• Jaren lang leefde magie en mens samen, de mens leerde van verschillende bronnen hoe ze magisch konden worden.
    Jaren lang ging het goed tussen mens die het normale leven hadden verkozen en de mens die voor magie hadden gekozen,
    TOT er op een dag een ongeluk gebeurde met de bron der magie.
    De bron explodeerde en de mens die een was met magie kregen de schuld.
    Jagers stonden op en brachten een belofte naar de mens uit om de mens die een is met de magie op te jagen en uit te roeien.
    Jaren gingen voorbij en nog maar een paar mensen die een waren met de magie leefde nog.
    Ze wisten dat hun broeders waren uitgeroeid en hun magie was opgezogen door de "Machine"
    Nu, in het jaar 1756, proberen de mens die een is met de magie nog steeds te overleven en uit de handen van de jagers te blijven.


    Wereld:


    De omgeving is meer en deels bos, bewoond door de mens die eens is met de magie.


    De stad, vervallen en oud, maar flink bewoond door de mens. De mens probeert de stad weer leven in te blazen en opnieuw op te bouwen.


    Regels!!!
    ~ 2 Personages max!
    ~ 16+ toegestaan
    ~ Schelden toegestaan alleen in RPG, niet in OOC!!
    ~ Afwezig langer dan 3 dagen? Mag je vermoord worden/gevangen genomen worden!!
    ~ Blijf netjes en aardig tegen elkaar!!
    ~ Vragen? VRAAG ZE DAN!!!
    ~ Iets overleggen met iemand? STUUR ZE EEN PM!!!!



    Personages:

    Naam:
    Jager/Magier:
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!)
    Leeftijd:
    Wapen/Magie:
    Karakter:
    Pic:
    Extra:



    Jagers:
    Mijn broeders, wij zijn verraden door hun, de vieze mens der magie! Zij denken dat hun magie beter is, dat ze voor ons kunnen ontsnappen!!
    Maar wij zullen zegen vieren! Wij zullen ze allemaal te grazen nemen en deze wereld reden met hun kracht! Wij zullen de "Machine" gebruiken en hun krachten wegnemen!
    Wij zien de toekomst, wij zien hoe de wereld weer tot leven komt, wij zien hoe de wereld voor altijd weer van ons zal worden, de mens, de gene die deze wereld opgebouwd heeft!
    Onze woede zal over hun heen gaan en wij zullen ze laten voelen wat ze hebben gedaan met deze wereld! Hun magie was een vloek, een ziekte, een ziekte die deze wereld heeft vernietigd!!!

    High ~ Kaitlin Mary Linnet ~ Leader
    High ~ Jade Maysilee Ruby
    Medium ~ Bredyn Nuallan Wood
    Medium ~ Derek Tersan
    Medium ~ Raven Minerva Brooks
    Medium ~ Farrell Clarkson
    Medium ~ Raven Minerva Brooks
    ~
    ~

    Magiers:
    Jaren lang verbergen wij ons, onze broeders waren zwak, waren te sloom. Ze waren niet goed genoeg. De jagers zitten ons op de hielen, ze willen onze krachten, ze willen het gebruiken om de wereld weer "Beter" te maken, maar dat kan niet. De mens heeft zelf het ongeluk veroorzaakt, niet wij.
    Maar wat weet de mens, wat weten zij van magie, wat weten zij van onze kracht.
    Mijn broeders, luister en huiver, wij zijn de laatste van onze soort, wij moeten de magie in leven houden, maar krijgen de jagers onze kracht, dan is de wereld voor goed verloren.

    High ~ Maya Tersan ~ Leader
    Medium ~ Isabella Revears
    Medium ~ Cosette Cheryss Shadow
    Medium ~ Carmen June Maer
    Weak ~ Lily Maron
    Weak ~ Pandora 'Pan' Karamakov


    Reserveren?! Kan!! Na 2 dagen word die weggehaald als het nog niet ingevuld is!!!


