• Jaja, ik heb dus iemand getrokken met surprise van mijn familie. -Ik zeg even niet wie, want mijn zusje heeft Q, en ookal komt ze er nooit op, je weet het maar nooit- Dus, diegene heeft alleen maar zijn/haar hobbies ingevuld onder het kopje verlanglijstje. :W
    Yeah, vet handig! Haha.

    Dus, wie doet er nog meer surprise en met wie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, heel handig ja. :')
    Wij moeten nog lootjes trekken en aangezien we het met best veel doen, doen we lootjes trekken via internet. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Wel, ik moet dit jaar heel veel papier marché hebben. Dat wordt een reuze kano^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik doe er niet aan. Wij vieren sowieso geen sinterklaas meer :P
    Vroeger op de basisschool deed ik het wel altijd, maar ik had er nooit echt plezier in want ik trok altijd stomme mensen :X HahahaxD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat is surprise, haha?


    Life begins at the end of your comfort zone

    neverdoubt schreef:
    Wat is surprise, haha?


    Dat maken sommige gezinnen/families voor elkaar. En dan op sinterklaasavond kom je te weten wat er voor je gemaakt is. (bijvoorbeeld een paard van een doos, omdat je van paardrijden houd).

    Weet je dit echt niet? xd


    You are beautiful, you are love.

    Wij doen daar niet aan.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 13:24 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Omnivium schreef:
    (...)

    Dat maken sommige gezinnen/families voor elkaar. En dan op sinterklaasavond kom je te weten wat er voor je gemaakt is. (bijvoorbeeld een paard van een doos, omdat je van paardrijden houd).

    Weet je dit echt niet? xd

    Ok! Haha, nee ik wist dat niet. Wij vieren sinterklaas wel, maar nooit zo surprisedingens..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb ook iemand getrokken op Q dus ik ga lekker de persoon niet zeggen :P
    Diegene is een enorme 1D fan, dus ik denk dat ik daar iets mee ga doen!


    •*• Lululu •*•

    wij, wij gaan straks trekken. Maar wij doen kado kopen voor 7,50 en inpakken omdat mijn neefje en nichtje (vooral neefje, nmichtje is te kjong) er net in geloofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij ons zorgt iedereen voor cadeautjes voor iedereen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wij doen met ons gezin altijd, altijd heel gezellig ;D

    Hmm, gaat ze misschien naar de Middelbare? Dan kan je daar iets mee doen.


    Tijd voor koffie.