• Nieuwe topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144594


    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:26 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selienna;
    Ik stop zacht met zingen en leg Hue zijn arm om Haru heen
    ik sta zachtjes en voorzichtig op om ze niet wakker te maken en loop naar beneden
    Ik loop naar de keuken en streel het aanrecht zacht
    Mijn moeder hield van koken, het liefst was ze elke minuut bezig
    Ik glimlach door de herinnering en zie papa's sigaren in zijn kastje liggen, samen met zijn koffiebonen en nog meer dingen die hem lief waren
    Ik ben Gaara echt heel erg veel verschuldigd....
    Mijn handen openen mijn kinder kastje en ik lach zacht als ik al mijn oude bestek en bekertjes vind
    Mijn lievelingsbekertje gaat zeker weten naar Haru toe
    Ik begin met de kastjes uit te zoeken en de dingen die waarde hebben, zoals mijn moeders kook kastje en het kastje van mijn vader blijven gewoon on aan geraakt
    De bestekla, koelkast, alles in de keuken en woonkamer zoek ik uit en wat ik echt wil houden laat ik zitten
    Tot ik op een oud foto boek stoot
    ik slik zachtjes, ga op de bank zitten en begin erin te bladeren
    Tranen stromen weer over mijn wangen, niet van verdriet, maar omdat het zulke leuke tijden zijn geweest en ik alles nog zo levendig voor mijn geest kan halen...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen een gaap luid.
    Ik kijk verbaasd naar de slapende Haru en glimlach zachtjes.
    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd, stap zachtjes uit bed, dek hem goed toe en sluip de kamer uit.
    Ik ga naar de woonkamer, maar blijf stilstaan als ik Selienna op de bank zie zitten.
    Misschien kan ik maar beter terug gaan naar bed...

    Selienna;
    Ik hoor Hue aankomen en klop zachtjes naast me op de bank terwijl ik glimlachend door mijn tranen heen naar mijn eerste kerst kijk, op de foto's dan..
    Ik veeg mijn tranen weg en kijk hem aan
    'kom... kun je nog lachen om mijn domheid als baby' mompel ik zacht en glimlach iets
    'ow, en aub niet in de kastjes komen met de handvaten met slotjes eraan.. De slotjes zijn dan wel open, maar het zijn de kastjes van mijn pa__ vader en moeder, en die hou ik het liefste exact zoals ze nu zijn' zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder als hij eindelijk zit
    Ik leg het fotoalbum ook deels op zijn schoot en kijk verder
    Ik moet af en toe zacht lachen of glimlach, andere keren kleur ik knalrood als er foto's van mij in bad zijn en sla dan beschaamd mijn blik neer


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik glimlach zwakjes en druk een zachte kus op haar wang.
    'Dat begrijp ik lieverd, dat is geen probleem' zeg ik zacht en kijk rustig naar de foto's.
    Ik maak af en toe een 'aawh' geluidje en lach om Selienna haar reactie daarop.
    Ik leg mijn arm om haar heen en kijk rustig verder.
    Ik ben blij voor haar dat ze nog herinneringen heeft aan haar ouders, vooral als ze niet wilt dat ze terugkomen.

    Selienna;
    Ik prik in zijn zij
    'Niet zo blij doen over deze verschrikkelijke foto's' mompel ik zacht.. Dat ik erop sta is vreselijk, maar dat ik met mijn ouders ben is gewoon heel fijn
    Ik heb ze al bij me met de sieraden, en nu ook nog met de foto's, hun kastjes, dit huis...
    Alles doet me aan ze herinneren...
    Het is voor mij nu eigenlijk wel zeker dat ik hier niet weg wil..
    Dat het af en toe moeilijk zal zijn oké.. Maar... Ik heb het ervoor over...
    Ik wil gewoon bij mijn ouders zijn..
    En mijn gevoel zegt dat ze hier al 13 jaar rond zweven, wachtend tot ik eindelijk thuis zou keren en in de voetstappen van mijn ouders zou treden
    Een traan van voldoening, de wens van mijn ouders is voldaan... Dat voel ik gewoon
    'Ik hou van je' zeg ik zacht en kus Hue liefdevol en teder


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Aawh waarom niet!? Je staat er zo lief en schattig op.. En toen je klein was had je ook al zo een heerlijke kont' grijns ik en plaag haar een beetje.
    Ik streel zacht over haar wang heen en weeg haar eenzame traantje weg.
    'Niet huilen liefje... Mooie meisjes horen niet te huilen' fluister ik zacht.
    'Ik hou ook van jou' zeg ik lief en kus haar net zo liefdevol en teder terug.

    Selienna;
    Ik kleur knalrood en geef hem een duw tegen zijn borst
    'Nouuuuuuu' jammer ik zachtjes en kijk van hem weg terwijl ik mijn kont probeer te verbergen in de bank
    Ik glimlach zachtjes en kus zijn hand
    'Ik huil niet.. Nou ja... Eigenlijk wel.. maar... Ik voel me voldaan... Ik heb naar mijn gevoel de wens van mijn ouders vervult... eindelijk thuis terug keren en in de voetstappen van mijn ouders treden' zeg ik zachtjes en ga normaal op zijn schoot zitten met het fotoboek op schoot
    Ik blader verder tot er iets uit het boek valt
    Ik pak verbaast de enveloppe op en zie mijn naam staan
    Verbaast open ik het en lees de brief die erbij staat
    Ik krijg grote ogen en begin te hoesten
    Ik heb tranen in mijn ogen van het hoesten en geef de brief aan Hue
    Ik heb gewoon ik weet niet hoeveel nullen achter die 1 staan op een rekening staan?!
    100.000?? Misschien nog wel meer..... Ik tril een beetje en geloof gewoon niet dat mijn ouders mij de erfenis gegeven hebben....
    Ik dacht dat alles al op was, maar blijkbaar hebben ze echt overal aan gedacht
    'dank je mam..pap' zeg ik zachtjes en voel 2 paar lippen op mijn wangen
    Heel even zie ik mijn ouders langs flitsen en dan beginnen ze zachtjes en langzaam te vervagen
    Een glimlach staat op mijn wang en ik laat de tranen weer lopen
    'ik hou van jullie' zeg ik nog zacht en schor
    Ik voel hun armen om me heen en ik voel me weer een klein kind van 5...
    Ik geniet ervan en voel daarna een paar echte, warme armen om me heen
    Ik leun tegen Hue aan en kijk hem glimlachend aan
    'Dank je love' zeg ik zacht en hees en veeg mijn tranen weg


