• Ook al leven we in het jaar 2012, toch is er nog sprake van een aantal taboes.
    Ik woon in Friesland, waar ik altijd in contact kom met (kleine) kinderen en ik zeg het gewoon: Ik háát kinderen.
    Ze jengelen aan je kop, doen alles om de ouders helemaal knettergek te maken, zorgen ervoor dat je geld helemaal op is en door kinderen gaat een relatie ook vaak kapot. Ik heb dit eens gezegd tegen mijn ouders, dat ik later absoluut geen kinderen wil, maar ze gingen helemaal door het lint.
    Want je "mag" blijkbaar niet zeggen dat je als vrouw zijnde geen kinderen wil hebben. Maar toch ben ik een vrouw die absoluut helemaal niets met die mormels te maken wil hebben. Ik ben dol op mijn neefje en nichtje, maar ik zou er niet aan moeten denken dat ik ze onder mijn hoede zou moeten hebben. Het jaagt me de stuipen op het lijf. Daarnaast ben ik een enorme driftkop en kan ik er niet tegen als mijn kind zo'n grote mond tegen me op zou zetten.

    In ieder geval, wie heeft hier ook last van? Ik kan toch niet de enige zijn die een hekel heeft aan kinderen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thranduil schreef:
    Mweh. Ik houd van kinderen, vooral hun eindeloze fantasie :Y) Wat dat betreft ben ik zelf nog 'n klein kind. Neverland, here I come ^^


    Maar kleine kinderen lekken ook voortdurend aan twee kanten. Doe jij dat ook? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Maar kleine kinderen lekken ook voortdurend aan twee kanten. Doe jij dat ook? (cat)

    Heeft hun eindeloze fantasie dan te maken met 't lekken aan twee kanten? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mordin schreef:
    (...)

    Dat gebeurt toch ook? Als de ouders niet meer voor een kind kunnen zorgen dan worden de kinderen uit huis geplaatst. Zeker, dat gebeurt niet bij onbeleefde kinderen. Dat zou namelijk bakken vol geld kosten (geld wat er niet is). En is ook onnodig: Onbeleefde kinderen worden volwassen, en ontdekken vanzelf dat niet alles gaat zoals zij willen en dat ze soms nee te horen krijgen.

    Hm, ik wil het toch graag weten. Want zoals gezegd, ik vond niks gerelateerd aan een excuus in je bericht, en er was ook niet echt een excuus nodig. Dus ik vroeg me af of je soms het gevoel had dat je mij had aangevallen of iets anders had gedaan wat een excuus verdiende in dit topic? Want voor zover ik weet is dat niet zo 'hmm.
    Enfin, I'm confuzzled.

    Natuurlijk kan dat geld beter gebruikt worden, maar het spijt me dat ik dit zeg: de jeugd van tegenwoordig is nu niet meer bepaald fatsoenlijk en als je zegt dat ze iets niet/minder moeten doen, dan kun je een snauw terug krijgen. Sommige leraren op scholen kunnen dit ook niet aan en kunnen zelfs een burn-out krijgen door het "gepest" van de leerlingen. Eigenlijk moeten die leraren wat steviger in de schoenen staan en meer opstaan tegen brutale kinderen. Maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan! :C
    Mwoah, sommige kinderen blijven áltijd kinderen en zijn als volwassenen ook nog net kleine ettertjes. Maar goed, dat terzijde, dat is niet echt relevant voor het topic.
    Dat laatste komt omdat ik ooit een bepaalde excuus pb heb gestuurd, maar daar nooit antwoord op is gekomen, waardoor ik aannam dat je nog steeds boos op me was/bent.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Natuurlijk kan dat geld beter gebruikt worden, maar het spijt me dat ik dit zeg: de jeugd van tegenwoordig is nu niet meer bepaald fatsoenlijk en als je zegt dat ze iets niet/minder moeten doen, dan kun je een snauw terug krijgen. Sommige leraren op scholen kunnen dit ook niet aan en kunnen zelfs een burn-out krijgen door het "gepest" van de leerlingen. Eigenlijk moeten die leraren wat steviger in de schoenen staan en meer opstaan tegen brutale kinderen. Maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan! :C
    Mwoah, sommige kinderen blijven áltijd kinderen en zijn als volwassenen ook nog net kleine ettertjes. Maar goed, dat terzijde, dat is niet echt relevant voor het topic.
    Dat laatste komt omdat ik ooit een bepaalde excuus pb heb gestuurd, maar daar nooit antwoord op is gekomen, waardoor ik aannam dat je nog steeds boos op me was/bent.

    Is het denkbeeld dat alle kinderen tegenwoordig zo zijn niet een beetje overdreven? De jeugd is zeker assertiever, maar of dat nu per se negatief is.. Ik heb deze zomer drie weken als moni gestaan en ik vond dat best meevallen. Je hebt altijd uitzonderingen, maar dat is iets van alle tijden.
    En het gepest van kinderen tegen leerkrachten, dat is wel iets waar ik niet tegen kan. Maar even goed vertelde mijn mama laatst dat dat bij haar ook ooit eens is gebeurd, toen ze in het tweede middelbaar zat, dus volgens mij is de jeugd echt nog niet zo slecht bezig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mordin schreef:
    (...)

    HEY

    Hij is bijna mijn grootste rolmodel. Als het niet zijn eigen dochter was geweest dan was ie helemaal mijn grootste rolmodel.

    Keeping your woman tied up in the basement for the win!

    Kerel heb 't wel mooi ingericht :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Feitelijk heb je geen haat aan kinderen, maar een haat naar ouders toe en de opvoeding die gegeven wordt. Tja, ik ben het ook niet eens met iedereens opvoeding, maar om dan maar meteen het kind/kinderen te haten...
    Heel mooi voorbeeld... op school heeft Thomas een vriendje in de klas waarbij er echt heel wat aan de opvoeding schort. Het manneke zelf kan dus ook echt wel onuitstaanbaar zijn en doet dingen waarbij ikzelf zoiets heb van, dat kan gewoon niet door de beugel, maar hiervoor ga ik toch geen kinderen haten O.o
    Nu, vriendjes heb ik ook niet gemaakt met zijn ouders omdat ik simpelweg van geen enkel kind toestaat dat ze een diertje slaan. Ze hebben een konijn op school en dat manneke sloeg het, dus ik heb hem erop aangesproken en gezegd dat zoiets niet flink is en dat je dieren geen pijn mag doen, hetzij wel op strenge toon. Zijn ma keek me een partij kwaad aan, maar dat moet zij weten. Dat zij niks zegt en enkel toekijkt (ik wacht altijd eerst wel de reactie van de ouders zelf af) betekend niet dat ik moet zwijgen, m'n zoontje wilde namelijk ook meteen dat beestje slaan.
    Zeg ik alleen iets tegen m'n eigen kind in deze, laat ik hem wel met andere woorden weten dat andere kinderen het wel mogen slaan en dat het dus eigenlijk wel okay is om een dier te slaan, alleen dat hij het niet mag doen omdat hij een stomme mama heeft. Sorry voor die ouders, maar dat is gewoon echt tegen m'n principes in.
    En als ze ook maar iets zou zeggen, ben ik gewoon keihard om te zeggen dat het eigenlijk haar taak is om haar zoontje erop te wijzen wat wel en wat niet kan. Dan zwijgen ze toch wel :'D

    Ik denk ook dat het meer dan normaal is dat de meesten nu nog zoiets hebben van wtf kinderen... de meesten hier zijn zelf nog kinderen. Het is toch meer dan logisch dat ze niet zo van klein grut houden en er niet eens aan willen denken om ze zelf te hebben :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Barnabas schreef:
    (...)
    Natuurlijk kan dat geld beter gebruikt worden, maar het spijt me dat ik dit zeg: de jeugd van tegenwoordig is nu niet meer bepaald fatsoenlijk en als je zegt dat ze iets niet/minder moeten doen, dan kun je een snauw terug krijgen. Sommige leraren op scholen kunnen dit ook niet aan en kunnen zelfs een burn-out krijgen door het "gepest" van de leerlingen. Eigenlijk moeten die leraren wat steviger in de schoenen staan en meer opstaan tegen brutale kinderen. Maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan! :C
    Mwoah, sommige kinderen blijven áltijd kinderen en zijn als volwassenen ook nog net kleine ettertjes. Maar goed, dat terzijde, dat is niet echt relevant voor het topic.
    Dat laatste komt omdat ik ooit een bepaalde excuus pb heb gestuurd, maar daar nooit antwoord op is gekomen, waardoor ik aannam dat je nog steeds boos op me was/bent.