    Creators: Paddo & Stuttgart


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 15:21 ]

    oke ;) Zelfde geld voor jouw, binnen 2 dagen word reservatie verwijderd als die nog niet in het topic staat :)

    Okay, ik ga hem of morgen of straks invullen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam: Cosette Cheryss Shadow
    Jager/Magier: Magier
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!) Medium
    Leeftijd: 19
    Wapen/Magie: Zowiezo beheerst Cosette de elementen, maar ook andere elementen zoals ijs en bliksem. Ze is zich nu aan het concentreren op teleporteren en telepathiën
    Karakter: Cosette is erg stil en heeft een gruwelijke hekel aan aandacht. Ze heeft niet meer gelachen sinds haar zusje is vermoord door jagers. Ze heeft ook een gruwelijke hekel aan het praten over haar zusje. Haar ouders hebben haar verlaten toen haar zusje werd vermoord. Dit heeft Cosette wel geraakt, maar ze is een sterk meisje dat vrijwel overal tegenkan. Ze deelt graag een aantal stompen uit aan idioten. Haar innerlijk is erg verandert door de moord. Eerst was ze vrolijk, naïef en enthousiast. Nu heeft ze altijd een pokerface, ze is verstandig en absoluut niet enthousiast, alleen om de moordenaar van haar zusje te vinden. Ze wilt zijn bloed zien vloeien, ze zou het lichaam meenemen en in stukken splijten. Zo zie je maar weer, Cosette is ook wel een beetje bloeddorstig. Ze heeft een soort van compagnon die eigenlijk ook haar vriend is.
    Pic:


    Cosette heeft witgrijze haren en draagt bijna altijd wel een cape om zich in te verbergen.
    Extra: Ze heeft een compagnon en een goede vriend, Salem - een zwarte kat.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:19 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    Naam: Cosette Cheryss Shadow
    Jager/Magier: Magier
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!) Huh?
    Leeftijd: 19
    Wapen/Magie: KOMT NOG
    Karakter: KOMT NOG
    Pic: KOMT NOG
    Extra: KOMT NOG


    Het level van de kracht/magie is het level van hoe sterk je spreuken zijn ;) Die geef ik, maar dat doe ik aan de hand van je karakter enz ;) Dus dat heb ik wel eerst nodig dan :P Voor de rest is hij goed :) Dus als je je karakter nog even invult dan kan ik je level geven van hoe sterk je magie is ;)

    Naam: Bredyn Nuallan Wood
    Jager/Magier: Jager
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!) -dat is aan jou-
    Leeftijd: 18
    Wapen/Magie: zwaard
    Karakter: Yrian is een stille jongen en hij zit vaak in zijn eigen gedachten. Hij zal nooit iets zeggen als hij dit niet wil. Hij kan soms zo opgaan in zichzelf dat hij niets anders meer merkt.
    Jagen is heel belangrijk voor hem. Op zijn zestiende stierf zijn jongere broertje en zijn moeder vertelde dat een magiër de schuldige was. Sindsdien wil hij wraak. Hij is niet zozeer getalenteerd, maar hij is door zijn geschiedenis wel erg toegewijd.
    Een zwak punt aan hem is dat hij niet weet hoe te stoppen en hij zijn doel voor alles zet, zelfs het zorgen voor zichzelf. Hierdoor kan hij roekeloos zijn.
    Pic:


    Extra:-

    (oke, dat was het ongeveer. Zeg het maar als er iets niet klopt.)


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Paddo schreef:
    (...)

    Het level van de kracht/magie is het level van hoe sterk je spreuken zijn ;) Die geef ik, maar dat doe ik aan de hand van je karakter enz ;) Dus dat heb ik wel eerst nodig dan :P Voor de rest is hij goed :) Dus als je je karakter nog even invult dan kan ik je level geven van hoe sterk je magie is ;)


    Moet nu gaan, ik maak hem morgen af


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik een Magiër reserveren? Dan maak ik morgen het lijstje, heb nu nl geen tijd meer en ik ben bang dat het anders al volzit XD


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Sidyana schreef:
    Naam: Bredyn Nuallan Wood
    Jager/Magier: Jager
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!) -dat is aan jou-
    Leeftijd: 18
    Wapen/Magie: zwaard
    Karakter: Yrian is een stille jongen en hij zit vaak in zijn eigen gedachten. Hij zal nooit iets zeggen als hij dit niet wil. Hij kan soms zo opgaan in zichzelf dat hij niets anders meer merkt.
    Jagen is heel belangrijk voor hem. Op zijn zestiende stierf zijn jongere broertje en zijn moeder vertelde dat een magiër de schuldige was. Sindsdien wil hij wraak. Hij is niet zozeer getalenteerd, maar hij is door zijn geschiedenis wel erg toegewijd.
    Een zwak punt aan hem is dat hij niet weet hoe te stoppen en hij zijn doel voor alles zet, zelfs het zorgen voor zichzelf. Hierdoor kan hij roekeloos zijn.
    Pic:


    Extra:-

    (oke, dat was het ongeveer. Zeg het maar als er iets niet klopt.)


    Je kracht level mag Weak of Medium zijn, dat is voor de rest aan jouw ;)
    Ik baseer dit op hoe hij is, dus voor als je denkt dat ik het niet goed gedaan heb ;) :P
    En als die wolf in de pic zijn companion is, zet dat even bij Extra ;)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 21:41 ]

    Hahahaha is goed ;) Ik zet hem als gereserveerd ;)

    Paddo schreef:
    (...)

    Je kracht level mag Weak of Medium zijn, dat is voor de rest aan jouw ;)
    Ik baseer dit op hoe hij is, dus voor als je denkt dat ik het niet goed gedaan heb ;) :P
    En als die wolf in de pic zijn companion is, zet dat even bij Extra ;)


    Ik ga voor medium. Ik had het plaatje gewoon even nodig. dus die wolf heeft er eigenlijk niets mee te maken. (het plaatje paste gewoon het beste bij hem :P)


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Morrowind schreef:
    Naam: Kaitlin Mary Linnet
    Jager/Magier: Jager
    Level Kracht/Magie: High level
    Leeftijd: 19
    Wapen/Magie: Speer/pijl en boog
    Karakter: Kaitlin is altijd erg geconcentreerd als ze jaagt. Ze is opgevoed in een familie van jagers en heeft nooit iets anders gekend, ze weet niet beter. Verder is ze meestal aardig, tenzij ze je niet moet. Ze heeft een hekel aan stiltes en houdt er niet van alleen te zijn, hoewel ze goed haar mannetje kan staan en overleven. Ze houdt er niet van als mensen op haar vingers kijken terwijl ze haar ding doet, ze kant er ook niet tegen als mensen haar gewoon aanstaren.
    Pic:


    Extra: Kaitlin wordt meestal vergezeld door een wolfshond, Kai. Hij is erg goed in speuren en gehoorzaamt enkel Kaitlin.


    Heb mijn foto veranderd.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 21:58 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naam: Carmen June Maer
    Jager/Magier: Magiër
    Level Kracht/Magie: Medium
    Leeftijd: 19
    Wapen/Magie: Ze beheert goed de elementen en aangezien ze die al kan houd ze zich bezig met spreuken die haar in iemands hersenen kan laten gaan. Manipuleerspreuken of gedachtenleesspreuken
    Karakter: Carmen is een meisje die achterdochtig is en alles wilt weten. Ze kan onwijs schijnheilig doen en doen alsof ze van niets weet. Ze is een uitstekende leugenaar en manipuleerster zelfs zonder spreuk. Carmen staat vaak achter zichzelf en blijft ook staan al staat ze er alleen voor. Ze is erg standvastig, maar ook leergierig. Ze gaat door tot het perfect is. Ze is een ongelofelijke perfectionist. Al zit er een dingetje scheef het hele iets wat ze heeft gedaan moet opnieuw. Iets wat soms onuitstaanbaar kan zijn. Carmen kan wel een schat van een vriendin zijn die je steun en toeverlaat is. Maar sinds de uitroeiing van haar soort is ze niet zo snel meet met vertrouwen geven. De meeste vriendinnen van haar zijn uitgemoord iets waar Carmen erg boos is over geworden en zelf op het pad van de moordenaars is gaan staan. Toen ze terugkwam is haar vader boos op haar geworden, maar Carmen kan er niet tegen als diegene waar ze van houd van haar af worden genomen.
    Pic:


