• Ik zeg dit al nu,, Ik will door deze topip GEEN ruzie!!!!

    Ik las laatste van die,, Mijn vriendin is een Fake ToHo fan,, dingen,, en dan vraag ik me tog af,, waneer is nouw werkelijk iemand een Fake fan?!
    Overdrijfen we dan niet een betje,, het ljkt wel,, Als je niet alle ToHo Cd's heb dat je dan opeens een Fake fan ben,, of als ze gebrant zijn,, en niet egt zijn,, Of als je nog nooit naar een Consert ben geweest!!! Of als je niet weet wie de oudste is,, Hoezo ben je dan meteen een Fake fan?!?!? >.0
    Dat moeten jullie me dan tog egt is gaan uitlegeen!!!
    Dat er mensen zijn die doen of ze fan zijn oke,, Maar om te zeggen,, je bent een Fake fan,, omdat je een Nep TH shirt heb,, gaat dat niet een betje ver?!
    Ik wil hier egt gewoon GEEEN ruzzie door,, maar ik vraag het me gewoon af.
    Ik hoop dat jullie me het even kunnen duidelijk maken,, of wat dan ook,, Want ik snap het niet meer!


    Dunno ><

    Geen idee xD ik heb zoiets van je bent fan of niet xD klaar einde discussie.


    Why don't you break my heart

    Wat DutchAngel zei… :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wanneer iemand een fake fan is?
    Ik vind iemand een fake fan als je alleen valt op de jongens van th, en de muziek niks vind.
    Ik vind iemand fake als het enige liedje dat je boeit monsoon is, en derest uitgekotst kan worden.

    [*mijn mening]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind dat Fake Fans niet bestaan :'] Sorry maar dat is echt verzonnen door van die kutkinders om zich beter te voelen. Fan betekent toch iets zegmaar, heel erg leuk vinden. x] Hoe kan je dat nou nep leuk vinden.. x]


    Mew <3

    Ik snap tot nu toe ieders punt wel. Maar als je vraagt ben je fan van tokio hotel. En je luisteret veel naar tokio hotel er hangen posters op je kamer. Maar als je niet naar hun muziek luistert maar wel naar al die concerten gaat om alleen de jongens te zien, dat vind ik echt bullshit. Je mag het wel doen hoor, Maar hou ook rekening dat er mensen zijn die alleen voor hun muziek komen. Maar eigenlijk slaat mijn arrugment nergens op.. XD Maar ja,, als je vraagt wat dat is is mijn antwoord, wat je zelf vind.. :D

    Ja oke,, Maar als je aleen voor de muziek komt,, kan je ook naar een Cd luisteren >.<


    Dunno ><

    Wheohoe,, reacies?!


    Dunno ><

    Je bent een fake fan als je doet alsof je alles weet van ze, naar alle concerten bent geweest, alle liedjes kent, en dan ook nog is een bill of tom likker bent.


    Life is hard and then we die

    Ze noemen mij wel een fake fan van Escape the fate omdat ik ze nog maar een maand geleden ontdekte..Kan ik er wat aan doen x[


    Moof

    Ze noemen mij wel een fake fan van Escape the fate omdat ik ze nog maar een maand geleden ontdekte..Kan ik er wat aan doen x[

    Dat vind ik vaag. =/

    Ik ben voor de makkelijk gwn nergens fan van, ik luister het maar gwn ^^'


    Mew <3

    Ik vind dat Fake Fans niet bestaan :'] Sorry maar dat is echt verzonnen door van die kutkinders om zich beter te voelen. Fan betekent toch iets zegmaar, heel erg leuk vinden. x] Hoe kan je dat nou nep leuk vinden.. x]

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Je bent een fake fan als je doet alsof je alles weet van ze, naar alle concerten bent geweest, alle liedjes kent, en dan ook nog is een bill of tom likker bent.

    Maar ik ben het ook met jou eens.:'D

    Mijn mening: Het eerste vak heeft helemaal gelijk, het tweede vak heeft ook gelijk, maar ik denk niet dat dat fake wordt genoemd. Dat is meer... ik weet het niet. Eerlijk gezegt kom ik er niet uit.:x

    x


    ok

    Wie bepaalt nou of je fake bent? En.. om iemand anders nu een nepper te noemen, maakt dat jou nou zo echt?
    Ik vind mensen 'fake' noemen zo'n bullshit. Als iemand mij zo zou noemen zou ik of diegene recht in z'n gezicht uitlachen of - als ik serieus ben en zin heb in een discussie - diegene uitdagen om een gesprek met me aan te gaan en eens met harde argumenten komen op de vraag: waarom?


    No growth of the heart is ever a waste

    Uiteindelijk zijn wij allemaal uniek. Ja, zelfs de emo kloontjes die allemaal zo erg op elkaar lijken. Elkaars persoonlijkheden kopieren gaat haast niet: vroeg of laat komt je eigen persoonlijkheid er tussendoor en besef je wie je nu eigenlijk bent. Daarom, lieve mensen: bestaat er niet zoiets als fake. Tenzij we het over exacte dubbelgangers hebben, zoals die van Saddam Hoessein...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat Fake wel bestaat, en dat is zoals al eerder gezegd, mensen die doen alsof ze iets leuk vinden, vanwege de bandleden, of vanwege wat anderen zeggen. En dat zijn niet alleen de mensen die van Tokio Hotel houden. Het kunnen net zo goed 'gangsters' zijn, die zich zo gedragen en kleden omdat iedereen dat doet, om erbij te horen.


    Your make-up is terrible

    ja oke,, ik weet ook wel dat er fake's bestaan enzo, en ik wil ook niet zeggen, dat ik niet weet wat fake is, het gaat mij er om, dat er net weer zoon topic was geopent van,, ja ik ben nog nooit naar een consert van TH geweest, dus ben ik nu Fake?! ik bedoel, dat slaat tog nergens op?!?!


    Dunno ><