• Net zoals alle andere fans heb ik ook 'Take me home' gekocht en geluisterd. Na het eerste nummer: Kiss you, vond ik het al verschrikkelijk veel op 'Big time rush' lijken. Naarmate ik meer nummers luisterde, werd dit alleen maar versterkt.
    Ik vind het geen geweldige cd, en ben er ook niet zo enthousiast over als dat ik over 'Up all night' was .. Het is jammer dat ze veel 'kinderachtige' beats gebruiken om het nummer 'pakkend' te maken.
    - Natuurlijk zijn er wat nummers die ik leuker vind. Zo vind ik 'I would', 'Heart attack' en 'They don't know about us' de leukere nummers van de cd.

    Ben ik de enige die de cd sterk tegen vind vallen?


    To infinity and beyond •

    Ik dacht dat dit een meer volwassen album zou zijn, nou ja ik vind het kinderachtiger dan Up all night. Ik vind het wel een leuk album, maar Up all night blijf ik leuker vinden.


    Take risks and conquer your fears.

    Het enige liedje wat ik tot nu toe nog mooi vind is 'They don't know about us'.


    There is nothing more badass than being yourself

    Dappy schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk over die diepgaande teksten. Maar om heel eerlijk te zijn, vond ik 'more than this' en 'moments' toch wel hele mooie lyrics hebben. Op deze cd zit vrijwel niks dat echt origineel is. Alles lijkt op elkaar :')


    Little things lijkt niet op de andere liedjes, vind ik.


    Physics is awesome

    Ja, Kiss you vond ik ook heel BTR-achtig klinken haha, maar ik vind deze cd eigenlijk leuker als Up All Night (:

    Eyes schreef:
    (...)

    Little things lijkt niet op de andere liedjes, vind ik.


    Nee oke, daar heb je gelijk in .. maar de lyrics slaan weer nergens op. Heel simpel ..


    To infinity and beyond •

    Na de eerste luister x vond ik het precies nogal opvallend dat de betere liedjes voornamelijk op het einde van het album staan.
    Ik kom mijn mening nog wel eens zeggen na de tweede luisterbeurt xd

    Edit1 : wat me trouwens ook opviel was Zayn zijn stem die soms echt wel anders (en specialer) klonk dan ik dacht dat hij zong

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:42 ]


    effort never betrays you

    cherish schreef:
    (...)

    Origineel is de muziek niet nee en inderdaad de lyrics van de meeste liedjes zijn nu niet echt diepgaand, maar ik wordt er wel echt vrolijk van dus in die opzichte vind ik het wel een geslaagde cd :'D


    Als ik iets heel diepgaans wil luisteren zoek ik inderdaad wel wat anders op. Ik wordt hier vrolijk van en je kunt het altijd wel opzetten.
    En, iedere artiest verandert. Het zou raar zijn als ze dat niet doen. En er zijn dan altijd mensen die weggaan, of erbij komen.


    Food.

    Rhinestone schreef:
    Persoonlijk vind ik het een heel leuk album, er staan wat meer rustige nummers op, wat ik altijd fijn vind om naar te luisteren. En de uptempo-nummers vind ik voor de verandering ook leuk. Ja, ik vind het echt heel erg leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    cherish schreef:
    Ik vind hun muziek altijd wat kinderachtig, als ik echt voor 'diepgaande' teksten ga zoek ik wel andere artiesten, maar ik vind het wel een gezellige cd om vrolijk van te worden :') En ik ken geen muziek van Big Time Rush, maar ik vind dat de meeste boybandachtige muziek op elkaar lijkt dus^^


    26 - 02 - '16

    Lowlands schreef:
    Ik vraag me af, gewoon afvragen, of de obsessed fans wel kunnen zien dat het album minder is dan het vorige.


    Ik vind het eigenlijk een stuk beter dan Up All Night. (Niet dat ik een obsessed fan ben btw xD) Ik kan echt horen dat ze vooruit zijn gegaan. De muziek klinkt leuk, de meeste liedjes zijn lekker vrolijk en sommige liedjes (Little Things & They Don't Know About Us) vind ik heel mooi. Natuurlijk, het blijft popmuziek met catchy en cliché melodieën, maar ik vind echt dat zowel de lyrics als de zang en de muziek van de liedjes van Take Me Home een stuk beter zijn dan die van Up All Night.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Hensley schreef:
    Na de eerste luister x vond ik het precies nogal opvallend dat de betere liedjes voornamelijk op het einde van het album staan.
    Ik kom mijn mening nog wel eens zeggen na de tweede luisterbeurt xd

    Edit1 : wat me trouwens ook opviel was Zayn zijn stem die soms echt wel anders (en specialer) klonk dan ik dacht dat hij zong


    Dit^^


    -

    freestyle schreef:
    (...)

    Ik vind het eigenlijk een stuk beter dan Up All Night. (Niet dat ik een obsessed fan ben btw xD) Ik kan echt horen dat ze vooruit zijn gegaan. De muziek klinkt leuk, de meeste liedjes zijn lekker vrolijk en sommige liedjes (Little Things & They Don't Know About Us) vind ik heel mooi. Natuurlijk, het blijft popmuziek met catchy en cliché melodieën, maar ik vind echt dat zowel de lyrics als de zang en de muziek van de liedjes van Take Me Home een stuk beter zijn dan die van Up All Night.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nou, normaal is mijn mening een stuk beter onderbouwd, maar het klinkt lekker, en eerlijk? Denk je dat het aan zou slaan als 5 apen diepe, psychologische doordachte teksten gingen zingen? (Joehoe!) Ik zet 'm toch lekker op als ik niet zwelg in zelfmedelijden, vrolijke deuntjes for the win! :Y)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:17 ]


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    Ik heb mijn moeder opdracht gegeven hem te kopen en gelukkig was ze zo lief om hem te halen. Ik was zo blij! Tot ik hem luisterde...
    Wat een waardeloze cd! Het spijt me zeer, maar hij is nog niet de helft van de 13 euro die ik ervoor betaald heb waard. Naar mijn idee hebben ze bijzonder goed hun best gedaan om een soort K3 liedjes te maken in een jongens-uitvoering. Er staan welgeteld twee goede nummers op, met dank aan Ed Sheeran. Little Things en Over Again zijn de enigen die nog iets van kwaliteit hebben. Erg jammer dit. Ik had gehoopt dat hun muziek met hen zou opgroeien, maar het tegenovergestelde blijkt het geval.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Ik heb mijn moeder opdracht gegeven hem te kopen en gelukkig was ze zo lief om hem te halen. Ik was zo blij! Tot ik hem luisterde...
    Wat een waardeloze cd! Het spijt me zeer, maar hij is nog niet de helft van de 13 euro die ik ervoor betaald heb waard. Naar mijn idee hebben ze bijzonder goed hun best gedaan om een soort K3 liedjes te maken in een jongens-uitvoering. Er staan welgeteld twee goede nummers op, met dank aan Ed Sheeran. Little Things en Over Again zijn de enigen die nog iets van kwaliteit hebben. Erg jammer dit. Ik had gehoopt dat hun muziek met hen zou opgroeien, maar het tegenovergestelde blijkt het geval.


    Precies .. Ook is I would een van de beter nummers, die is namelijk door de jongens van McFly geschreven. Maar je hebt inderdaad gelijk, ben blij dat ik niet de enige ben die hem veel en veel minder vind dan Up all night.


    To infinity and beyond •