijpen, maar dat van Nederlands niet. Is het niet gewoon een foutje?
    Ik ben door mijn school op spijbelen gezet terwijl ik helemaal niet aan het spijbelen was (cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Bij mij op school hebben ze ook van die leuke streken. Het zijn er echt te veel om op te noemen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn school kan echt ontzettend goed regelen.. Not.
    Er gaat altijd wel iets mis, voor te weinig mensen gereserveerd, voor te veel, niet genoeg geld ingespaard, dubbelgeboekt. Noem maar op. Ze falen.


    everything, in time

    Jij kent mijn school blijkbaar nog niet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mercurial schreef:
    Bij mij op school hebben ze ook van die leuke streken. Het zijn er echt te veel om op te noemen.


    26 - 02 - '16

    Dafuq.

    Altijd. Ongeregelde klote school. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik mocht daarstraks niet inloggen op mijn schools website om mijn cijfers te bekijken. En echt een half uur later mocht het ineens wel. Er stond eerst echt de hele tijd heel droog: "deze inlognaam en/of wachtwoord is niet bekend bij onze database" --'
    Maar dat van jou is inderdaad ook vaag.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De site van mijn school om in te loggen , cijfers, rooster(wijzigingen), huiswerk en alles te bekijken werkt bij ons niet helemaal. Soms kan je niet onloggen of werkt een onderdeel niet mee ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Programma's op de computer die niet werken & Eén van mijn leraaren heeft me gister absent gemelt terwijl ik wel in de les zat :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik moet zeggen dat mijn nieuwe school beter is dan mijn oude school, gelukkig.


    Physics is awesome

    Adesso schreef:
    Altijd. Ongeregelde klote school. :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wij hebben een schoolforum, en ja daar gebeuren wel wat vreemde dingen.

    Vorig jaar werd mijn schoolpasje geblokkeerd omdat ik geen kopieën van mijn diploma had ingeleverd, terwijl ik dat al 100 keer gedaan had, ik was echt kwaad
    Alle scholen zijn kut (:

    Bij mij op school gingen mensen staken, omdat iemand voor de grap had gezegd da er voor de wc betaald moesten gaan worden en mensen gingen dat geloven xD