• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    "Ja, dat ken ik. Maar daarna voel ik mezelf een enorme egoïst en ga ik drinken waardoor ik alleen maar meer problemen krijg." Ik hoorde een lichte trilling in haar stem.
    Camille gaat naast me zitten en trekt ook haar benen op. Ik zie haar op haar lip bijten en ik zie haar ogen ook vol staan.
    Ik bijt zelf even nadenkend op mijn lip en sla mijn armen uiteindelijk om haar heen.
    "Vertel het maar," zeg ik zacht en trek haar tegen mij aan. "Vertel maar wat er is." zeg ik even zacht en ik ga met mijn hand over haar bovenarm heen.
    Ik blik naar het vuur toe waar iedereen omheen zit. Het zit me wel in de maag dat David nu wéér bij Eleanor zit.
    Ik richt mijn aandacht weer vol op Camille en ik wacht tot ze antwoord, het hoeft niet. Maar dan weet ik in ieder geval wat er is. Ik strek mijn benen voor mij uit en kijk naar mijn voeten.
    Je moet Eleanor bij David weg krijgen, ze pikt hem in! Je moet iets verzinnen om haar weg te krijgen, verneder haar erger! Ik frons en bijt op mijn lip. Oké, vernederen. Maar hoe...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik slik en kijk hem aan.
    'Beloof me alsjeblieft dat je niks tegen iemand zegt,' zeg ik tegen hem, 'ik wil niet dat... hij er achter komt,' zeg ik.
    Ik ga tegen hem aan zitten en zucht diep.
    'Ik vind Ian leuk,' zeg ik zacht, 'ik had een heel leuk gesprek met hem en toen gingen we samen de tent op zetten. Uiteindelijk zaten we met zijn tweeën op een boomstronk en speelde ik gitaar voor hem, alleen toen kwam Cathy erbij en toen was alle interesse voor mij weg,' ik zucht diep, 'die twee slapen vanavond dus samen.'
    Ik merk dat er weer een traan over mijn wang rolt, ik veeg hem ruw weg.
    'En ik snap niet waarom ik huil want het slaat nergens op en ik stel me aan.'

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:54 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    Ik pakte het flesje aan en dronk die bijna helemaal aan.. Volgensmij zat er nog net een paar milimeter aan water in toen ik hem terug gaf.
    'Tot nu toe is het nog niet zo verschrikkelijk dus ik ben benieuwt' Zeg ik met een grijns.
    'En daarbij ben je sowieso al kattig dus chagrijnig valt nog mee' Zeg ik waarna ik nog een koekje opeet en zie hoe Camille bij het vuur is gaan zitten samen met Hayden en bijna iedereen.

    Cathy
    ''Tot nu toe is het nog niet zo verschrikkelijk dus ik ben benieuwd,'' grijnsde Ian.
    ''En daarbij ben je sowieso al kattig dus chagrijnig valt nog mee,'' voegde hij er nog aan toe.
    Ik gooide het flesje terug naar Ian en zuchtte na zijn woorden.
    ''Het kan nog erger, geloof me. Je hebt me in ieder geval al een beetje opgevrolijkt, maar dat kan je zo weer naar beneden werken,'' grinnikte ik.
    ''Je hebt me nog niet op mijn ergst meegemaakt,'' voegde ik er nog aan toe.
    ''Daarbij kan ik ook goed saboteren, dus wees gewaarschuwd,'' zei ik veelbetekenend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lifeisajoke schreef:

    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik schudde mijn hoofd. No way dat ik ging zeggen wat het probleem was. Ik verzon wel iets, ik kon altijd iets verzinnen. Ik stak mijn vinger in mijn mond en likte de chocolade eraf. Geen denken aan dat ik terug naar hem zou kijken, nee, gewoon nee. Koppig bleef ik naar het vuur kijken en sloot mijn ogen voor een moment.
    "Het is niet David, je kent me, Riley zei iets waardoor ik gekwetst werd en dat blijft de hele dag hangen". Oh god, laat hem dit alsjeblieft geloven. Het feit was dat mijn uitleg niet helemaal waar was. Ja, het bleef de hele dag hangen, maar ik lachte dat meestal weg. De doorslaggevende factor die hij ook kan bedenken is dat ik deze plaats gewoon kut vond. Ik overdreef ook weer met mijn probleem. Nee, ik vond het niet leuk dat Riley constant bij David zat terwijl ik weer langs de kant werd geschoven met stomme leugens. Niemand zou dat leuk vinden. Ik bleef naar het vuur kijken dat knetterde terwijl ik wat met mijn vinger speelde. De pot Nutella had ik al langs de kant gezet.


