• Dag lieve users!

    Wij, de moderators, vroegen ons af of jullie eigenlijk nog graag columns lezen. Zo ja, is er dan ook nog interesse onder jullie om misschien zelf columns te schrijven?

    Dus, wat vinden jullie van de columns en zouden jullie ze zelf willen schrijven?
    Geef je mening! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    MadameParis schreef:
    Ik voel me zwaar beschaamd. Ik zit nou al meer dan twee jaar op Q, en had geen enkel idee van het bestaan van columns.
    Net ben ik er toch eens een paar gaan lezen, en ze zijn best leuk. :)

    Het zij je vergeven; al die jaren die ik lid ben, had ik geen idee gehad waar die dingen stonden tot nu x'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik lees ze wel eens. Maar het zou inderdaad een goed idee zijn om ze meer op te laten vallen zodat meer mensen ze lezen. Het zou mij ook best leuk lijken om columns te schrijven.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik lees ze wel eens mits de ondewerpen mij bevallen en het niet te 'zwaar' is om te lezen.
    Zelf zou ik het ook wel eens willen proberen hoewel ik vrees dat ik dan vast kom te zitten (hoogstwaarschijnlijk haha).


    life is awesome

    Ik vind ze nog wel leuk, maar van mij zouden er meer columnisten mogen zijn.

    Al denk ik niet dat mensen aan mijn vreemde hersenspinsels uit zouden raken :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Om eerlijk te zijn wist ik niet dat die er waren.. Maar wel leuk, ze staan alleen zo onopvallend bij 'overige'.
    Ik zou best wat willen schrijven


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik lees ze graag en zou ze zelf ook graag schrijven.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wat ik me dan afvraag, komen er nieuwe verkiezingen voor om te bepalen wie nieuwe columnisten worden? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    Het lijkt mij wel leuk, maar ze moeten wat meer naar voren komen volgens mij.(:

    En het schrijven van Columns lijkt me op zich ook wel leuk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis