• Jaren lang leefde magie en mens samen, de mens leerde van verschillende bronnen hoe ze magisch konden worden.
    Jaren lang ging het goed tussen mens die het normale leven hadden verkozen en de mens die voor magie hadden gekozen,
    TOT er op een dag een ongeluk gebeurde met de bron der magie.
    De bron explodeerde en de mens die een was met magie kregen de schuld.
    Jagers stonden op en brachten een belofte naar de mens uit om de mens die een is met de magie op te jagen en uit te roeien.
    Jaren gingen voorbij en nog maar een paar mensen die een waren met de magie leefde nog.
    Ze wisten dat hun broeders waren uitgeroeid en hun magie was opgezogen door de "Machine"
    Nu, in het jaar 1756, proberen de mens die een is met de magie nog steeds te overleven en uit de handen van de jagers te blijven.


    Wereld:


    De omgeving is meer en deels bos, bewoond door de mens die eens is met de magie.


    De stad, vervallen en oud, maar flink bewoond door de mens. De mens probeert de stad weer leven in te blazen en opnieuw op te bouwen.


    Regels!!!
    ~ 2 Personages max!
    ~ 16+ toegestaan
    ~ Schelden toegestaan alleen in RPG, niet in OOC!!
    ~ Afwezig langer dan 3 dagen? Mag je vermoord worden/gevangen genomen worden!!
    ~ Blijf netjes en aardig tegen elkaar!!
    ~ Vragen? VRAAG ZE DAN!!!
    ~ Iets overleggen met iemand? STUUR ZE EEN PM!!!!



    Personages:

    Naam:
    Jager/Magier:
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!)
    Leeftijd:
    Wapen/Magie:
    Karakter:
    Pic:
    Extra:



    Jagers:
    Mijn broeders, wij zijn verraden door hun, de vieze mens der magie! Zij denken dat hun magie beter is, dat ze voor ons kunnen ontsnappen!!
    Maar wij zullen zegen vieren! Wij zullen ze allemaal te grazen nemen en deze wereld reden met hun kracht! Wij zullen de "Machine" gebruiken en hun krachten wegnemen!
    Wij zien de toekomst, wij zien hoe de wereld weer tot leven komt, wij zien hoe de wereld voor altijd weer van ons zal worden, de mens, de gene die deze wereld opgebouwd heeft!
    Onze woede zal over hun heen gaan en wij zullen ze laten voelen wat ze hebben gedaan met deze wereld! Hun magie was een vloek, een ziekte, een ziekte die deze wereld heeft vernietigd!!!

    High ~ Kaitlin Mary Linnet ~ Leader
    High ~ Jade Maysilee Ruby
    Medium ~ Bredyn Nuallan Wood
    Medium ~ Derek Tersan
    Medium ~ Raven Minerva Brooks
    Medium ~ Farrell Clarkson
    Medium ~ Raven Minerva Brooks
    ~
    ~

    Magiers:
    Jaren lang verbergen wij ons, onze broeders waren zwak, waren te sloom. Ze waren niet goed genoeg. De jagers zitten ons op de hielen, ze willen onze krachten, ze willen het gebruiken om de wereld weer "Beter" te maken, maar dat kan niet. De mens heeft zelf het ongeluk veroorzaakt, niet wij.
    Maar wat weet de mens, wat weten zij van magie, wat weten zij van onze kracht.
    Mijn broeders, luister en huiver, wij zijn de laatste van onze soort, wij moeten de magie in leven houden, maar krijgen de jagers onze kracht, dan is de wereld voor goed verloren.

    High ~ Maya Tersan ~ Leader
    Medium ~ Isabella Revears
    Medium ~ Cosette Cheryss Shadow
    Medium ~ Carmen June Maer
    Weak ~ Lily Maron
    Weak ~ Pandora 'Pan' Karamakov


    Reserveren?! Kan!! Na 2 dagen word die weggehaald als het nog niet ingevuld is!!!


