• Jullie zullen dat vast wel kennen; vakantie hebben en dan al je huiswerk uitstellen tot de laatste dag.
    Jep, dat heb ik nu dus aan de hand. Ik had al wel een deel gedaan, dus ik dacht: hey ik heb nog het hele weekend om mijn boekverslag af te maken!
    Nou niet dus, het is echt veel meer dan ik had verwacht, en nu zit ik hier stiekem ook nog op Quizlet m'n tijd te verdoen. Maar ja, het is m'n eigen schuld, dat geef ik toe, en ik zal vast niet de enige zijn :'D

    Dus nog iemand die in hetzelfde schuitje als mij zit?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Saammmeeee.
    Ik heb morgen proefwerk Grieks, en heb nog niks gedaan hoewel ik er niks van snap.
    Yay for us.


    life is awesome

    Ik ken het hahaha, succes!
    Maar op dit moment ben ik wel echt goed bezig (nouja vind ik zelf dan heheh), moest twee verslagen maken voor morgen vijf uur, en heb ze allebei net af! :)
    En heb ook best goed geleerd voor mn tentamen morgen yay


    As travars

    Het verslag waar ik nu mee bezig ben had vorige week al ingeleverd moeten zijn. Ik moet morgen een verslag inleveren waar ik nog nauwelijks aan begonnen ben en dinsdag een verslag inleveren waarvan ik niet eens iets van af weet. Dus ja, gaat het bij jouw ook zo goed.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 23:52 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik ook XD wilde de gehele herfstvakantie bezig gaan met se-voorbereiding XD is er niet van gekomen XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat heb ik ook vaak.
    Moet ik echt afleren. :'D

    Ik ging een dag van te voren beginnen aan een onderzoeksverslag. Dat is pas dom (cat) Heb de hele avond en de volgende ochtend eraan moeten werken om het af te krijgen. Maaar ik had wel een 10 :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Donderdag heb ik 3 toetsen en volgende week heb ik toetsweek, nog niks aan gedaan, like always.
    Ik ben echt master in uitstellen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Silverlance schreef:
    Dat heb ik ook vaak.
    Moet ik echt afleren. :'D


    26 - 02 - '16

    Ik had dat gisteren dus ook. :'D
    Alleen had ik veel tijd kunnen uitsparen als ik geweten had dat m'n leerkracht aardrijkskunde veranderd zou zijn van school. Nu heb ik dus voor niets geleerd. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gnegne.
    Ik heb gisteren -mijn laatste vakantiedag- niets gedaan voor school. Ik was eindelijk in een vakantietoestand.
    Ik had me voorgenomen om heel mijn extra pakket (2h/week) te herhalen, en nog eens 50pgs Frans te lezen. Oh. Wiskunde is niet doorgegaan, lesroosterwissel en Frans heb ik nog tijd :3


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please