• Gisteren tijdens het eten zei ik: 'Ja, toen heeft dinges met dingens geruild van plek.' Mijn ma zei toen dat het eigenlijk "gerolen" moest zijn.
    Vandaag in de klas zei een vriendin: 'Die heeft al geruild met iemand.' Toen zei iemand in de klas: 'Het is gerolen.' Toen zei een vriend van mij: 'Nee. Dat is Brabants. Het is geruild.'

    Dus nu is mijn vraag: Is het gerolen of geruild?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken het hele woord gerolen niet...


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Het is geruild.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Het is geruild.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Geruild
    Wat is gerolen überhaupt?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Geruild. Ik heb zelfs nog nooit van het woord 'gerolen' gehoord. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Geruild, gerolen bestaat niet eens.


    Your make-up is terrible

    Het is geruild. Ik had nog nooit van gerolen gehoord, maar ik heb het opgezocht en het is inderdaad Brabants. Eigenlijk is het gewoon fout, maar veel Brabanders zeggen het dus blijkbaar :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mordin schreef:
    Het is geruild.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geruild, sowieso.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Geruild, gerolen bestaat niet eens.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Geruild, gerolen bestaat niet eens.


    Pretty is just a pretty word.

    Geruild. Ik snap niet hoe het kan dat mensen denken dat het gerolen is. Dat klinkt gewoon echt niet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mordin schreef:
    Het is geruild.


    Klopt, het is ABN. Nog nooit van ''gerolen'' gehoord.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gerolen :Y)
    Ik woon al mijn hele leven in Brabant maar dit heb ik nog nooit gehoord, is wel de leukste van het rijtje waar 'gevragen' en 'houdoe' in voorkomen...


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    Geruild, inderdaad ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.