    David Daniel Casper Mason
    Ik streel nogmaals door haar haren heen. Ik heb het gevoel dat ze me niet het gehele probleem heeft verteld, maar ik besluit niet verder door te drammen. Ik krijg het waarschijnlijk toch niet uit haar.
    'Maar je weet toch dat het niet waar is? Ik vind je een van de aardigste personen van de wereld, en trouwens ik ga niet uit medelijden met mensen om. Zo aardig ben ik niet eens,' ik glimlach een beetje naar haar zodat ze ziet dat ik nog kan lachen. Zij moet ook weer gaan lachen. Ik buig over haar heen om de Nutella pot te pakken en steek mijn vinger erin. Als ik hem eruit haal bestudeer ik de grote klodder chocoladepasta goed en breng hem dan naar haar wang. Met zorg teken ik een hartje op haar zachte wang. Als het chocoladehartje klaar is moet ik lachen. Ze ziet er ongelooflijk schattig uit met een Nutella-hartje op haar gezicht.
    'Je ziet er echt heel lief uit nu,' zeg ik tegen haar.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ian
    'Je maakt me alleen maar nieuwschierig' Zeg ik met een grijns en pak mijn hoedje uit mijn tas om die vervolgens op te zetten,
    Ik had best vaak een hoedje op, gewoon iets wat de meeste mensen al aan me gewend waren en iets wat ik leuk vond.
    Al verloor ik de meeste aan meisjes als die hem van mijn hooft haalden en meestal zelf opzetten.

    {Moet achter de computer weg :') Kom zo waarschijnlijk wel weer achter de Ipad}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ian lfaionaekdfjnd :9~:9~:9~]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    [Ian lfaionaekdfjnd :9~:9~:9~]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cathy
    ''Je maakt me alleen maar nieuwschierig,'' zei Ian, en ik zuchtte diep.
    ''Doe het nou maar gewoon niet,'' zei ik, ''anders zorg ik er wel voor dat je er niet uit komt voordat 'ie instort,'' zei ik, en grinnikte kort toen ik er achter kwam dat dat best verkeerd klonk.
    Ian zette zijn hoedje op en mijn mondhoeken krulden omhoog.
    Sexy.
    ''Heb jij nog iets van een vest, of zo?'' mompelde ik toen mijn kippenvel maar niet weg ging. Het werd steeds kouder en ik rilde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik begon te lachen. "Ik had het moeten weten, zo'n goed hart heb je niet" zei ik lachend. Ik volgde de bewegingen die hij maakte. "Hey, niemand niet mij lief" zei ik serieus, maar ik kreeg daarna toch weer een glimlach op mijn lach. Ik boog opzij en nam ook wat chocolade op mijn vinger. Zorgvuldig tekende ik hetzelfde hartje op zijn wang. Ik begon te lachen, "Oh god, het is niet mislukt, wat goed van me" zei ik grijnzend. Ik likte de rest van mijn vinger af en keek even rond. Voor even keek ik weer opzij en had mijn blik op zijn gezicht gericht. Van zodra ik merkte dat ik misschien iets te lang keek kleurden mijn wangen ietjes rood. Goddank was het donker hier. Ik likte even over mijn lippen heen en keek terug weg. "Weet je wat er perfect bij dat hartje zou staan" vroeg ik mezelf luidop af. Ik stak mijn vinger terug in de pot en draaide me om naar hem. Met een grijns om mijn lippen zette ik een grote chocoladestreep in zijn nek.
    "Perfect gewoon" zei ik lachend, "Oh, wees blij dat ik mijn handtekening er niet bijzet" zei ik serieus.

