• Ik was random Ellen filmpjes aan het kijken toen ik dit ineens tegenkwam :')

    Pas op, er is huilen van het lachen gevaar.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kende 'm al, maar het blijft echt hilarisch :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Die laatste, die tweeling en dat blonde jongetje met het groene shirt vond ik echt adorable (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tempesta schreef:
    Ik ken de filmpjes en ik vind ze soms ook grappig, maar het zegt veel over onze maatschappij en ik word er ook wel droevig van. Je kind aan het wenen maken en het filmen om het door anderen te laten uitlachen? Eigenlijk is het echt niet zo grappig.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:12 ]


    Physics is awesome

    Ik vind dat zo respectloos...seriously...stop fucking around, stupid assholes...zoiets doe je toch gewoon je kinderen niet aan...om het dan op youtube te zetten zodat andere mensen ze kunnen uitlachen...dat is ook een vorm van pesten...==' je maakt al het vertrouwen kapot...
    die laatste 3 waren wel adorable...begripvol en lief...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:18 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Latona schreef:
    Ik vind dat zo respectloos...seriously...stop fucking around, stupid assholes...zoiets doe je toch gewoon je kinderen niet aan...om het dan op youtube te zetten zodat andere mensen ze kunnen uitlachen...dat is ook een vorm van pesten...=='
    die laatste 3 waren wel adorable...begripvol en lief...

    O_O

    Het is een grap. Dan ben je zeker ook tegen 1 april en heb je als kind zelf ook nooit een grap uitgehaald.
    Ik ben er zeker van dat die kinderen er niet wakker van gelegen hebben.

    Waarom nemen mensen zichzelf zo serieus :s.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dit is zo van die humor waar je eigenlijk niet om mag lachen.. En waar je plat om ligt :'D die laatste .. 6 ofzo waren echt wel super schattig ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Dit is zo van die humor waar je eigenlijk niet om mag lachen.. En waar je plat om ligt :'D die laatste .. 6 ofzo waren echt wel super schattig ^^

    Dat meisje dat het niet erg vond maar wel verdrietig was vond ik zo schattig:3
    De laatste paar kinderen waren echt lief, de anderen niet. Ik bedoel, die twee meisjes hadden twee bakken vol snoep en gingen huilen omdat er twee dozen misten..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Dat meisje dat het niet erg vond maar wel verdrietig was vond ik zo schattig:3
    De laatste paar kinderen waren echt lief, de anderen niet. Ik bedoel, die twee meisjes hadden twee bakken vol snoep en gingen huilen omdat er twee dozen misten..

    Maar ik zou daar als kind ook om geweend hebben, is dat niet normaal? Ik vind dat ook niet goéd, maar dat wil niet zeggen dat die kinderen rotkinderen zijn. Al waren die laatste wel echt schattig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    O_O

    Het is een grap. Dan ben je zeker ook tegen 1 april en heb je als kind zelf ook nooit een grap uitgehaald.
    Ik ben er zeker van dat die kinderen er niet wakker van gelegen hebben.

    Waarom nemen mensen zichzelf zo serieus :s.


    Dat is hetzelfde als tegen iemand (die volwassen is) zeggen dat je al het geld dat hij of zij heeft hebt opgemaakt. Dat is ook een grap maar ik denk dta de meeste mensen zoiets niet leuk vinden en het geen leuke grap vinden.

    Ik ben het eens met Latona, zoiets doe je niet. Het zijn je kinderen.


    Physics is awesome

    Tempesta schreef:
    Ik ken de filmpjes en ik vind ze soms ook grappig, maar tegelijkertijd zegt het veel over onze maatschappij en word ik er ook wel droevig van. Je kint aan het wenen maken en het filmen om het door anderen te laten uitlachen? Eigenlijk is het echt niet zo grappig.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tempesta schreef:
    (...)
    Maar ik zou daar als kind ook om geweend hebben, is dat niet normaal? Ik vind dat ook niet goéd, maar dat wil niet zeggen dat die kinderen rotkinderen zijn. Al waren die laatste wel echt schattig.

    Ik heb ook niet gezegd dat het rotkinderen zijn:Y)
    Maar ik bedoel het alleen maar vergeleken met die laatste kinderen.
    Ik beken, als ik klein zou geweest zijn zou ik eerst ook even huilen(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zo erg, zo fout, zo schattig en zo leuk xD

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb ook niet gezegd dat het rotkinderen zijn:Y)
    Maar ik bedoel het alleen maar vergeleken met die laatste kinderen.
    Ik beken, als ik klein zou geweest zijn zou ik eerst ook even huilen(;

    Oké, dat is waar. Het was ook niet zo op jou reactie bedoelt, maar ik had eerder al gelezen dat ze 'rotkinderen' waren en dat soort dingen. Daar moest ik toch even op reageren. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Latona schreef:
    Ik vind dat zo respectloos...seriously...stop fucking around, stupid assholes...zoiets doe je toch gewoon je kinderen niet aan...om het dan op youtube te zetten zodat andere mensen ze kunnen uitlachen...dat is ook een vorm van pesten...==' je maakt al het vertrouwen kapot...
    die laatste 3 waren wel adorable...begripvol en lief...


    Hoe voel je je nu met al dat gescheld?
    Het was maar een grap, achteraf zeiden ze ook gewoon tegen hun kinderen, dus er is niets mis mee. Het is maar snoep, en die kinderen zullen er later zelf ook wel om gaan lachen als ze die video's zien.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Je kon van alle filmpjes, ook het volledige filmpje zien. Als hun ouders hadden verteld dat het een grapje was begonnen ze allemaal te lachen, dus zo erg is het niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered