• Ikke willeh :[

    &als niemand deftige beginpost neemt, ik ook niet :W



    Ik lieft jullie


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adesso schreef:
    (...)

    Ik vind Change My Mind sowieso beter als titel klinken, dat past er gewoon bij. (:


    IK HEB GEKEKEN EN VIND DAT OOK.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben eindelijk klaar met bijlezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    IK HEB GEKEKEN EN VIND DAT OOK.


    GEEF DE SONGTEKST IS. Ik ben zelf te lui om het op te zoeken, ik ga wel gifs zoeken. c: Op wiens profiel komt 'ie? :3


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Mijn internet is echt irritant traag.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    TessaRose schreef:
    (...)
    Hoi Marthe hoe gaat het met jou?Ook TVOH kijken?


    Ik ben Belg... -.-


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Annabeth schreef:
    (...)

    Ik ben Belg... -.-


    Balen xD want het is best leuk ^^
    Hihi! Ik zou nu eigenlijk in de zaal willen zitten..
    Robbie williams ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Adesso schreef:
    (...)

    GEEF DE SONGTEKST IS. Ik ben zelf te lui om het op te zoeken, ik ga wel gifs zoeken. c: Op wiens profiel komt 'ie? :3


    The end of the night
    We should say goodbye
    But we carry on
    While everyone痴 gone

    Never felt like this before-ore
    Are we friends or are we more?
    As I知 walking towards the door
    I知 not sure

    But baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind
    Cause I don稚 wanna know I知 walking away
    If you値l be mine
    Won稚 go, won稚 go
    So baby if you say you値l want me to stay, stay for the night
    I値l change my mind.

    Lean in when you laugh,
    We take photographs
    There痴 no music on
    But we dance along
    Never felt like this before-ore
    Are we friends or are we more?
    As I知 walking towards the door
    I知 not sure.

    But baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind
    Cause I don稚 wanna know I知 walking away
    If you値l be mine
    Won稚 go, won稚 go
    So baby if you say you値l want me to stay, stay for the night

    I値l change my mind.
    I値l change my mind.

    Baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind
    But baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind

    Cause I don稚 wanna know I知 walking away
    If you値l be mine
    Won稚 go, won稚 go
    So baby if you say you値l want me to stay, stay for the night
    I値l change my mind.

    Plaatsen we Larry gifs hier? Dan doe ik mee. :'D
    Maakt mij niet uit haha. (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Roxas schreef:
    (...)

    Balen xD want het is best leuk ^^
    Hihi! Ik zou nu eigenlijk in de zaal willen zitten..
    Robbie williams ^^


    België heeft het ook. ^^
    Alleen heet het: The voice van Vlaanderen.
    En is het nu niet op tv.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melissa, een van deze twee? (: Of allebei?



    Ik vind ze wel wat hebben, vooral de eerste.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Adlington schreef:
    (...)

    The end of the night
    We should say goodbye
    But we carry on
    While everyone痴 gone

    Never felt like this before-ore
    Are we friends or are we more?
    As I知 walking towards the door
    I知 not sure

    But baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind
    Cause I don稚 wanna know I知 walking away
    If you値l be mine
    Won稚 go, won稚 go
    So baby if you say you値l want me to stay, stay for the night
    I値l change my mind.

    Lean in when you laugh,
    We take photographs
    There痴 no music on
    But we dance along
    Never felt like this before-ore
    Are we friends or are we more?
    As I知 walking towards the door
    I知 not sure.


    But baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind
    Cause I don稚 wanna know I知 walking away
    If you値l be mine
    Won稚 go, won稚 go
    So baby if you say you値l want me to stay, stay for the night

    I値l change my mind.
    I値l change my mind.

    Baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind
    But baby if you say you want me to stay
    I値l change my mind

    Cause I don稚 wanna know I知 walking away
    If you値l be mine
    Won稚 go, won稚 go
    So baby if you say you値l want me to stay, stay for the night
    I値l change my mind.

    Plaatsen we Larry gifs hier? Dan doe ik mee. :'D
    Maakt mij niet uit haha. (':


    Hm, ik weet niet welk stukje ik het beste vind. Dat dikgedrukte wel, alleen het begin, het laatste past dan weer niet zo... What do you think?


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Annabeth schreef:
    (...)

    Ik ben Belg... -.-

    Dat weet ik ja.


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Adesso schreef:
    (...)

    Hm, ik weet niet welk stukje ik het beste vind. Dat dikgedrukte wel, alleen het begin, het laatste past dan weer niet zo... What do you think?


    Laat de 2 laatste regels van het dikgedrukte weg. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    België heeft het ook. ^^
    Alleen heet het: The voice van Vlaanderen.
    En is het nu niet op tv.


    Hihi ja dat had ik ook wel verwacht hoor xD
    maar ik vind deze aflevering gewoon leuk :p
    Ik ben benieuwd naar welke beroemd persoon volgende week optreed ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Adesso schreef:
    Melissa, een van deze twee? (: Of allebei?



    Ik vind ze wel wat hebben, vooral de eerste.


    Ik vind ze beide avsgfdfdtvry. <3
    Maar het is jammer dat bij de eerste zij er niet apart op staan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.