    Gezeur over de instelling van de jeugd is van alle tijden. Dat van de leraren komt meer door de huidige opvatting dat een leraar zoveel mogelijk op gelijke voet moet staan met de leerlingen. Dat werkt gewoon niet. Een leraar moet een zekere afstand scheppen tussen hem en de klas, anders maken ze misbruik van de situatie.
    En die mensen hebben een probleem in hun volwassen leven. Hun probleem, mogen ze zelf oplossen.

    Ik snap niet helemaal waarom je dat bij een discussie over kinderen betrekt. Ik geloof niet dat dat bijster veel met kinderen te maken had.


    quidquid excusatio prandium pro

    Uchiha schreef:
    (...)
    Kerel heb 't wel mooi ingericht :Y).


    Jup. Ik zou er alleen wat meer dames ingooien: een blondine, een brunette, een redhead, etcetera. Een hele verzameling! Als een wijnkelder, maar dan wat leuker!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap helemaal niet veel van deze verdere discussie, Mordin. Aangezien kinderen haten omdat het kinderen zijn, verkeerde opvoedingen krijgen en meningen over de jeugd van tegenwoordig behoorlijk van elkaar afwijken in mijn opinie :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mordin schreef:
    (...)

    Jup. Ik zou er alleen wat meer dames ingooien: een blondine, een brunette, een redhead, etcetera. Een hele verzameling! Als een wijnkelder, maar dan wat leuker!


    Zolang je een bubbelbad en sauna geïnstalleerd heb, wil ik nog best je brunette zijn :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Zolang je een bubbelbad en sauna geïnstalleerd heb, wil ik nog best je brunette zijn :'D


    Had jij niet een man en een kind?


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    (...)

    Jup. Ik zou er alleen wat meer dames ingooien: een blondine, een brunette, een redhead, etcetera. Een hele verzameling! Als een wijnkelder, maar dan wat leuker!


    Ik vind het niet echt gepast dat je daar een grap over maakt. Het is erg wat hij heeft gedaan.


    Physics is awesome

    Merrow schreef:
    (...)

    Zolang je een bubbelbad en sauna geïnstalleerd heb, wil ik nog best je brunette zijn :'D


    Hm. Dat gaat me nog moeilijkheden opleveren qua catergorisatie: Word je de jacuzzimeisje, de MILF, of de brunette? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Descartes schreef:
    (...)

    Had jij niet een man en een kind?


    Ik heb een zoontje van 3 en een relatie, ja (:
    Maakt dat alleen dat ik geen onzin mag gaan verkondigen of ietwat seksistisch mag en kan zijn op zijn tijd? Whaha m'n vriend lacht ermee, want die weet goed genoeg wat ik doe en zeg op een forum. Ik ken m'n grenzen, weet tot hoever ik kan gaan en ik weet tegen wie ik het zeg en kan zeggen. Had iemand anders die opmerking namelijk geplaatst, had ik zeker zo'n reactie niet neergezet, maar kom op, het is Mordin :W
    Daarbij, als ik er verkeerde bedoelingen mee heb, zou ik die reactie niet openlijk hier neerzetten, maar zou ik hem in het geniep naar hem pb'en :W

    En ik ga me hier even een potje verdedigen omdat ik iets zeg waarvan ik weet dat ik niks verkeerd heb gezegd :'D

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm. Dat gaat me nog moeilijkheden opleveren qua catergorisatie: Word je de jacuzzimeisje, de MILF, of de brunette? D:


    Het MILF jucuzzimeisje dat toevallig ook nog brunette is - categorie :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mordin schreef:
    (...)

    Jup. Ik zou er alleen wat meer dames ingooien: een blondine, een brunette, een redhead, etcetera. Een hele verzameling! Als een wijnkelder, maar dan wat leuker!

    See what ya gettin' at, sounds all fine to me!
    Ik ga voor een paar blonde jongemannen in m'n kelder tho', wat minder mainstream and still sexy *drool*


    No growth of the heart is ever a waste