• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik heb nog niet gereageerd :$, doe ik zo wel even]

    Louis William Tomlinson

    'Er zijn wel meer dingen die leuk zijn en ben blij dat je dat vindt, ik heb er vertrouwen in en als dat niet zo is dan is het alsnog zo' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Dan doen we dat en vind je het nu echt zo jammer dat je moet wachten?' vraag ik. 'Dan is het goed' zeg ik dan en knik dan griinzend. 'Ja dat doe ik inderdaad, maar dat is juist leuk en jij doet het ook vaak genoeg bij mij' zeg ik en grinnik door zijn pruillipje. 'Harry doe nou niet' zeg ik en kijk dan ook naar Zayn. 'Dat ga ik niet zeggen en moeten jullie zelf maar achter komen' antwoord hij lachend en kijkt Harry dan ook aan. 'Tuurlijk klopt dat' zegt hij dan nog steeds lachend. 'Oehh als jij dat zegt zal dat wel zo zijn aangezien jullie toch altijd gelijk hebben' zegt hij dan grijnzend. Zelf richt ik mijn blik weer op Harry en grijns ook. 'Mhm in dat geval' zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen. 'Dat antwoord had ik eigenlijk wel verwacht' geef ik toe als Harry'' zegt dat hij er niet meer aan toe te voegen heeft. 'Daar heb je gelijk in want voor mij blijf jij de allerleukste' zeg ik glimlachend. Verbaasd kijk ik hem aan en knik dan uiteindelijk toch. 'eigenlijk maakt het niet zoveel uit' zeg ik lachend. 'Ik moet toch eens iets anders zeggen dan dat je lief bent' antwoord ik grijnzend en kijk hem aan. 'Volgens mijn kan je daar nog wel een keer gelijk in hebben' roep ik lachend en ontwijk een paar mensen die aankomen lopen om vervolgens de trap op te rennen. 'Waarom heb ik altijd obstakels en jij niet?'

    [pff reageer straks even, eerst nog wat doen]

    Harry Edward Styles

    'Ja ik vindt het heel jammer dat ik moet wachten' zeg ik met een pruillipje. 'Ja dat doe ik inderdaad vaak genoeg, leuk toch' zeg ik grijnzend. Ik kijk Zayn aan en grijns, 'Ja dus' zeg ik lachend. Ik grijns even, 'Heey jij leert het ook al, dat we altijd gelijk hebben' zeg ik vrolijk en grijns even. Ik glimlach door de kus op mijn lippen. 'Jij verwacht alles gewoon simpel weg omdat je me te goed kent ' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja en dat is dus weer andersom bij mij' zeg ik lachend. 'Maar ik vindt het leuk om te horen dat je me lief vindt, dus dat hoeft niet perse hoor' zeg ik met een glimlach. 'ik heb toch altijd gelijk' roep ik grijnzend terug en kijk even naar hem terwijl die wat mensen ontwijkt. 'Omdat jij veel sneller bent als mij en me met obstakels nog steeds bijhoudt' zeg ik lachend en grijns even. Ik ren door en kijk omhoog, nog een paar. Hopelijk ben ik snel boven, die trap is best vermoeiend om zo te rennen, ach het is ook wel leuk om er op te rennen. Ik kijk even naar Louis en dan weer voor me uit.

    [Ik moet nog lerenen krijg zo visite.... dus.... ja ik zal niet al te veel serieus aanwezig zijn....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Maar het lange wachten kan ook altijd nog een voordeel hebben alleen weet je dat nog niet' zeg ik lachend en doe snel mijn handen voor mijn ogen door zijn pruillipje. 'Ergens is het inderdaad wel leuk, maar ergens ook niet' zeg ik en kijk tussen mijn vingers door. Ik zie Zayn knikken als antwoord op wat Harry zei. 'Natuurlijk leer ik snel en ook ken ik jullie wel wat langer dan vandaag' zegt hij dan lachend. 'Ja dat kan inderdaad een reden zijn, want soms valt dat me inderdaad ook op dat ik je te goed ken' zeg ik lachend en haal mijn handen voor mijn ogen weg om hem vervolgens weer aan te kijken.'Over zulke dingen zullen we het echt nooit eens worden' zeg ik nog steeds lachend en knik dan. 'Dat komt goed uit en dan ga ik dat nog veel vaker zeggen' zeg ik met een grijns. 'Niet altijd, maar wel bijna altijd' roep ik grijnzend terug en kijk hem aan. 'Hoe weet je dat zo zeker, want voorlopig heb je nog steeds een voorsprong' zeg ik lachend en ren door. Mijn blik gaat van Harry naar het einde van de trap en schud mijn hoofd. Dit word echt moeilijk, maar het blijft wel leuk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Ow nou dan is het wel goed' zeg ik met een glimlach, nu maakt die me al weer nieuwsgieriger, gemeen gewoon! Ik grinnik even als hij zijn handen voor zijn ogen doet. Ik grinnik even en knik dan naar Zayn. 'Ach ja, we kennen elkaar gewoon te goed maar dat maakt niet uit' zeg ik met een glimlach. 'Nee dat zullen we inderdaad niet omdat we eigenlijk gewoon het precies hetzelfde alleen dan over elkaar' zeg ik lachend. 'Nou daar heb ik geen probleem mee' zeg ik met een glimlach. 'Nog wel, maar je hebt me al bijna ingehaald' zeg ik terwijl ik even naar Louis kijkt, maar ene paar meter. een sprint en hij is voor me. Ik haal ondertussen mijn hand even door mijn haar en hoop dat ik snel van deze trap af ben. Ik kijk even naar Louis en grijns. 'Come on boobear!' roep ik vrolijk en ik ren door.

    ( die wedstrijd is gewoon echt een ramp)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [yep!]

    (Yup maarja er zijn zoveel mensen en we hebben tot donderdag...)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [btw. take me home is gelekt hé]

    ( Ik had het gehoord en Niall was echt heel erg boos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik vindt het best lullig voor ze, dat gewoon het hele album gelekt is, echt zielig]

    Louis William Tomlinson

    'Sorry Hazz en ik hou nu echt mijn mond erover dicht' zeg ik glimlachend als ik merk dat hij door dit alleen maar nieuwsgieriger word. 'Wat? Je weet dat ik daar niet tegen kan' zeg ik lachend en kijk dan ook weer naar Zayn. 'Ik denk inderdaad ook dat dat het geval is, maar wat wil je nu ook en het komt goed uit ook.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en knik. 'Dat is inderdaad hoe het met deze situaties gaat en dat zal ook niet veranderen' zeg ik lachend. 'Volgens mij moet er echt iets bijzonders gebeuren moet het een probleem worden' zeg ik nog steeds lachend. 'Nou ik hoop dat het nog kan, maar ergens is het vertrouwen al weg' zeg ik grijnzend en kijk Harry ook aan. Het is maar een paar meter dat er tussen zat, maar iets zeg me dat er iets gebeurd dat inhalen niet meer mogelijk maakt. Ik ren toch nog wat sneller en grinnik dan. 'Ja, ja maar ergens vertrouw ik het gewoon niet Hazza' roep ik net zo vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [ik vindt het best lullig voor ze, dat gewoon het hele album gelekt is, echt zielig]


    (Ik snap gewoon echt hoe het kan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer