• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Sorry!]
    Cathy
    ''Wie zegt dat ik jouw niet aan het slapen kan krijgen?'' glimlachte hij, en ik vernauwde mijn ogen. ''Nou, zelf kom ik sowieso al moeilijk in slaap de laatste tijd, dus je zal veel moeite moeten doen,'' grinnikte ik uitdagend.
    ''Je bent inderdaad best klein,'' zei hij nog, en ik zuchtte.
    ''Ja, ja... weet ik. Maar ik kan er ook niks aan doen dat jij zo gigantisch bent,'' zei ik met een pruillipje, en gaapte even.
    ''Zullen we slapen?'' opperde ik terwijl ik hem met een schuin hoofd aankeek, waardoor mijn haren ietsjes langs mijn gezicht vielen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Nou zelf kom ik sowieso al moeilijk in slaap de laatste tijd dus je zal veel moeite moeten doen' Zei ze en grinnikte uitdagend, 'Hmm..' Mompelde ik bedenkelijk als andwoord, ze zuchte toen ik zei dat ze best klein was 'Ja, ja... weet ik. Maar ik kan er ook niks aan doen dat jij zo gigantisch bent' Zegt ze pruilend en gaapte vervolgens en als ik om me heen kijk zie ik dat de meeste mensen al naar hun tent zijn. 'Zo groot ben ik niet' zeg ik schouderophalend waarna ik ook gaap.
    'Goed idee' Zeg ik waarna ik opsta en vervolgens naar de tent loop om die open te ritsen en als eerste gebogen naar binnen te lopen en zak op mijn luchtbed neer.


    Don't be like the rest of them, darling


    [Is iedereen nu gaan slapen ? ;3 Ik wil verdur ;p]

    [Aurore en Noah moeten ook nog gaan slapen geloof ik]

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Noralie Everett
    Ik voel dingen maar ik slaap redelijk diep dus daar word ik niet wakker van. Iets van een verplaatsing en aangename warmte. Onbewust leg ik mijn hand op Rory's borstkas. Eigenlijk vergeet ik gewoon dat Rory er is. Maar wat wil je anders? Ik slaap. Er zijn nachten waarop ik meer woel dan op andere nachten. En dat heeft met de soorten droom te maken. Logischerwijs is dat hoe erger/verdrietiger/enger de dromen zijn, hoe meer ik beweeg. Ik hoef niet te vertellen over wat of wie ik droom als ik zeg dat het een nachtmerrie is. Over mijn vader. Weer eens de ongeluk-droom. Die heb ik al even niet meer gedroomd. Maar vandaag was de herinnering er de hele dag ook bij me. Dus lijkt het me wel logisch. Dan hoor ik een stem en ineens is Rory bij me in mijn droom en ik glimlach naar hem. Wat ik niet door heb is dat ik ook in het echt glimlach. Hij zegt dat ik veilig ben. 'Maar papa is dood,' mompel ik dan. Ik heb nu niet meer papa-beer om me te beschermen. Dan verandert de droom geleidelijk aan met de woorden van Rory en ik zie hoe een zon ondergaat en ik er zelf voorsta breed lachend. En de sterren verschijnen. Ik bedenk me altijd dat sterren overleden mensen zijn. Ik weet niet precies waarom. Ik denk een verhaal van vroeger. Rory zegt nog allemaal dingen en ik lach zachtjes. 'Waarom schaam je je?' Vraag ik aan hem in mijn droom en ook in het echt. 'Dromen zijn nooit erg. Nachtmerrie's wel.' Het is allemaal normale praat in mijn droom. Maar in het echt mompel ik het.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cathy
    Ik sjokte achter Ian aan en liep zijn tent in.
    Ik zuchtte diep toen ik tot de ontdekking kwam dat ik mijn luchtbed nog moest oppompen.
    ''Ik heb geen zin meer om hem op te pompen,'' jammerde ik. ''Ik ben te moe,'' voegde ik er nog overdreven aan toe, en plofte toen op de grond.
    Ik gaapte nogmaals en rekte me even uit, terwijl ik even om me heen keek, zoekend naar een comfortabel iets waar ik op kon slapen zonder het op te pompen.
    Ach, ik ben altijd al lui geweest, dus dit soort gedoe was ik wel gewend.

    [WHOOPWHOOP, KORT. I know. stfu.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Mitshy, Mitshy.. Never bitchy.. reactie? Lol.. Je was me voor. :3}

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mitshy schreef:
    Cathy
    Ik sjokte achter Ian aan en liep zijn tent in.
    Ik zuchtte diep toen ik tot de ontdekking kwam dat ik mijn luchtbed nog moest oppompen.
    ''Ik heb geen zin meer om hem op te pompen,'' jammerde ik. ''Ik ben te moe,'' voegde ik er nog overdreven aan toe, en plofte toen op de grond.
    Ik gaapte nogmaals en rekte me even uit, terwijl ik even om me heen keek, zoekend naar een comfortabel iets waar ik op kon slapen zonder het op te pompen.
    Ach, ik ben altijd al lui geweest, dus dit soort gedoe was ik wel gewend.

    [WHOOPWHOOP, KORT. I know. stfu.]


    Ian
    Blij dat ik mijn spullen allemaal al had neergelecht legde ik mijn hoedje naast mijn luchtbed neer en trok ik mijn shirt over mijn hooft en hielt gewoon mijn broek aan aangezien dat me niet zoveel kon schelen.
    'Luie Kattige Cathy' Zeg ik met een grijns en plof met mijn rug neer op het luchtbed met mijn hooft op het kussen en leg mijn handen achter mijn hooft.
    'Wat ben je nou eigelijk aan het doen?' Vroeg ik met een korte lach als ik zie dat ze zoekend om haar heen kijkt, waarschijnlijk was ze zelfs te lui om een luchtbed op te blazen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    ''Luie, kattige Cathy,'' grijnsde Ian nadat hij zijn shirt had uitgetrokken. Mijn mondhoeken krulden omhoog bij het zien van zijn gespierde bovenlichaam, maar na zijn woorden stak ik mijn tong naar hem uit.
    ''Wat ben je nou eigenlijk aan het doen?'' vroeg Ian met een korte lach, en ik haalde mijn schouders op.
    ''Zoeken naar iets waar ik op kan slapen,'' zei ik, en mijn oog viel op zijn redelijk brede luchtbed.
    ''Ben je net zo aardig als dat ik tegen jou ben om mij dat stukje luchtbed te gunnen?'' zei ik met een pruillipje.
    Ik keek hem met grote, smekende ogen aan.
    Het was overigens wel waar: hij is de enige, buiten Riley, waar ik vandaag echt aardig tegen deed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rory Williams
    Ik hoorde haar verschillende keren wat mompelen, maar eerlijk gezegt verstond ik er weinig van. Ze zou nog wel slapen. Ik zuchtte lichtjes en legde haar toen maar weer voorzichtig neer tegen mijn zij aan. Ik ging ook weer liggen en luisterde naar de geluiden van het bos om ons heen. Het was rustgevend. "Ik hou van je Hayden." fluisterde ik zacht in haar oor voor ik mijn ogen weer liet zakken en langzaam terug in slaap dommelde. Zo moe was ik niet meer, maar slapen was altijd prettig. Mijn mond hing al snel weer lichtjes open. Dromen bleven nu uit, net als het slaapwandelen. Mijn arm bleef stevig om Hayden heen geslagen, om haar te beschermen tegen slechte dromen. Zoals zij dat bij mij deed door hier in mijn armen te liggen.


    Bowties were never Cooler

    [mitshyyyy, denk aan je eigen regel!!!!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    Ze stak haar tong uit na mijn woorden en andwoorde dat ze op zoek was naar iets waar ze op kon slapen toen ik vroeg wat ze aan het doen was.
    'ben je net zo aardig als ik tegen jou ben om mij dat stukje luchtbed te gunnen?' Vroeg ze pruilend en keek me met grote smekende ogen aan, ugh ik kon niet tegen smeken.. In iedergeval niet op zo'n manier maar dat liet ik nooit merken.
    'Eerst moet ik 3 keer vragen of je mischien bij mij in een tent wil en dan wil je plots naast me liggen? Jij veranderd snel van menig' Zeg ik met een korte lach.
    'Maargoed, tuurlijk ben ik zo aardig' Zeg ik vervolgens, 'Heb je wel een slaapzak?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ohja. :'DDDD
    SORRY!
    Ik ben ondertussen maatschappijwetenschappen aan het leren, dus ben er niet helemaal bij :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Zucht.. Maar dan moeten we steeds wachten.. Ze moesten toch slapen? XD Laat die regel dan even XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hé, het is niet mijn regel :Y) Ik wil de volgende daaaggg! x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cathy
    ''Eerst moet ik 3 keer vragen of je mischien bij mij in een tent wil en dan wil je plots naast me liggen? Jij veranderd snel van mening,'' zei Ian met een lachje.
    ''Jongens moeten moeite doen,'' zei ik, en stak mijn tong naar hem uit.
    ''Maar goed, tuurlijk ben ik zo aardig,'' zei hij toen, en ik grijnsde even.
    ''Heb je wel een slaapzak?'' vroeg hij me, en ik knikte.
    ''Ja, als je zo graag wilt dat ik in mijn eigen slaapzak lig...'' zuchtte ik. Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en lachte, om vervolgens een slaapzak uit mijn tas te voorschijn te halen. Het was een simpele zachtroze slaapzak.
    Ik kon lopen in deze tent en hoefde amper te bukken nadat ik mijn hakken uit had gedaan. Ik plofte naast Ian neer en ritste op mijn gemakje mijn slaapzak open.
    Ik toverde die dingen altijd om in dekens, dat vond ik comfortabeler liggen. Ik lag er nóóit in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''