• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:16 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury
    'En als Kenji dat niet wil, krijgt hij Latika gewoon niet' zeg ik met een zucht en wrijf over haar armen
    Kenji;
    ik zie een bekend figuur lopen door het bos en ren naar haar toe
    'Michiko' zeg ik en als ik haar zie rillen, sla ik mijn armen om haar heen om haar warm te krijgen
    Ik ben nu een en al bezorgdheid, ik weet niet wat er met mij is, maar nu wil ik Michiko thuis zien te krijgen
    'Kom, we gaan haar huis' zeg ik en trek mijn vest uit
    Ik sla het om haar schouders in de hoop dat ze het nog wat warmer krijgt, ook al is die ook zeiknat

    Selienna;
    Ik grijns breed en kijk hem aan als ik het apparaatje uit me haal
    'G-Goed... J-Je straf is kor-kort-korter.... N-No-Nog een m-m-m-minuut of 5' zeg ik hijgend en kreun nog zacht na
    Ik twijfel even, pak een ander speeltje en de rest gooi ik weer in mijn tas die ik verzegel
    Ik kijk naar het grote, dikke ding in mijn hand en lik er speels aan
    Ik duw het in me en kreun luid
    Ik beweeg genietend met mijn lichaam en beweeg het dan hard en diep in me, merk dat het een beetje te groot is, maar geniet ervan terwijl mijn sap uit me loopt

    Ben even de honden uitlatenxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'love blijf jij hier dan haal ik alles wel op. ik heb al een idee' zeg ik zachtjes en kus zijn mond en verdwijn dan en loop de dierenwinkel in
    michiko" rillend leun ik tegen kenji aan terwijl mijn lippen paars zijn van de koud


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik weet zeker dat als hij langer dan 5 minuten duurt ik haar daarna als een wild beest neem.
    Ik grom zachtjes en probeer mezelf nogsteeds los te krijgen.
    Met smekende en zielige ogen kijk ik haar aan en voel mijn mond kurkdroog worden.
    Ik lik over mijn lippen bij het zien van haar sapjes en krijg een steeds hongerigere blik.

    Aimi;
    Ik kreun genietend en bloos een beetje.
    Mijn heupen beweegt ik snel en hard en tril hevig.

    shanluke: kruenend pak ik der heupen vast en stoot omhoog


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Een luide, hese kreun rolt over mijn lippen en ik voel mijn spieren aanspannen.
    Ik tril steeds erger en kijk hem met een geile blik aan.
    'H-Harder Shanluke' kreun ik hees in zijn oor.

    Baily;

    School, ik had nooit gedacht dat ik opgewonden was om naar school te gaan!
    Ik heb nu vrienden van mijn eigen school, niet alleen Amaury ! Ze vonden me
    zielig en mogen me helpen met schrijven want ik kan niet schrijven met rechts (gebroken arm).
    En ik word verwacht vanavond bij de directeur; maar niet met slecht nieuws, nu met goed nieuws! Ik klop
    op de deur en loop naar binnen. Hij keek op en schoof een stoel aan de kant zodat ik met mijn rolding
    op de plek kon gaan staan waar eerst de stoel stond. "goed nieuws Baily!" ik had je toch gezegd dat
    er goed nieuws kwam !! "Je kan je diploma vanaf vandaag officieel halen! Maar... niet meer ziek zijn!"
    "Natuurlijk, meneer!" zei ik en huppelde de school uit. Ik kan niet wachten !_O_


    dreams come true, nightmares to

    shanluke; grijnzend stoot ik harder omhoog en duw der omlaag als ik stoot


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Baily;

    als ik voorbij het bos rijd, zie ik twee kleine gestalte's tussen de bomen lopen. Ik roep: "is daar iemand?"


    dreams come true, nightmares to

    Aimi;
    Ik bijt hard op mijn lip, slaak een luide kreun en schok als ik klaar kom.
    Ik hijg zacht en blijft hard op hem bewegen.

    shanluke: met een luide kreun kom ik diep tegen der baarmoedermond klaar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik kijk haar verbaast na en haal mijn schouders op
    Kenji;
    Ik til Michiko op, hou haar tegen me aan en mompel iets, waardoor mijn lichaam heel erg warm word van buiten
    Ik hoop dat ze het zo wat warmer krijgt
    Ik hou haar stevig tegen me aan en wrijf zover het kan over haar armen heen
    Ik kijk geschrokken om naar een stem, grom zacht en loop door
    'Niets zeggen Michiko, niet nu het zo donker is door de wolken' zeg ik zacht
    Het enige is, is dat ik niet weet dat het Baily is
    Ik begin naar huis te rennen en spring door het raam haar kamer in
    Ik leg haar zachtjes op bed neer, kleed haar uit, til haar weer op, loop naar de badkamer, maak een warm bad en zet haar daar zacht in
    'Gaat het een beetje nee-chan?' vraag ik bezorgd

    Selienna;
    Ik kreun luid, beweeg het steeds harder, hijg heel erg en voel me weer klaar komen
    Ik haal dat ding er met moeite uit, omdat ik redelijk uitgeput ben
    Ik gooi het in mijn tas die ik weer ontzegeld heb
    Ik vergeet de tas weer te verzegelen, waardoor Hue er ook in kan
    Ik maak zijn handen los en kijk naar de klok
    De 5 minuten zijn precies voorbij en ik ga uitgeput op mijn rug liggen met mijn benen dicht

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:11 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: 'z-zo koud' fluister ik en ril zelfs al zit ik in een warm bad. laat papa nou snel komen
    yue: 'ik kom alles ophalen' zeg ik tegen de eigenaar. rustig betaal ik het bedrag en zorg dat de spullen in een aparte kamer van het huis komen te staan. 'dank u wel' lach ik en pak de speciale doos op met de pups er in en flits naar huis. 'ik ben er weer en kijk ff in de badkamer en zorg dat michiko warm blijft' zeg ik zacht en zet de mand en alles klaar en doe de pups een strik om


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Baily;

    ik hoor geen antwoord terug, dus ik rij maar lekker verder. Vast een hond ofzo.


    dreams come true, nightmares to

    sydney is eten xxxxxxxx


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3