• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (De foto's, inclusief een oude van mezelf. Maar morgen komen er nieuwe.xD


    Links is mijn paardje, Warona. Lekkere ouderwetse naam.xD En rechts is haar veulen, Geronimo. Ja, ze lijkt redelijk dik, I know. Maar ik had haar toen al weken niet gereden omdat ze drachtig was. Geronimo hebben we verkocht.


    En dat is dan mijn kutkop!:P Sexy toch? Nee, grapje. In ieder geval, dit was ik een halfjaar terug. De beugel heb ik nog, maar in mei niet meer als het goed is.
    Oh, en mijn neus is falend.
    Vragen en opmerkingen zijn welkom.:P
    Recente foto's van mezelf volgen.(A))

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik vind je paard echt geweldig en het veulen is sooo cutie haha. Nou zo'n kutkop heb je niet hoor :) Ik vind je haar echt heel mooi !! Dat van mij is echt boem steil...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Mijn haar werkt meestal goed mee. Hey, mijn raam staat daar open... En de zon scheen! En het zebra-patroon tasje staat op mijn bureau.xD Ik vind het zo leuk om foto's te bekijken.
    Ik had het bruin, blauw en witte dekbed met stippen toen en het paardenkussen. Oh, en er staat parfum op mijn bureau... En als je goed kijkt in de rechterhoek zie je een van mijn nep-bloemen staan. En naast mijn parfum staat mijn lenzenvloeistof...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Als ik het goed zag heb je een rolluik, me too :) Le me Das mijn twitter, ik doe er niet giga veel mee dus ja... De foto is met m'n best friend quess who's me :) ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Jij bent links?

    Het meisje rechts vind ik een mooie gezichtsvorm hebben.
    Het meisje links, ik denk jij, heeft een geweldige haarstijl!:|
    Ik vind jullie allebei echt heel mooi! Ik zie eruit als een kind van twaalf vergeleken met jullie.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Danku Danku :) Wat aardig ik ben inderdaad links :) Ik zal het tegen haar zegge x3 Tuurlijk niet! Ik word heel vaak jonger geschat dank ik werkelijk ben.... Dus dat valt wel mee hoor Cath :) ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Deze keer lach ik met mond dicht, 23 augustus is mijn beugel vertrokken dus voortaan lach ik meestal mijn tanden bloot maar nu niet... Cath, niet zo onzeker! Iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier! Dus jij ook! :) Ik ga je gewoon zo noemen, je gebruikers naam is zo onpersoonlijk vind je ook niet?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ik heb geen kaarten kunnen krijgen teriwjl ik optijd op de site was:(]

    ( Dat probleem ken ik :( )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [aawh:(]

    (Ik weet nog niks. Mijn vriendin zou bellen... En ze belt niet!:| Ik ben hier aan het panikeren.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [AAAAAAAAAWGH! NEEEEEEEEEEE Dat is gemeen weetje! GRRRRR Nu haat ik die site! Ik hoop het voor je Cath!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ik hoop voor je dat jij wel geluk hebt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Haha, hoop maar. Want ik heb ook geen kaartjes.xD Het rare is dat ik er niet echt mee zit...
    Ach ja, volgende keer beter, toch?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Tjaa dat kan hè, ik had net een pb met info voor een extra concert... ik weet niet of ik dat ga doen hoor.... Ik ga even wat voedsel nuttigen en dan gaat mijn pc off.... moet echt aan de bak met leren....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you