    Extra: Ze heeft een Arend Reat (Reeaat). Haar beste vriendin Janey leeft ook nog. Ze draagt vaak een witte of zwarte Mantel.
    [Ik maak hem later af]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 13:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    SorrowPayne schreef:
    Naam: Cosette Cheryss Shadow
    Jager/Magier: Magier
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!) -
    Leeftijd: 19
    Wapen/Magie: Zowiezo beheerst Cosette de elementen, maar ook andere elementen zoals ijs en bliksem. Ze is zich nu aan het concentreren op teleporteren en telepathiën
    Karakter: Cosette is erg stil en heeft een gruwelijke hekel aan aandacht. Ze heeft niet meer gelachen sinds haar zusje is vermoord door jagers. Ze heeft ook een gruwelijke hekel aan het praten over haar zusje. Haar ouders hebben haar verlaten toen haar zusje werd vermoord. Dit heeft Cosette wel geraakt, maar ze is een sterk meisje dat vrijwel overal tegenkan. Ze deelt graag een aantal stompen uit aan idioten. Haar innerlijk is erg verandert door de moord. Eerst was ze vrolijk, naïef en enthousiast. Nu heeft ze altijd een pokerface, ze is verstandig en absoluut niet enthousiast, alleen om de moordenaar van haar zusje te vinden. Ze wilt zijn bloed zien vloeien, ze zou het lichaam meenemen en in stukken splijten. Zo zie je maar weer, Cosette is ook wel een beetje bloeddorstig. Ze heeft een soort van compagnon die eigenlijk ook haar vriend is.
    Pic:


    Cosette heeft witgrijze haren en draagt bijna altijd wel een cape om zich in te verbergen.
    Extra: Ze heeft een compagnon en een goede vriend, Salem - een zwarte kat.


    Hij is goed ;) Je mag kiezen tussen weak of medium ;)

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Carmen June Maer
    Jager/Magier: Magiër
    Level Kracht/Magie: (You say so)
    Leeftijd: 19
    Wapen/Magie: Ze beheert goed de elementen en aangezien ze die al kan houd ze zich bezig met spreuken die haar in iemands hersenen kan laten gaan. Manipuleerspreuken of gedachtenleesspreuken
    Karakter: Carmen is een meisje die achterdochtig is en alles wilt weten. Ze kan onwijs schijnheilig doen en doen alsof ze van niets weet. Ze is een uitstekende leugenaar en manipuleerster zelfs zonder spreuk. Carmen staat vaak achter zichzelf en blijft ook staan al staat ze er alleen voor. Ze is erg standvastig, maar ook leergierig. Ze gaat door tot het perfect is. Ze is een ongelofelijke perfectionist. Al zit er een dingetje scheef het hele iets wat ze heeft gedaan moet opnieuw. Iets wat soms onuitstaanbaar kan zijn. Carmen kan wel een schat van een vriendin zijn die je steun en toeverlaat is. Maar sinds de uitroeiing van haar soort is ze niet zo snel meet met vertrouwen geven. De meeste vriendinnen van haar zijn uitgemoord iets waar Carmen erg boos is over geworden en zelf op het pad van de moordenaars is gaan staan. Toen ze terugkwam is haar vader boos op haar geworden, maar Carmen kan er niet tegen als diegene waar ze van houd van haar af worden genomen.
    Pic:


    Extra: Ze heeft een Arend Reat (Reeaat). Haar beste vriendin Janey leeft ook nog. Ze draagt vaak een witte of zwarte Mantel.
    [Ik maak hem later af]


    Hij is goed gekeurd ;) Je mag kiezen tussen Weak of Medium ;)

    Is er iemand die maybe twee personages wilt? Of mensen weet die van RPen houduh?
    Want we moeten nog wat jagers erbij anders is het oneerlijk als de jagers de magiers aanvallen ;)