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Weet je... Je hebt het gepresteerd me te laten huilen... ¬¬ :x

    Hue;
    Ik pak de brief van haar aan en krijg steeds grotere ogen als ik verder lees.
    'Wauw..' is alles wat ik eruit krijg.
    Een zachte glimlach staat op mijn gezicht als ik haar ouders zie.
    Het laat me even aan mijn ouders denken, maar dat zijn herinneringen die ik het liefst voorgoed vergeet.
    Ik slaak een zachte zucht en glimlach naar Selienna haar ouders.
    'Bedankt' fluister ik ze toe en leg mijn armen om haar heen.
    Ik veeg opnieuw haar tranen weg en kus haar kruin.
    'Geen dank liefje.'

    Muahahahahah xD Ik zit nog steeds met een zakdoekje te snotteren hoor xD Vanaf het moment dat ze het huis binnen zijn gekomen xD
    Zelfs als ik alleen; Selienna; Op geschreven heb, heb ik het zakdoekje paraat xD
    Maar ik voel me goeeeeeeeeed ;D xD Ik kan mensen laten huilen, moet ik vaker doen (A) Maar dan in verhalen :P

    Selienna;
    Ik voel weer een traan over mijn wang lopen als hij nog zacht tegen mijn ouders praat en veeg die snel weg
    Ik glimlach zacht en kus zijn lippen
    'Ik ben echt blij nu... Ik heb dit kunnen afsluiten... Ik heb mijn ouders nog voor de laatste keer gezien... Het is goed nu' zeg ik zachtjes en leun tegen hem aan
    Ik hou de brief stevig tegen me aan en voel het nu pas tot me door dringen
    'we zijn verdomme rijk' zeg ik zacht en glimlach weer
    Ik doe zachtjes het fotoboek dicht, sta op en ruim het weer netjes op
    'ik ben jou en Gaara echt heel wat verschuldigd' zeg ik zachtjes en ga weer op zijn schoot zitten
    Ik nestel me helemaal tegen hem aan en streel zijn borst zachtjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hahahaha oké dan ben ik niet de enige xD

    Hue;
    'Ik ben blij dat je er overheen bent liefje' zeg ik zachtjes en houd haar stevig tegen me aan.
    Ik kan het niet laten om even zachtjes te lachen.
    'Dat zijn we zeker liefje..' zeg ik zacht.
    Ik volg haar met mijn ogen en sla mijn armen weer om haar heen zodra ze op mijn schoot zit.
    'Hoezo? Je bent me helemaal niets verschuldigd liefje' fluister ik tegen haar.

    maar moet offline ¬¬ mss zometeen nog ff online komen, mn pa gaat ook slape, dus... mss tot zoo xD

    Selienna;
    Ik prik in zijn borst en kus zijn kaak
    'Ik ben je wel wat verschuldigd... Je hebt me zo geholpen vandaag.... Ik ben je er echt dankbaar voor.....' zeg ik zacht en lief en kus zijn lippen
    Ik streel zijn kaak en wang en heb mijn ogen genietend gesloten


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Heheheh is goed ^^ Ik blijf nu wel online (A)

    Hue;
    Ik grinnik zacht en bijt speels in haar oorlel.
    'Dat ben je niet. Ik doe het met liefde voor je.. Ik hou echt veel van je liefje' zeg ik glimlachend.
    Ik speel met een lok van haar haar en kus haar kruin.

    Op t moment dat ik t smsje verstuurde, ging mn pa omhoog xD

    Selienna;
    Ik kreun zachtjes en bloos heel erg
    'Dat weet ik liefje, en ik hou ook heel erg veel van jou' zeg ik, geniet ervan en leun tegen hem aan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hahaha geweldig!

    Hue;
    Ik knabbel onschuldig aan haar oorlel en ga met mijn handen onder haar shirt.
    'Dat is mooi om te horen liefje.. En wil je dat tweede kindje nog hebben?'

    Nee niet waar xD Smsjes voor niets verstuurd xD Maar maakt niet uit :P

    Selienna;
    Ik kreun wat luider en hou zijn handen tegen
    'N-Niet hier... A-Alsjeblieft?' vraag ik zacht en kijk hem een beetje smekend aan
    'Mijn ouders hadden hier seks toen ze mijn zusje kregen toen ik 3 was... Als je goed kijkt kun je de sperma vlek van mijn pa nog zien, achter bij je rug' zeg ik onschuldig en schiet in de lach als Hue overeind veert
    Ik hou me staande aan hem en kijk hem lachend aan
    'S-S-Sorry liefje..' zeg ik hikkend van het lachen en veeg de tranen van plezier weg


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin