• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy

    "Hmm.. Weten we dat ook voor de volgende keer. Volgensmij geef je jongens nooit de kans om moeite te doen Kattige Cathy," zei Ian, en ik keek hem aan.
    "Nou, dat ligt aan de jongen. En noem me niet steeds zo!" Grinnikte ik, en prikte hem in zijn zij.
    "En dan laat je me niet eens moeite doen," grijnsde hij. Ik zuchtte en keek hem aan.
    "Omdat ik dacht dat je het niet zou willen," verklaarde ik simpel, en haalde mijn schouders op.
    Ik sprak overigens de waarheid; maar waarschijnlijk zat ik er naast. "Maar hey, ik heb nog steeds geen bezwaar," grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Ik vind het een leuke bijnaam, jij niet?' Vraag ik grijnzend en draai me om op mijn zij en haal mijn handen onder mijn hooft vandaan en keek haar aan.
    'Omdat ik dacht dat je het niet zou willen' Zei ze simpel, 'Maar hey, ik heb nogsteeds geen bezwaar' Vervolgde ze grijnsend.
    'Doe wat je niet laten kan' Zeg ik met een grijns waarna ik naar de zaklamp zocht die zorgde voor de verlichting in de tent en gaapte nog een keer en dit kaan was ik te laat om mijn hand voor mijn mond te doen, wat maakt het ook uit?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik zit op mn mobiel, dus heb geen idee hoe lang mijn stukjes zijn c:]

    Cathy
    "Doe wat je niet laten kan," grijnsde hij, en zocht vervolgens naar een zaklamp.
    Eenmaal gevonden deed hij hem aan, wat zorgde voor enige verlichting in de tent. Het was niet veel, maar genoeg.
    Ian gaapte nogmaals, maar dit keer zonder zijn hand voor zijn mond.
    "Let op je manieren," fluisterde ik speels, en kroop bij hem onder/in/geen idee de slaapzak. Door enige gebrek aan ruimte zaten we redelijk dicht op elkaar.
    "In ieder geval warmer dan buiten," grijnsde ik, en veegde even een donkere haarlok achter mijn oor terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Net aan 5 regels xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [(#&%#(#&$) als Camille dit wist joh.... ;d]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mitshy schreef:
    [Ik zit op mn mobiel, dus heb geen idee hoe lang mijn stukjes zijn c:]

    Cathy
    "Doe wat je niet laten kan," grijnsde hij, en zocht vervolgens naar een zaklamp.
    Eenmaal gevonden deed hij hem aan, wat zorgde voor enige verlichting in de tent. Het was niet veel, maar genoeg.
    Ian gaapte nogmaals, maar dit keer zonder zijn hand voor zijn mond.
    "Let op je manieren," fluisterde ik speels, en kroop bij hem onder/in/geen idee de slaapzak. Door enige gebrek aan ruimte zaten we redelijk dicht op elkaar.
    "In ieder geval warmer dan buiten," grijnsde ik, en veegde even een donkere haarlok achter mijn oor terwijl ik hem aankeek.


    Ian
    'Let op je manieren' Fluisterde ze en kroop vervolgens bij mij onder mijn opengeritste slaapzak en aangezien die niet heel erg groot was zaten we best dicht op elkaar. 'Ik heb nooit manieren geleerd dus dat gaat moeilijk' Fluisterde ik grijnzend terug.
    'Een bed zou nog warmer zijn en lekkerder liggen' Zeg ik, ik zou met prezier dit luchtbed inruilen voor een bed met een matras erin, het lag daarbij ook veel lekkerder dan dit luchtbed.

    {Moet bijna achter de computer vandaan dus weet niet hoeveel posten ik nog kan typen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Kay :c
    Cathy
    "Ik heb nooit manieren geleerd dus dat gaat moeilijk," Fluisterde hij met die bekende, aantrekkelijke grijns. Ik haalde -tot zover dat kon- mijn schouders op.
    "Dat is waar," grinnikte ik. Ik kende Ian lang genoeg om dat te weten, in ieder geval.
    ''Een bed zou nog warmer zijn en lekkerder liggen," zei hij, en ik knikte.
    "Ja- ik zit hier sowieso niet vrijwillig. Het is 'm dat ik hier nu lig, anders had ik niet geweten wat ik moest," grinnikte ik. "Dus ik ben het daar sowieso mee eens," voegde ik er nog aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Dat is waar' Grinnikte ze, blijkbaar wist ze in iedergeval dat van me.
    ze knikte toen ik zei dat een bed lekkerder zou liggen ''Ja- ik zit hier sowieso niet vrijwillig. Het is 'm dat ik hier nu lig, anders had ik niet geweten wat ik moest. dus ik ben het daar sowieso mee eens' Zei ze grinnikend.
    'Wie van ons heeft je gedwongen mee te gaan dan? Of was ik dat?' Vraag ik haar bedenkelijk.. dat zou nog best kunnen dat ik dat op mijn geweten had, in dat geval had ik daar geen problemen mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    "Wie van ons heeft je gedwongen mee te gaan dan? Of was ik dat?" Vroeg Ian, en ik dacht even na.
    "Iedereen zo'n beetje, maar vooral Camille," zei ik, en rolde even met mijn ogen.
    "Maar jouw aanwezigheid heeft me laten toestemmen," zei ik grijnzend. Dat was deels wel waar: ik heb Ian altijd al gemogen. Hij was zo nuchter, zo onverschillig. Ik vond dat wel... Leuk aan hem.
    "Maak er gebruik van, zal ik zeggen," zei ik met een speelse knipoog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Iedereen zo'n beetje, maar vooral Camille' Andwoorde ze.. Ik dacht dat Camille Cathy niet echt mocht maar daar kon ik me dus in vergissen blijkbaar.
    'Natuurlijk' Zeg ik met een grijns 'Mischien dat ik dat wel doe'

    {Moet gaan..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Riley Williams

    Ik kijk Blaine aan, hij zegt dat hij het belooft, maar de blik in zijn ogen, ik kan het niet thuisbrengen. Ik weet maar al te goed, dat als het te erg is hij het niet kan bewaren, maar dit is toch niet heel erg?
    "Blaine, luister... Eleanor en David, als ik die twee samen zie dan- dan krijg ik een steek en een stem in mijn hoofd vertelt mij hen tegen elkaar op te zetten. Vanmiddag had ik Eleanor apart genomen en toen heb ik haar gezegd dat David iets over haar had gezegd tegen mij. Zij heeft dat blijkbaar tegen David vertelt waardoor hij boos op mij werd. Toen moest ik een leugen verzinnen door te zeggen dat Eleanor liegt..." verder kom ik niet want ik wordt onderbroken door een gaap.
    "Blaine... Ik moet dit doen. Ik wil David voor mezelf," zeg ik dan zachtjes en veeg de tranen weg. Ik ga weer onder mijn slaapzak liggen en trek hem over mijn hoofd heen.
    "Ik ga slapen..." zeg ik zacht en ik sluit mijn ogen. Ik besluit nergens meer antwoord op de geven als Blaine nog iets zegt, doet of vraagt. Ik wil het niet, ik heb al te veel gezegd...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson

    'Blaine, luister... Eleanor en David, als ik die twee samen zie dan- dan krijg ik een steek en een stem in mijn hoofd vertelt mij hen tegen elkaar op te zetten. Vanmiddag had ik Eleanor apart genomen en toen heb ik haar gezegd dat David iets over haar had gezegd tegen mij. Zij heeft dat blijkbaar tegen David vertelt waardoor hij boos op mij werd. Toen moest ik een leugen verzinnen door te zeggen dat Eleanor liegt... Blaine... Ik moet dit doen. Ik wil David voor mezelf.' zegt hij en ik kijk hem verbaast aan. Oké dit had ik dus niet verwacht, zo was hij niet. Hij moest ze niet uit elkaar drijven. Als David daarachter kwam maakte hij al helemaal geen kans meer. Ik kijk hem aan en schud even mijn hoofd, ik had hier niks op te zeggen en wou het eigenlijk ook niet.Hoe kon die dit eigenlijk doen? Hij deed Eleanor hier ook pijn mee. 'Ik ga slapen...' zegt hij terwijl hij in zijn slaapzak gaat liggen. Ik kruip ook in mijn slaapzak en mompel toch maar iets wat lijkt op "Slaap lekker". Ik sluit mijn ogen en probeer in slaap te komen wat nogal moeilijk lukt.

    [Ik denk dat Blaine en Riley ook wel slapen nu :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Iedereen zo'n beetje, maar vooral Camille' Andwoorde ze.. Ik dacht dat Camille Cathy niet echt mocht maar daar kon ik me dus in vergissen blijkbaar.
    'Natuurlijk' Zeg ik met een grijns 'Mischien dat ik dat wel doe'

    {Moet gaan..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik reageer zo c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''