• × ANEW ×

    The Tributes
    Usernames
    Tartle
    Sinceriously
    Raccoon
    Equine
    Dionysia
    Ainigma
    Fortis
    Deliva
    Dumbledore
    Cashby
    GusWaters
    Melisza
    Realnames
    Yu
    Xantha
    Saar
    Carianne
    Amber
    Savannah
    Simone
    -
    Sanne
    -
    Indra
    -
    Tributes
    Aemelia
    Colton
    Nikolaj
    Lisanna
    Rana
    Tatum/Grey
    Aedan
    -
    Kalani
    Dashiell
    Tye/Maya
    -


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 13:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn vragen: Hoe begint het? (Dan weet ik of Finn 18 is of 17) Mijn tweede vraag: zitten de Spelen net zo in elkaar als in de boeken of zit er een twist aan die je nog gaat uitleggen? Derde vraag: Neem je een random picker om mensen te doden of is het de bedoeling dat een heleboel mensen overblijven om een opstand in de arena te starten en een weg naar buiten te vinden? ^^


    help

    Stiekem vind ik het eigenlijk pittig spannend om een RPG te leiden :x


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Stiekem vind ik het eigenlijk pittig spannend om een RPG te leiden :x


    Eerste keer misschien? ;p


    help

    mt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh – ik heb Rana ook achttien gemaakt. Dat kan toch gewoon? Je doet toch vanaf je negentiende niet meer mee aan de Spelen?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Stelmaria schreef:
    Mijn vragen: Hoe begint het? (Dan weet ik of Finn 18 is of 17) Mijn tweede vraag: zitten de Spelen net zo in elkaar als in de boeken of zit er een twist aan die je nog gaat uitleggen? Derde vraag: Neem je een random picker om mensen te doden of is het de bedoeling dat een heleboel mensen overblijven om een opstand in de arena te starten en een weg naar buiten te vinden? ^^


    1. Ik dacht gelijk op de Boete te beginnen. Maar de ceremonie een beetje te skippen, om doodvallen te voorkomen. De treinreis skippen we ook. Dus na de Boete het liefst je personage(s) naar het Trainingsgebouw brengen etc. De treinreis lijkt me namelijk wel zo'n punt waardoor het doodvalt.
    2. Ik wou deze RPG een beetje simpel houden, gezien ik anders bang ben dat deze doodvalt (heb gehoord dat dat snel gebeurd met THG RPG's). Dus we volgen gewoon de boeken. Echter bedenk ik nog wel een Arena ^^.
    3. Ik dacht bij een gevecht (één op één of bondgenootschapoen tegen elkaar) een Randomizer te gebruiken. Op basis van de skills van een persoon wordt zijn/haar kans groter om te winnen (ga nu aub niet allemaal spierbonken maken :')).
    Tenzij jullie het leuker vinden ofc om een opstand te organiseren, maar dan wil ik dat wel ff weten.

    Ik hoop dat dit goede antwoorden zijn (:?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 17:15 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Eerste keer misschien? ;p


    Inderdaad haha, maar eens moet de eerste keer zijn :')


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn topics ^^


    -

    Markey schreef:
    Oh – ik heb Rana ook achttien gemaakt. Dat kan toch gewoon? Je doet toch vanaf je negentiende niet meer mee aan de Spelen?


    Jup dat kan ^^! Voorlopig wel weer de laatste persoon van 18 hoop ik, mensjes van 16 zijn atm zeldzaam *winkwink*

    Is ze btw klaar? Dan zet ik dat er namelijk bij!


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    1. Ik dacht gelijk op de Boete te beginnen. Maar de ceremonie een beetje te skippen, om doodvallen te voorkomen. De treinreis skippen we ook. Dus na de Boete het liefst je personage(s) naar het Trainingsgebouw brengen etc. De treinreis lijkt me namelijk wel zo'n punt waardoor het doodvalt.
    2. Ik wou deze RPG een beetje simpel houden, gezien ik anders bang ben dat deze doodvalt (heb gehoord dat dat snel gebeurd met THG RPG's). Dus we volgen gewoon de boeken. Echter bedenk ik nog wel een Arena ^^.
    3. Ik dacht bij een gevecht (één op één of bondgenootschapoen tegen elkaar) een Randomizer te gebruiken. Op basis van de skills van een persoon wordt zijn/haar kans groter om te winnen (ga nu aub niet allemaal spierbonken maken :')).
    Tenzij jullie het leuker vinden ofc om een opstand te organiseren, maar dan wil ik dat wel ff weten.

