• Dag lieve users!

    Wij, de moderators, vroegen ons af of jullie eigenlijk nog graag columns lezen. Zo ja, is er dan ook nog interesse onder jullie om misschien zelf columns te schrijven?

    Dus, wat vinden jullie van de columns en zouden jullie ze zelf willen schrijven?
    Geef je mening! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind de meeste columns grappig, maar ze mogen wat meer geordend zijn. Nu staan alle columns van iedereen gewoon door elkaar. Zelf zou ik ook graag columns schrijven. Ik schrijf nu al een blog met POV van een personage uit mijn story. Dat is ook heeel erg leuk om te doen


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een column op Q gelezen.


    Ex astris, sciencia

    Ik lees ze wel eens en het lijkt me echt awesome om er zelf te schrijven, alleen vrees ik dat ik daar niet genoeg inspiratie voor heb.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CocoHoran schreef:
    Ik vind de meeste columns grappig, maar ze mogen wat meer geordend zijn. Nu staan alle columns van iedereen gewoon door elkaar. Zelf zou ik ook graag columns schrijven. Ik schrijf nu al een blog met POV van een personage uit mijn story. Dat is ook heeel erg leuk om te doen

    Wat bedoel je met meer geordend?
    Volgens mij heeft Rutger de columnpagina nog niet onder handen gehad met het nieuwe design.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik niet meer zo vaak bewust op de voorpagina kijk en daarom ook niet meer zo vaak de columns lees.
    Ik vond ze eerst (twee à drie maandjes geleden) i.i.g. nog wel leuk, hoor!

    Het lijkt mij eerlijk gezegd eigenlijk ook wel leuk om columns te schrijven, ik weet alleen niet of ik er echt goed in zou zijn, etc...


    Deep inside, I've never felt alive

    Het lijkt me echt gaaf om een column te maken! Ik zelf lees er wel altijd een paar , altijd wel leuk om te lezen en natuurlijk om ze zelf te schrijven^.^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het is waarschijnlijk al wel eens eerder opgemerkt maar ik denk dat het beter zou zijn als columns op een iets duidelijkere (ofzoiets) plaats kwamen.
    De enige reden dat ik er soms aan denk dat ze hier bestaan is dat Goedele columnist is en af en toe ineens zegt dat ze er nog eens een zou moeten schrijven, anders zou ik al gewoon zijn vergeten dat ze er zijn.
    Ennnnn als ik ze lees vind ik wel oke, maar omdat ze dus zo ver weg zijn blijft het zo'n dode boel precies, die columns.


    effort never betrays you

    De eerste column die ik heb gelezen was de jouwe enkele dagen geleden over principes.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind ze echt heel erg leuk om te lezen, maar wat mij betreft staan ze veel te veel naar de achtergrond. Je ziet er namelijk niet zoveel van en ik vergeet het altijd. Maar mij lijkt het best leuk om te doen, ik hoop dan gewoon dat ik genoeg inspiratie blijf houden.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind het echt leuk om ze te lezen. Niet allemaal maar sommige wel echt (:
    En ik zou echt, heel, heel graag columns schrijven.


    Miep

    Het lijkt mij wel leuk, maar ze moeten wat meer naar voren komen volgens mij.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mulford schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een column op Q gelezen.


    •*• Lululu •*•

    Columns schrijven lijkt me leuk, 't is alleen jammer dat de columns op Q zo weinig gelezen worden :c. Ze staan daar maar een beetje ergens op de hoofdpage. Misschien als er een nieuwe manier komt om de columns onder de aandacht te brengen, dat er wel wat nieuwe columnisten kunnen komen. Maar atm vind ik het niet nodig.


    i put the fun in funeral

    Pythias schreef:
    Ik vind ze echt heel erg leuk om te lezen, maar wat mij betreft staan ze veel te veel naar de achtergrond. Je ziet er namelijk niet zoveel van en ik vergeet het altijd. Maar mij lijkt het best leuk om te doen, ik hoop dan gewoon dat ik genoeg inspiratie blijf houden.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Nikolajevna schreef:
    Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik niet meer zo vaak bewust op de voorpagina kijk en daarom ook niet meer zo vaak de columns lees.
    Ik vond ze eerst (twee à drie maandjes geleden) i.i.g. nog wel leuk, hoor!

    Het lijkt mij eerlijk gezegd eigenlijk ook wel leuk om columns te schrijven, ik weet alleen niet of ik er echt goed in zou zijn, etc...


    Don't be like the rest of them, darling