• Ik zeg dit al nu,, Ik will door deze topip GEEN ruzie!!!!

    Ik las laatste van die,, Mijn vriendin is een Fake ToHo fan,, dingen,, en dan vraag ik me tog af,, waneer is nouw werkelijk iemand een Fake fan?!
    Overdrijfen we dan niet een betje,, het ljkt wel,, Als je niet alle ToHo Cd's heb dat je dan opeens een Fake fan ben,, of als ze gebrant zijn,, en niet egt zijn,, Of als je nog nooit naar een Consert ben geweest!!! Of als je niet weet wie de oudste is,, Hoezo ben je dan meteen een Fake fan?!?!? >.0
    Dat moeten jullie me dan tog egt is gaan uitlegeen!!!
    Dat er mensen zijn die doen of ze fan zijn oke,, Maar om te zeggen,, je bent een Fake fan,, omdat je een Nep TH shirt heb,, gaat dat niet een betje ver?!
    Ik wil hier egt gewoon GEEEN ruzzie door,, maar ik vraag het me gewoon af.
    Ik hoop dat jullie me het even kunnen duidelijk maken,, of wat dan ook,, Want ik snap het niet meer!


    Dunno ><

    Btw
    Heel veel mensen zeggen als je een echte fan bent koop je de cd's zodat th geld verdient, want als je het alleen download heeft th er niks aan en profiteer jij dus alleen maar van ze. Maar ondertussen downloaden ze wel gewoon de cd's van andere bands, terwijl ze daar dus net zo goed van profiteren. Dat vind ik echt vet raar.


    n_n dude ik vind jouw aardig mr goed ik koop dus NOOIT cd's :$ mijn laatste gekochte cd stamt uit 2005 fzo x3


    We can only learn to love by loving.

    Nou eigenlijk heb je het recht niet iemand FAKE-FAN te noemen, want je weet niet eens hoe die in elkaar zit. & Ookal ziet diegene er ook niet so uit betekent niet dat hij/zij geen FAN is:S.
    Als iemand zich FAN voelt, dan vind ik dat je het ook bent. Dat beslis jezelf of je graag naar dat soort bepaalde muziek luistert ensO. & Niemand anders hoeft voor jouw te bepalen.

    ughe dan ben ik seker een fake-LP fan??

    MAN ik ben helemaal geobserdeert!

    ik ben egt een hardcore-LP fan!!
    én een LPU-member!

    kheb niet alle CD's omdat ik de meeste gewoon download (lkkr makkelijk)

    ben nog niet naar concert geweest want ze waren voor het laatst 8 jaar geleden in NL
    en ik mag niet naar DE

    dus!

    whahhahaha best wel lol als iemand mij fake zou noemen dan is diegene een hater!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    hee ik en alweer fake o_o
    ik heb gebrande cd's en dvd's n_n gheghe jaaj ik heb nooit sin om nr de stad te fietse om cd's te kope en dit gaat ook sneller o_o

    mr ik denk dat een fake fan iemand is die fan word omdat anderen het sijn n_n dus en dat ben ik Niet x3


    Sgat,, wij hebben zooo veel gemeen he! :D
    Al mijn cd, en dvd zijn ook gebrand. aangezien het volgens me pa niet nodig is om iets te kopen, als je het ook graatis kan doen tog!
    Mar 1 ding vond ik wel lullig, ik had met sinterklaas vorig jaar, th cd er op gezet, en me pa had mij getrokken met lootjes. wat doet hij! een gebranden cd geven!
    maar goed..

    Idd, th verdient meer geld als je de cd koopt. maar ze zijn al stinkent rijk!!!! dus nu 1 cd minder. boeit dat nu heel erg?!
    maar hoezo bern je dan meteen fake, als je geen egt cd heb?!
    wat dan ben ik blijkbaar hartsike Fake Fan :S


    Dunno ><

    Ik zeg dit al nu,, Ik will door deze topip GEEN ruzie!!!!

    Ik las laatste van die,, Mijn vriendin is een Fake ToHo fan,, dingen,, en dan vraag ik me tog af,, waneer is nouw werkelijk iemand een Fake fan?!
    Overdrijfen we dan niet een betje,, het ljkt wel,, Als je niet alle ToHo Cd's heb dat je dan opeens een Fake fan ben,, of als ze gebrant zijn,, en niet egt zijn,, Of als je nog nooit naar een Consert ben geweest!!! Of als je niet weet wie de oudste is,, Hoezo ben je dan meteen een Fake fan?!?!? >.0
    Dat moeten jullie me dan tog egt is gaan uitlegeen!!!
    Dat er mensen zijn die doen of ze fan zijn oke,, Maar om te zeggen,, je bent een Fake fan,, omdat je een Nep TH shirt heb,, gaat dat niet een betje ver?!
    Ik wil hier egt gewoon GEEEN ruzzie door,, maar ik vraag het me gewoon af.
    Ik hoop dat jullie me het even kunnen duidelijk maken,, of wat dan ook,, Want ik snap het niet meer!

    oeh dan ben ik ook fake fan xD
    want ik heb geen T-shirts van hun en ben nog nooit naar een concert geweest...
    ik luister gewoon naar de muziek enzo
    mij boeit het niet zoveel...


    Dead but delicious

    Nu kunnen jullie me ook helemaal beginnen onderzeiken, maar je ziet aan iemand of die echt fan is of niet...
    Punt.
    En kom niet of om te verklaren wat ik bedoel, want dat is te ingewikkeld :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Nu kunnen jullie me ook helemaal beginnen onderzeiken, maar je ziet aan iemand of die echt fan is of niet...
    Punt.
    En kom niet of om te verklaren wat ik bedoel, want dat is te ingewikkeld :')


    o,, ik wouw eigenlijk eerder vragen,, hoe zie je dat dan?!


    Dunno ><