• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics}
    +

    Axton
    "Ow, shit." mompelde ik. "Bij nader inzien, Alexi, maak Jake maar wakker."
    In plaats van naar boven liep ik naar de zetel en legde Leslie daar neer.
    "Ik ben Axton, ok. Je bent in het huis van Jake. Alles is goed, het komt allemaal wel terug, kalm maar." glimlachte ik geruststellend, terwijl ik inwendig zat te freaken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en bedek de naalden. Ik hoor haar vragen stellen. Shit ze heeft echt geheugenverlies! Ik besluit het aan Axton te laten maar dan zegt hij dat ik Jake moet wakker maken. Ik schud aan zijn arm. 'Jake?' vraag ik en verwart kijkt hij me aan. 'Les is flauwgevallen en heeft geheugenverlies wil je haar naar boven dragen?' vraag ik en hij knikt en kijkt Les bezorgt aan. 'Leslie, lief, het komt allemaal wel goed.' mompelt hij, tilt haar op en draagt haar naar boven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Als Jake Leslie heeft meegenomen, kijk ik weer naar Alexi.
    "Kom, dan doe ik nu snel die hechtingen." glimlachte ik. Nu zou de verdoving perfect moeten werken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moi]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik zucht zachtjes. Nu kan ik niet boeten en ik voel me verdomme schuldig. Ik laat me weer op de grond zakken en geef hem mijn arm Ik laat mijn hoofd tegen de muur leunen en kijk naar hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eehhhh Vergeten :Y)
    Ik word op een zetel gelegd en blijf gewoon liggen terwijl de jongen zegt dat hij Axton is. Ook zegt hij waar ik ben en dat alles goed komt. 'Wat goed komt?' vraag ik hem dan mompelend. Maar dan komt er al een andere jongen. Ik zie dat hij bezorgd naar me kijkt en hij noemt me Leslie en lief. En ook hij zegt dat het allemaal wel goed komt. Hij tilt me dan op en draagt me naar boven. 'Hoe kom ik hier?' vraag ik dan. Mijn hoofd steunt tegen zijn borstkas en ik mijn ogen schieten heen en weer omdat ik deze omgeving niet ken. Mezelf niet ken. Wie ben ik? Leslie. Zo noeme die jognen me, volgens mij is dit Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik besluit dat ze echt niets meer weet en leg haar op ons bed. 'Les, ik ga het makkelijk proberen te zeggen, jij bent Leslie Day, je bent een demon net als mij en de jongen beneden. Het meisje is een vriendin van je net als hem. Ik ben je' ik slik even, ik vind het verschrikkelijk dat ze zich niets herinnerd. 'vriendje. Jake Sadler. En dit is ons huis die ik voor ons gekocht heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ga op mijn knieën voor haar zitten en neem de naald en draad. Voorzichtig begin ik de wond te hechten. Ik deed gewoon door, ontsmette het geheel achteraf en keek dan naar haar neus.
    "IS het bloeden gestopt? Alles goed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en kus hem zachtjes. Er zit liefde in mijn kus maar vooral spijt. Ik sta op en zucht. 'Ik ga even mijn gezicht wassen.' zeg ik zachtjes en loop naar de badkamer. Boven de lavabo hangt er een spiegel. Ik veeg mijn haar uit mijn gezicht en was het bloed van mijn bloedneus weg. Ik zie er verschrikkelijk uit. Lelijk, dik, gewoon... afschuwelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word op een bed neergelegd en kijk de jongen, Jake, dan aan. 'Een demon?' vraag ik dan. 'Een demon als in slecht wezen met vleugels?' Ik kan me dat soort dingen wel herinneren, maar geen herinneringen of namen of dat soort dingen. Dan zegt hij dat hij mijn vriendje is en mijn ogen worden groot. 'Ik heb een vriendje? Ik weet mijn eigen naam niet eens. Tenminste, dat moet ik maar van je aannemen.' Ik word dan stil en kijk even naar Jake en dan voor me uit. 'Sorry, ik weet niet wat ik zou moeten herinneren. Maar sorry daarvoor.' Ik kijk hem weer aan. Echt niets komt me bekend voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik wacht tot ze weg is en laat me dan tegen de muur zakken. Met mijn hoofd leun ik tegen de muur aan, terwijl een luide zucht over mijn lippen rolt.
    Wat een ellende. Wat een zooi vol ellende.
    Zuchtend sleurde ik mezelf overeind. Ik liep naar het bedje van de kindjes en bleef er weer gewoon voor staan. Hmm, het leek de laatste tijd het enige wat me nog overeind hield, samen met Alexi natuurlijk...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [moet slapen... morgen school --']


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik zucht en strijk even over haar wang. Ze ziet er nu nog kwetsbaarder uit nu ze niets weer. 'Er zijn slechte demons maar jij bent één van de liefste demons die er hier rondlopen, en je hebt vleugels maar dat is bijzaak. Ehm, ja ik ben je vriendje. Ik wil je alles best vertellen lieverd maar ik weet niet. Wil je alles weten? De goede en de slechte dingen? Je lag van die laatste al maanden wakker.' Ik kijk haar teder en bezorgt aan. Het gaat pijn doen alles op te halen, voor ons beiden maar als het echt nodig is...

    Alexi
    Ik strompel achteruit en laat me tegen de koele muur naar beneden glijden. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd in mijn armen. Ik voel me echt waardeloos en het ergste is, misschien heeft mam toch gelijk, is dit een grap alleen maar om me pijn te doen. Een stem in mijn hoofd begint te zeuren Nee dat is niet zo, anders zou hij niet met je trouwen en niet zo liefdevol naar de kinderen en naar jouw staren. en ik weet dat de stem gelijk heeft. Ik sta wankel op mijn benen en loop terug. Ik zie hem naar de kinderen kijken, pak zijn hand en trek hem mee naar de bank. 'Ax... wil je me vertellen waarom je me achterna gerent bent?' vraag ik zachtjes. 'Eerste schooldag, jij was aan het praten met Jake en ik kreeg net een rondleiding van Sky. Jij staarde naar me en ik ben dan weggelopen naar het bos om te zwemmen. Weet je nog?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eehhhh vergeten ;D
    Hij strijkt over mijn wang en ik kijk hem aan. Hij vertelt me over dat er slechte demons zijn, maar dat ik één van de liefste ben die er rondloopt. 'Ik heb vleugels?' Herhaal ik. Ja, ik herhaal veel. Maar dat komt omdat dit allemaal nieuw voor me is. 'Cool.' Hij zegt dat hij me best alles wil vertellen, hij noemt me lieverd. Ik ben echt zijn vriendin. Hij ziet er wel leuk uit. Hij vertelt me dat ik al maanden wakker lag van slechte dingen. Mijn ogen zijn onleesbaar omdat ik zelf niet weet wat ik ervan moet denken. 'Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik ergens van wakker zou liggen. Maar goed. Ik kan me op dit moment helemaal niets voorstellen.' Een verontschuldigend glimlachje zit op mijn lippen. 'Mag ik iets van een pijnstiller ofzo? Mijn hoofd bonkt.' Ik kijk hem even vragend aan. 'Ik weet namelijk niet waar die hier liggen. Ik neem aan in de badkamer. Maar waar is die?' Ik denk niet dat hij me laat lopen aangezien die Axton en hij me ook al tilde en niet lieten lopen. Ik knipper even met mijn ogen alsof dat me zou helpen om dingen te herinneren. Maar dat helpt natuurlijk niet. Dan kijk ik weer.. Jake aan. Mijn vriendje. Is hij nou mijn vriendje nog wel nu ik me hem niet meer kan herinneren?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 11:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Toppiiccccc 73 _O_


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.