• Ik zeg dit al nu,, Ik will door deze topip GEEN ruzie!!!!

    Ik las laatste van die,, Mijn vriendin is een Fake ToHo fan,, dingen,, en dan vraag ik me tog af,, waneer is nouw werkelijk iemand een Fake fan?!
    Overdrijfen we dan niet een betje,, het ljkt wel,, Als je niet alle ToHo Cd's heb dat je dan opeens een Fake fan ben,, of als ze gebrant zijn,, en niet egt zijn,, Of als je nog nooit naar een Consert ben geweest!!! Of als je niet weet wie de oudste is,, Hoezo ben je dan meteen een Fake fan?!?!? >.0
    Dat moeten jullie me dan tog egt is gaan uitlegeen!!!
    Dat er mensen zijn die doen of ze fan zijn oke,, Maar om te zeggen,, je bent een Fake fan,, omdat je een Nep TH shirt heb,, gaat dat niet een betje ver?!
    Ik wil hier egt gewoon GEEEN ruzzie door,, maar ik vraag het me gewoon af.
    Ik hoop dat jullie me het even kunnen duidelijk maken,, of wat dan ook,, Want ik snap het niet meer!


    Dunno ><

    Nee, maar als mensen net zo lang blijven zeggen dat je fake bent omdat je nooit naar een concert bent geweest, ga je het vanzelf geloven. Dat is het ergste nog vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ik ben nog nooit naar een concert van Nightwish geweest en durf mezelf wel fan te noemen. En wie gaat me nu fake noemen? :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind eigenlijk dat niemand fake is, als je fan bent ben je gewoon fan en dat kan alleen jij bepalen.
    Je hebt natuurlijk wel verschillende soorten fans. Je kunt fan van de jongens zijn, en fan van de muziek die ze maken[of allebei]. Die twee samen vormen tokio hotel, dus ik vind niet dat je alleen een fan bent als het ten eerste om de muziek gaat, of dat je fake bent als je alleen de jongens leuk vind. Niemand is fake, gewoon niemand is hetzelfde.
    Overigens vind ik ook dat de fans die th al langer kennen alleen maar hebben verzonnen dat er allemaal 'fake fans' zijn en dat zij de echte fans zijn, zodat het lijkt alsof zij 'betere en trouwere fans' zijn. Terwijl het nergens op slaat, zij hebben th gewoon eerder leren kennen maar dat maakt ze heus niet meer fan dan anderen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben nog nooit naar een concert van Nightwish geweest en durf mezelf wel fan te noemen. En wie gaat me nu fake noemen? :']


    Nouw,, ik heb ook niet verzonnen, dat als je nog nooit naar een consert ben geweest dat je geen fan ben he ;)


    Dunno ><

    (...)

    Nouw,, ik heb ook niet verzonnen, dat als je nog nooit naar een consert ben geweest dat je geen fan ben he ;)

    Hehe precies. Mensen verzinnen tegenwoordig zulke onzin... misschien omdat mensen zelf onzeker zijn? Is het je wel eens opgevallen dat oudere mensen bijna nooit mensen fakers noemen?


    No growth of the heart is ever a waste

    dat was net zoals dat hater,, dat heben volgens mensen hier,, ook de Fans verzonnen.
    Maar om even On-Topic te blijfen!!!
    ik wert gister uitgemaakt voor Fake Fan, omdat ik zelf een plaatje van Bill op me vest had laten printen, dus het geen egt vast was! maar Hoezo ben ik dan meteen een Fake fan?!?! >.0


    Dunno ><

    Soory, ik had hem 2 x gepost. en het lukt niet hem weg te halen.


    Dunno ><

    Ik vind dat Fake Fans niet bestaan :'] Sorry maar dat is echt verzonnen door van die kutkinders om zich beter te voelen. Fan betekent toch iets zegmaar, heel erg leuk vinden. x] Hoe kan je dat nou nep leuk vinden.. x]


    om erbij te horen..

    Ze noemen mij wel een fake fan van Escape the fate omdat ik ze nog maar een maand geleden ontdekte..Kan ik er wat aan doen x[


    alsof iedereen atijd een band kent vanaf dat ze zijn gestart xD
    Paramore bestond ook al jaren hoor ^^
    enzo heb je nog veel groepen xD

    Ik vind eigenlijk dat niemand fake is, als je fan bent ben je gewoon fan en dat kan alleen jij bepalen.
    Je hebt natuurlijk wel verschillende soorten fans. Je kunt fan van de jongens zijn, en fan van de muziek die ze maken[of allebei]. Die twee samen vormen tokio hotel, dus ik vind niet dat je alleen een fan bent als het ten eerste om de muziek gaat, of dat je fake bent als je alleen de jongens leuk vind. Niemand is fake, gewoon niemand is hetzelfde.
    Overigens vind ik ook dat de fans die th al langer kennen alleen maar hebben verzonnen dat er allemaal 'fake fans' zijn en dat zij de echte fans zijn, zodat het lijkt alsof zij 'betere en trouwere fans' zijn. Terwijl het nergens op slaat, zij hebben th gewoon eerder leren kennen maar dat maakt ze heus niet meer fan dan anderen.

    Nu is er ook al een rangschikking ontstaan tussen welke fans nou 'betere' fans zijn. Glashard bewijs dat de klassenmaatschappij nog steeds prima functioneert.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou,Ik ben zelf wel naar een tokio hotel concert geweest hoor,Maar het is niet zo dat ik alles bezit waar tokio hotel op staat..Ik heb niet eens 1 cd! Ik bedoel waarom kopen als ik ook kan branden xD like,Ik ben niet dom ofzo Hhaha:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Btw
    Heel veel mensen zeggen als je een echte fan bent koop je de cd's zodat th geld verdient, want als je het alleen download heeft th er niks aan en profiteer jij dus alleen maar van ze. Maar ondertussen downloaden ze wel gewoon de cd's van andere bands, terwijl ze daar dus net zo goed van profiteren. Dat vind ik echt vet raar.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    je bent fake fan als je niet van hun musiek houd ensow maar segt van wel om erbij te horen,, of als je ma 4 a 5 liedjes leuk vind,, ect. ma fake fan kan ej tog enit snel sijn,, dat is bijna onmogelijk tensij ene van dese dinge

    [* mijn mening]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    fake fans bestaan niet x]
    tenzij je doet alsof je iets luistert. :p
    alleen maar om er bij te horen.


    it should be illegal to deceive a woman's heart.

    hee ik en alweer fake o_o
    ik heb gebrande cd's en dvd's n_n gheghe jaaj ik heb nooit sin om nr de stad te fietse om cd's te kope en dit gaat ook sneller o_o

    mr ik denk dat een fake fan iemand is die fan word omdat anderen het sijn n_n dus en dat ben ik Niet x3


    We can only learn to love by loving.