• En hier is 'ie dan, de music video van Little Things!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:10 ]

    Adesso schreef:
    Ik zat helemaal op het begin 'Lilo' en bij het einde 'Zarry'. Ik vind 'm echt geweeeeeldig! :9~


    Ik zat de hele tijd zo van "omg otp" HAHA.

    Het ziet er zo simpel maar tegelijkertijd zo mooi uit. Het zijn gewoon de jongens en dat past gewoon bij dit liedje. Ik was wel verbaasd dat Zayn het liedje begint, ik dacht echt dat het Liam was.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Het ziet er zo simpel maar tegelijkertijd zo mooi uit. Het zijn gewoon de jongens en dat past gewoon bij dit liedje.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Not gonna pause Infected Mushroom for that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg gewoon weg kippenvel met het horen van hun stem en ik smelt weg als ze zo gespannen naar de camera kijken !


    Art is never finished, just forgotten.

    Lenah schreef:
    Omg, me loves. :9~


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Normaal zie je in clipjes de jongens altijd hun nummer aan een meisje zingen. In Little Things, ben jij dat meisje waar ze op verliefd zijn, want ze kijken constant in de camera. En daardoor is dit toch een heel bijzondere clip

    LOVE IT


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    Normaal zie je in clipjes de jongens altijd hun nummer aan een meisje zingen. In Little Things, ben jij dat meisje waar ze op verliefd zijn, want ze kijken constant in de camera. En daardoor is dit toch een heel bijzondere clip

    LOVE IT


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Mmm dit soort vind ik echt veel leuker dan die drukke videoclipjes. Zelfde als One Thing, die vind ik ook leuker in de studio versie/ding c:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    haha, best grappig, ik was op youtube aan het kijken op 1 november, hij stond er net 1 uur op en ik dacht echt dat dat ding wel minstens 100.000 keer bekeken was, maar ik was nummer 303xD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Love it so much(H)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Director schreef:
    haha, best grappig, ik was op youtube aan het kijken op 1 november, hij stond er net 1 uur op en ik dacht echt dat dat ding wel minstens 100.000 keer bekeken was, maar ik was nummer 303xD

    Dat is vaak, dat ligt gewoon aan Youtube. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Leuk liedje alleen ik vond Harry slechter zingen dan bij andere liedjes

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 11:05 ]

    Zayn & Louis zijn zo mooi ugh.


    Save me from myself.

    Not my cup of tea.


    26 - 02 - '16