    Creators: Paddo & Stuttgart


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 15:21 ]

    PrimaDonnax schreef:
    Ik ben nog net op tijd voor mijn reservering, die loopt tot 9 uur :} Ik was helemaal vergeten dat ik gereserveerd had XD

    Naam: Pandora 'Pan' Karamakov
    Jager/Magier: Magiër
    Level Kracht/Magie: /
    Leeftijd: 16 jaar
    Wapen/Magie: Elektrische manipulatie
    Karakter: Pandora lijkt op het eerste gezicht een aardig en onschuldig meisje maar in werkelijkheid is ze erg slim en sluw en weet hoe ze dingen moet aanpakken om te krijgen wat ze wilt. Pandora is erg snel op haar teentjes getrapt en is best agressief. Je moet haar bijvoorbeeld niet 'rode' noemen of iets in die richting want ze slaat meteen en nog niet zo zacht ook. Ze heeft er een hekel aan als jongens haar als het meisje behandelen dat ze lijkt te zijn, ze neemt liever zelf de leiding over iets en denkt dat ze wel beter weet. Ze is erg trots en haat het om toe te moeten geven dat ze fout zat en ontwijkt dit dan ook zo goed mogelijk stel dat ze het iemand verschuldigd is. Ze houdt wel van een beetje spanning en zoekt constant avontuur op wat haar een dezer dagen in de problemen kan gaan brengen.
    Pic:


    Extra: /


    Goed gekeurd ;) haar level is Weak ;)

    Morrowind schreef:
    Hebben de jagers eigenlijk een leider? Anders wil ik wel. c:


    Ik heb je als de leider van de jagers gemaakt :P

    Paddo schreef:
    (...)

    Ik heb je als de leider van de jagers gemaakt :P


    Dankje =D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik moet alleen nog even wat jagers hebben, dan kunnen we beginnen xD nu is het namelijk 6 tegen 3 xD

    Ik zal vanavond nog een jager maken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is goed :) Dan maak ik er zelf ook een aan :)

    Ik wil er ook nog wel een aanmaken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam: Derek Tersan
    Jager/Magier: Jager
    Level Kracht/Magie: Medium
    Leeftijd: 25
    Wapen/Magie: Scythes met kettingen eraan
    Karakter:

    Derek is van jongs af aan close geweest met zijn moeder, die een grootse jager was.
    Toen ze erachter kwamen dat zijn vader een magier was werd die achterna gejaagd,
    Zijn vader had Derek zijn zusje meegenomen toen ze 1 jaar was, sinds dien had die haar nooit meer gezien.
    Hij begon te trainen vanaf zijn 10de maar stopte met trainen toen hij 18 was, toen begon die zijn zoektocht naar zijn zusje.
    Het kon hem niks schelen of ze een magier was of niet, hij wilde haar gewoon weer zien.
    Zijn zoektocht is nog steeds bezig, hij heeft sporen gevonden van haar en zijn zoektocht blijft door gaan.

    Pic:



    Extra:
    Hij heeft een litteken in zijn gezicht om zich aan zijn zoektocht te blijven herinneren.

    SorrowPayne schreef:
    Ik wil er ook nog wel een aanmaken


    Is goed :)

    Wat voor level?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Medium of weak mag je doen ;)

    Paddo schreef:
    Medium of weak mag je doen ;)


    I'll take Weak then


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Is goed :) Maak je personage maar aan ;)

    Als iedereen even zijn personage invult dan kan ik het topic aanmaken :) Want ik w8 nu op de gene die nog wat moeten invullen namelijk ;)

    Naam: Farrell Clarkson
    Jager/Magier: Jager
    Level Kracht/Magie: Medium
    Leeftijd: 23
    Wapen/Magie: Zwaard/kruisboog
    Karakter: Farrell is altijd al een stil persoon geweest. Hij zegt enkel wat nodig is, maar is daarom niet onaardig, al komt hij wel zo over. Hij is graag op zichzelf en jaagt liever alleen dan in groep.
    Hij is zijn vrouw verloren in een gevecht met een magiër en is daarom vastbesloten zich te wreken op alle magiërs die hij tegenkomt. Hij zwerft vaak nogal geruisloos door het bos, opzoek naar vers vlees om neer te halen.
    Pic:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:06 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov