• Wie kijkt er allemaal naar en wie zijn jullie favorieten?

    Ik vind Fréderic, Arno, Delano en Kalila echt geweldig!!! En de jongens zijn bovendien stuk voor stuk ook nog eens knap!!

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Het ziet r best wel een lieve jonge uit? Is hij dat niet dan?

    Hij is wel een lieve jongen denk ik, (op BoardX kamp zie je niet veel nuchtere mensen), maar ik geloof wel dat het een lieve jongen is ;p maar we hebben wel allemaal de niet-verlegen-kant van hem gezien en daarom vind ik het grappig als ze hem zo verlegen noemen, dan denk ik in mijzelf "yeah right" ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Fredje hihi en Vita maar ik vind Arno, Kalila en Delano ook heel goed. Met de rest heb ik niet zo veel.. Remy en Davinia mogen er wat mij betreft zondag uit en ik ben blij dat Niels en Sarah er uit zijn want het was gewoon een beetje awkward om Niels iets anders te zien doen dan hiphop.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vertaal de titel altijd:
    Dus jij denkt dat je kan dansen?

    xD, klinkt zó neerbuigend.


    Tijd voor koffie.

    Pythias schreef:
    Ik heb het helemaal gemist. Normaal volg ik het echt op de voet, maar dat is nu niet echt gelukt. Maar goed, ik heb afgelopen zondag een klein stukje gezien. En de enige (wat ik uit dat kleine stukje kon opmaken) die ik niet echt geweldig vond was Kalila. Voor de rest heb ik echt (nog) geen favoriet of zo.


    Exact dit. Al heb ik afgelopen zondag de hele aflevering gezien.


    Bad decisions make good stories.

    fré en sinerjey vind ik echt geweldig en vita is ook wel goed...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oke nu ga ik een domme vraag stellen xD
    Zitten de dansers allemaal voor de komende weken in een zelfde huis? En zit de jury daar bij?

    Vita is goed, maar arrogant


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    Vita is goed, maar arrogant
    Vind ik ook wel.

    CocoHoran schreef:
    Vita is goed, maar arrogant


    Hoezo?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    CocoHoran schreef:
    Vita is goed, maar arrogant

    Hoe zo? Ik vind d'r helemaal niet arrogant, Kalila vind ik eerder een arrogant mens

    Vivian vind ik echt de beste. Verder zijn Denden, Vita en Fréderic. Ik was eerst ook voor Sarah&Niels en tis echt vet jammer dat zij eruit zijn.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Kan iemand toevallig mij de fimpjes downloaden want ik heb er nodig voor een trailer