    Ik hoop dat dit goede antwoorden zijn (:?


    Stiekem wil ik wel een opstand. I mean, I wouldn't mind als mijn persona sterft want ik hou van drama, maar het lijkt me eens wat anders. :3 Ook omdat er in de beginpost staat dat ze niet meer zo onderdanig zijn als vroeger, dacht ik dat het misschien een mogelijkheid was. :3 Misschien dat we dat verder in de RPG eens met de rest kunnen bespreken, het lijkt me nog te vroeg om te kunnen zeggen hoe de relaties en bontgenootschappen zullen lopen. :')

    Voor die eerste, misschien gewoon direct schrijven dat ze toekomen? I mean, de boete is toch alleen met je eigen Districtgenoot dus dat schrijf je meestal alleen. (Ik ga het sowieso uitschrijven, maar ik zie nogal vaak voorkomen dat een THG RPG stilvalt omdat hij bij de boete begint en er totaal geen interactie is.)

    Bedankt voor de antwoorden. ^^ Dit zijn overigens gewoon suggesties, als je ze niets vindt, kun je dat best zeggen. (: Ik zou eigenlijk moeten studeren. ._.


    help

    Tartle schreef:
    (...)

    Jup dat kan ^^! Voorlopig wel weer de laatste persoon van 18 hoop ik, mensjes van 16 zijn atm zeldzaam *winkwink*

    Is ze btw klaar? Dan zet ik dat er namelijk bij!


    Ik denk dat ik na het avondeten nog haar karakter ga uitbreiden maar van mij mag je haar er wel al bijzetten. :')

    Oh, is er misschien iemand die een bondgenootschap met haar wilt? Het liefst iemand die veel survivalskills heeft – wonden verzorgen, eten zoeken en water zuiveren, aangezien zij daar niks van af weet. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik na het avondeten nog haar karakter ga uitbreiden maar van mij mag je haar er wel al bijzetten. :')

    Oh, is er misschien iemand die een bondgenootschap met haar wilt? Het liefst iemand die veel survivalskills heeft – wonden verzorgen, eten zoeken en water zuiveren, aangezien zij daar niks van af weet. c:


    Volgens mij komt Finn daarvoor wel in aanmerking, aangezien ik hem de zoon van twee dokters maak en een geneeskundewonder? :') Ik lees haar straks nog eens door.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 17:23 ]


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Stiekem wil ik wel een opstand. I mean, I wouldn't mind als mijn persona sterft want ik hou van drama, maar het lijkt me eens wat anders. :3 Ook omdat er in de beginpost staat dat ze niet meer zo onderdanig zijn als vroeger, dacht ik dat het misschien een mogelijkheid was. :3 Misschien dat we dat verder in de RPG eens met de rest kunnen bespreken, het lijkt me nog te vroeg om te kunnen zeggen hoe de relaties en bontgenootschappen zullen lopen. :')

    Voor die eerste, misschien gewoon direct schrijven dat ze toekomen? I mean, de boete is toch alleen met je eigen Districtgenoot dus dat schrijf je meestal alleen. (Ik ga het sowieso uitschrijven, maar ik zie nogal vaak voorkomen dat een THG RPG stilvalt omdat hij bij de boete begint en er totaal geen interactie is.)

    Bedankt voor de antwoorden. ^^ Dit zijn overigens gewoon suggesties, als je ze niets vindt, kun je dat best zeggen. (: Ik zou eigenlijk moeten studeren. ._.


    Ik denk dat die opstand deze RPG wel origineel zou maken, dus wanneer iedereen ready is zal ik dit even als suggestie benoemen.

    Wat die Boete betreft, ik kan me voorstellen inderdaad dat dat een tricky point is. Misschien direct beginnen bij het Trainingsgebouw? De Boete is niet zo belangrijk gezien de tributen inprincipe al bekend zijn :')

    Ik vind het fijn dat je suggesties geeft, ik zie namelijk ook nog wel dingen iver het hoofd. Dus fijn dat er mensen meedenken ^^!
    lol de struggles van internet en de optie op Q te gaan als je eigenlijk moet leren ... :')


    I just caught the wave in your eyes

    Markey schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik na het avondeten nog haar karakter ga uitbreiden maar van mij mag je haar er wel al bijzetten. :')

    Oh, is er misschien iemand die een bondgenootschap met haar wilt? Het liefst iemand die veel survivalskills heeft – wonden verzorgen, eten zoeken en water zuiveren, aangezien zij daar niks van af weet. c:


    Okay top!


    I just caught the wave in your eyes