• Dag lieve users!

    Wij, de moderators, vroegen ons af of jullie eigenlijk nog graag columns lezen. Zo ja, is er dan ook nog interesse onder jullie om misschien zelf columns te schrijven?

    Dus, wat vinden jullie van de columns en zouden jullie ze zelf willen schrijven?
    Geef je mening! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dus ik lees dat sommigen wel veel, sommigen niet veel en sommmigen geregeld columns lezen en ze wel de moeite waard vinden. Zeker de moeite om ze een beter plaatsje te geven op Q. En er is semi-interesse in columnist zijn, sommigen wel anderen gewoon niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk om te lezen
    En ik zou ze erg graag zelf schrijven
    Inspiratie genoeg hier


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind dat ze nu ondergewaardeerd worden. Zeker de helft van Q zal nog nooit een column hebben gelezen terwijl ze echt de moeite waard zijn!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nou, het lijkt mij beter geordend als bijvoorbeeld op Alakay of Scandal kunt klikken en dat de columns op datum volgorde staan. Nu staat alles van iedereen op datum. Dat is best vervelend.

    Ik zou heel graag een column willen schrijven, zoeken jullie dan mensen?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:25 ]


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Misschien dat er elke weke één column in de quizlet nieuwsbrief moet komen? Zo wordt het geheel wat meer in de spotlights gezet (: Want ik moet bekennen dat ik ze nooit lees, ik denk er nooit aan en zie het nooit staan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nikolajevna schreef:
    Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik niet meer zo vaak bewust op de voorpagina kijk en daarom ook niet meer zo vaak de columns lees.
    Ik vond ze eerst (twee à drie maandjes geleden) i.i.g. nog wel leuk, hoor!

    Het lijkt mij eerlijk gezegd eigenlijk ook wel leuk om columns te schrijven, ik weet alleen niet of ik er echt goed in zou zijn, etc...

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CocoHoran schreef:
    Ik zou heel graag een column willen schrijven, zoeken jullie dan mensen?

    Dat zijn we aan het bespreken. Maar omdat we de vorige keer maar een 20tal aanmeldingen hebben gekregen, vroegen we ons af of er wel interesse naar was, naar de columns lezen en zelf columns schrijven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat zijn we aan het bespreken. Maar omdat we de vorige keer maar een 20tal aanmeldingen hebben gekregen, vroegen we ons af of er wel interesse naar was, naar de columns lezen en zelf columns schrijven.


    haha ik ben er een tijdje tussenuit geweest anders hadden jullie zeker een aanmelding meer gehad (:
    columns schrijven is heel goed voor je nederlands lijkt mij. Plus dat het leuk is


    Miep

    Het is leuk om ze af en toe eens te lezen, maar je moet wel weten dat ze er zijn. Ze zitten best wel goed verstopt, en ze staan dan wel op de voorpagina, maar daar kijk ik persoonlijk eigenlijk nooit naar. Het is ook niet echt iets waar ik regelmatig aan denk, dus ik kijk meestal maar eens in de twee maanden of zo. Ik vind ze vaak wel interessant, dus daar ligt het niet aan.
    Zelf columns schrijven lijkt me eigenlijk wel leuk. Ik denk dat ik me wel zou aanmelden als er nieuwe columnisten werden gezocht. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mulford schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een column op Q gelezen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Heh, 't lijkt me eigenlijk best cool om es columns te schrijven :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze altijd leuk om te lezen en ik zou ze misschien wel willen schrijven ook, maar ik weet niet precies hoe dat zit. Hoe vaak moet je een column schrijven, is daar een norm voor? Zijn er regels of richtlijnen waar je je aan moet houden?
    Als je je weer kan aanmelden voor columnist zou ik zeker kijken, maar of ik me ook zou opgeven zou er vanaf hangen hoe dat dus in elkaar zit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als ze weer eens columnisten zoeken, dan DOE IK MEE!


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ik lees de columns alleen als ik er toevallig aan denk, wat niet zo vaak is. En de vorige keren deed ik mee om columnist te worden, maar ik weet niet of ik dat deze keer nog eens zou doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik lees ze wel, als ik niet vergeet dat ze er zijn...
    Ik zou wel graag columns willen schrijven, though.


    The truth is out there.