• [Algemeen] 1D European Tour


    Handige links:
    1. De officiële datums van de Europe Tour: klik
    2. Informatie over het concert in Antwerpen: klik
    3. Informatie over het concert in Amsterdam: klik

    Zal je aanwezig zijn op een concert in Amsterdam of Antwerpen? Laat het in dit topic weten!


    Vorige topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:14 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    en als je bij details klikt? Staat er dan een nummer en rechts plaatsen? Want dan heb je tickets. Dan is de betaling gewoon nog bezig.


    Tears are words the heart can't say.

    Two schreef:
    Omg, er zijn NOG 8 SONGS van Take Me Home uitgelekt... Echt, degene die dat doet moet zich schamen.


    Is het niet het management dat ze expres lekt? Want bij All Time Low hadden ze dat ook gedaan, alleen deden ze er niet stiekem over.


    Food.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Misschien krijg je je mail vandaag nog en moet je gewoon even geduld hebben. Indien niet, dan moet je morgen contact opnemen met de service.

    Hangt ook wel een beetje af met wat je betaald hebt denk ik. Ik heb met VISA gedaan en er staat ook nog gereserveerd. Maar VISA is gewoon wat langzamer.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:37 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Two schreef:
    (...)

    Ik ga ze niet luisteren... En ook op facebook plaatsen de boys allemaal dingen zovan: I'm really angry. En: Stop leaking our songs!
    Echt zo zielig. =(

    Dit is echt ziek!
    Kunnen ze niet gewoon wachten tot 13 november?( als dat de datum is dat het album uitkomt)


    •*• Lululu •*•

    Scharry schreef:
    (...)

    Is het niet het management dat ze expres lekt? Want bij All Time Low hadden ze dat ook gedaan, alleen deden ze er niet stiekem over.


    Hm, no idea.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Detlef schreef:
    (...)
    Hangt ook wel een beetje af met wat je betaald hebt denk ik. Ik heb met VISA gedaan en er staat ook nog gereserveerd. Maar VISA is gewoon wat langzamer.

    Maar zij heeft nog niet betaald:S


    •*• Lululu •*•

    Detlef schreef:
    en als je bij details klikt? Staat er dan een nummer en rechts plaatsen? Want dan heb je tickets. Dan is de betaling gewoon nog bezig.

    Nee dat staat er niet. Het rare is dat ik ruim op tijd was, alle tickets waren er nog.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mallory schreef:
    (...)
    Maar zij heeft nog niet betaald:S

    Vreemd.
    Ik weet dat wij alle info van onze VISA kaart hebben ingevuld, maar heb op de site gekeken en je hebt Online betalingen en offline betalingen. Denk dat VISA daaronder valt en deze worden binnen 24u verwerkt behalve in het weekend. Dus mss is dit een antwoord aan de mensen die met VISA betaalden en nog geen betaal bevestiging gekregen hebben.


    Tears are words the heart can't say.

    Memoria schreef:
    (...)
    Nee dat staat er niet. Het rare is dat ik ruim op tijd was, alle tickets waren er nog.

    Vreemd. Ik heb gereserveerd en kan gewoon mijn plaatsen enz zien.


    Tears are words the heart can't say.

    Wel ja, ik zal tot morgen wachten.
    En anders geen ticket voor mij:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Op vijf dagen al vijf topics geopend!
    Het gaat dus vooruit :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha inderdaad:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rayke en ik hadden het er net over; als ze torn gaan zingen, dan ga ik janken. No joke.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Memoria schreef:
    (...)
    Nee dat staat er niet. Het rare is dat ik ruim op tijd was, alle tickets waren er nog.

    Als je op de wachtlijst staat, staat het er bij naar het schijnt. Maar ik heb voor alle zekerheid ook even een mailtje gestuurd naar de contactdienst invm de betaling via VISA.


    Tears are words the heart can't say.

    En ondertussen is dit topic een sticky geworden.
    Bedankjes aan een mod!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”