    Mitshy schreef:
    Cathy
    ''Je maakt me alleen maar nieuwschierig,'' zei Ian, en ik zuchtte diep.
    ''Doe het nou maar gewoon niet,'' zei ik, ''anders zorg ik er wel voor dat je er niet uit komt voordat 'ie instort,'' zei ik, en grinnikte kort toen ik er achter kwam dat dat best verkeerd klonk.
    Ian zette zijn hoedje op en mijn mondhoeken krulden omhoog.
    Sexy.
    ''Heb jij nog iets van een vest, of zo?'' mompelde ik toen mijn kippenvel maar niet weg ging. Het werd steeds kouder en ik rilde even.


    Ian
    'We zullen zien, aangezien ik niet denk dat jij me slapend kan tegenhouden' zeg ik met een grijns.
    Ik haal een grijs vest uit mijn tas en geef dat aan haar, 'Dan zeg je heel lief: dankjewel Ian' zeg ik met een grijns.
    zelf had ik mijn gebruikelijke zwarte jasje aan, en had het daardoor niet koud al. Keek het vuur erg verlijdelijk vanaf hier en ik had zo'n idee dat het daar warmer was.


    Don't be like the rest of them, darling

    (wat is er gebeurt? Sorry dat ik het vraag, maar sinds vanochtend is er volges mij echt heel veel gebeurt ofzo... Veel pagina's erbij...)


    Bowties were never Cooler

    David Daniel Casper Mason
    Ik begin ook te lachen en doop mijn vinger aardig diep in de Nutella. Daarna trek ik een streep vanaf haar voorhoofd, over Ellies neus, naar haar kin en dan nog verder omlaag, over haar hals tot aan het randje van haar pull. Ik moet lachen om het rare gezicht dat daardoor verschijnt. Eleanor is echt een van mijn beste vriendinnen. Ik twijfel eventjes, vind ik haar leuk? Diep in mijn hart weet ik het antwoord wel, ik wil onze vriendschap niet verpesten, dat is eigenlijk de enige reden dat ik er niets over zeg. Als het uit gaat wordt het heel awkward tussen ons, als het aan gaat misschien ook wel. Ik durf ook eigenlijk geen actie te ondernemen, ik weet nog steeds niet zeker of zij mij ook wel leuk vind. En stel dat dat helemaal het geval niet is, dat ik het allemaal verkeerd heb begrepen. Dat is pas awkward! Ik glimlach naar haar en steek dan mijn vinger nogmaals in de Nutellapot, dit keer niet om haar te versieren, maar om op te eten, want hoewel Nutella leuk is om mee te spelen, het eten is en blijft het leukste.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [David en Riley zijn terug. Riley ging naast Rory zitten vroeg aan Rory of hij al met iemand lag, Blaine gaf daar uiteindelijk antwoord op. Hayden is heel even weggegaan van Rory om naar Camille te gaan omdat die een beetje eenzaam in het busje zat. Hayden nam Camille mee naar het vuur. Hayden ging weer naast Rory zitten en leunde automatisch een beetje tegen hem aan omdat ze het koud heeft. Riley werd misselijk ofzo en sprong op en rende een paar meter verder om te kokhalzen. Hij zag namelijk David en Eleanor samen. Camille ging naar hem toe en die zitten daar nu samen. En Hayden is net in gesprek met Blaine ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cathy
    ''We zullen zien, aangezien ik niet denk dat jij me slapend kan tegenhouden,'' zei hij grijnzend.
    ''Wie zegt dat ik ga slapen na die woorden van jou?'' grinnikte ik, en pakte dankbaar zijn vest aan.
    Ik trok deze aan, en doordat ik al zo slank en klein was, viel dit vest heel groot. Hij reikte tot ongeveer halverwege mijn bovenbenen, en de mouwen waren véél te lang.
    ''Dan zeg je heel lief: dankjewel Ian,'' zei hij grijnzend, en ik grinnikte even.
    Ik zette mijn liefste glimlach op. ''Dankjewel Ian,'' zei ik liefjes, en knipperde een paar keer met mijn lange wimpers.
    Ik lachte.
    Ik sloeg mijn armen weer over elkaar.

    [Ellie, langere posts, honey.< 3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Ik reageer vanavond, na 10 uur xp]