• Ik ben nu aan het oppassen. De kinderen liggen in bed en ik moet nog tot half 1. Ik heb mijn laptop meegenomen, maar ik kan niet op internet. De laptop van hier geeft de naam van het draadloos netwerk aan, maar ik kan diezelfde naam niet terugvinden in mijn lijst met draadloze netwerken.
    Ik heb het wachtwoord van mijn overburen nog, maar zij zijn overgestapt op Breedband, dus klopt dat wachtwoord niet meer. (W raar, want op m'n iPod doet 'ie het wel!)
    Heel vervelend, want ik heb het echt nodig en het gaat niet allemaal via mijn iPod. Ik kan de oppasouders niet bellen/sms'en want zij zitten bij een toneelstuk.

    Op de router heb ik trouwens ook al gekeken, aar daar staan zoveel dingen op, dat ik geen idee heb wat ik moet hebben.:'D

    Help!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Vraag het aan Mitchell :3

    Zou je zo lief willen zijn hem dit topic te sturen? Dat duurt me anders een eeuwigheid voor dat me lukt, haha!


    everything, in time

    Uuuhm kijk naar de SSID en de Pass die erbij staat. En zet anders tethering aan op je ipod? Dan kan je laptop verbinding maken met je ipod en die maakt verbinding met de router. Als je iPod Tethering ondersteunt staat het onder instellingen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uh...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 20:28 ]


    Your make-up is terrible

    Die SSID kan ik dus niet terugvinden. Wel op de router, maar niet in mijn lijst. Ze hebben de naam van hun netwerk veranderd en die weet ik dus wel, maar weet niet waar ik dat netwerk via mijn laptop kan toevoegen?

    Mijn iPod is gay en ondersteunt dat dus niet.xd


    everything, in time

    Noyade schreef:
    Die SSID kan ik dus niet terugvinden. Wel op de router, maar niet in mijn lijst. Ze hebben de naam van hun netwerk veranderd en die weet ik dus wel, maar weet niet waar ik dat netwerk via mijn laptop kan toevoegen?

    Mijn iPod is gay en ondersteunt dat dus niet.xd


    Welke windows heb je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Windows XP.:3


    everything, in time

    Klik voor help


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Youtube hulp video

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 20:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Got it! Thaaaaanks Mitchell!*O*


    everything, in time

    No problem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fapsnol schreef:
    Vraag het aan Mitchell :3


    Dat was het eerste wat in me op kwam :Y)


    Pretty is just a pretty word.