• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Charlotte Rosaya.
    Als laatste stapte ik de bus uit, en keek even rond. Wat was het veranderd met de laatste keer dat we hier waren. Het leek wel alsof hier een aanval was geweest van de politie. Het zag er echt vervallen uit, dit kon zo gebruikt worden voor een of andere horrorfilm. Het zou er de perfecte plek voor zijn. 'Fantastisch,' mompelde ik sarcastisch. Ik liep richting het gedeelte waar alle koffers lagen, en viste die van mij er tussen uit om hem uiteindelijk mee te zeulen naar de plek waar als het goed de kamerindeling hing.
    [Bad, bad. Ik kan niet beginnen. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Austin Davers

    'Helaas is het dat wel' mompel ik tegen Esmée en stap daarna haar achter me aantrekkend de bus uit. In mijn herinnering was de camping echt heel anders, het is zo veranderd het is allemaal oud, kapot en verrot. Hier wil ik dus echt niet kamperen maar ja dat moet maar. Ik zucht even en als ik eindelijk buiten sta glimlach ik toch even. Eindelijk uit die bloedheete bus. Ik loop even en stukje en kijk om me heen. 'Dus we zijn er'mompel ik en besluit het dan toch maar positief te bekijken We kunnen er heust wat leuks van maken met ze alle. We hebben niet perse mooie spullen nodig om een vakantie te hebben. We hebben elkaar om lol te maken dus het komt wel goed. Ik kijk even naar de rest en haal mijn hand even door mijn haar. Ik vraag me af hoe de huisjes er van binnen uitzien. Ik loop naar de plek waar de koffers liggen en pak die van mezelf en Esmée er beide uit. Ik loop terug naar Esmée en glimlach even.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:17 ]

    Pineapples schreef:
    Cameron Alexander Robinson

    Ik was erachter gekomen dat koekjes niet echt tegen de honger hielpen en het enige wat ik had meegenomen was een flesje Cola die ik nauwlijks heb durven aan te raken omdat ik anders dacht dat hij te snel leeg zou gaan. Mijn blouse prop ik in mijn tas en neem toch maar weer een slokje van het flesje en kijk dan naar Celeste "Sorry, ik wil gewoon snel weer kunnen bewegen" zeg ik en kijk weer weg. Uit mijn ooghoeken zie ik dat ze gaat verzitten en opeens voel ik haar benen op mijn schoot en kijk haar nep verontwaardigt aan. "Nou vooruit dan maar weer omdat ik aardig vind" grijns ik en begin een beetje op mijn telefoon te kloten wat na ene tijdje gaat vervelen dus duurt het niet lang voordat ik hem weer weg leg. Mijn blik valt weer op Celeste en glimlach kleintjes naar haar voordat ik mijn blik weer naar buiten vestig en probeer te kijken of het nog lang duurt maar ik zie alleen maar bos en bomen.


    Celeste Annabel Twice
    Ik zie hem een flesje cola aanbreken en ik sluit heel even mijn ogen tegen de vermoeidheid, maar al snel open ik ze weer en kijk even voor me uit terwijl ik mijn lippen weer tuit. Een tic van me. Ik zie dat Cam eerst verontwaardigt kijkt maar dan zegt hij vooruit maar, omdat ik zo aardig ben en ik grinnik. 'Dank je Cam,' glimlach ik naar hem. Ik speel met een plukje haar rond mijn vinger en Cam kloot wat rond op zijn mobiel. Ik fluit even kort een wijsje en sluit dan mijn ogen weer. Ik zit eigenlijk wel lekker zo, maar dan stopt het busje en ik hoor wat... Onrust in het busje. Ik open vragend mijn ogen en mijn ogen worden groot bij het aanzien van de camping. 'Wauw,' mompel ik. 'Dat is er niet beter op geworden.' Ik trek mijn benen in en klim dan over Cam heen tussen de anderen door het busje uit. Ik krab even aan mijn hoofd. 'Naar mijn herinnering was het toch beter,' zeg ik tegen iedereen en tegelijk niemand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grinnik en voel zijn arm om me heen. 'Hey, handen thuis Williams.' zeg ik dan voor de grap en lach even. 'We moeten er het beste van maken.' spreek ik mezelf dan streng toe en zucht en knik dan als hij vraagt of we naar de kamerindeling gaan kijken en ik pak ook mijn koffers, zoals altj had ik weer veel te veel mee genomen. Met al mijn spullen zeurde ik met veel moeite naar het bord en Lauren komt er ook al snel bij staan en ik glimlch even naar haar. 'Inderdaad heel leuk.' zeg ik dan ook hel duidelijk sarcastisch. Ik kijk dan ook op het bord en zie dat ik met Lauren en Bryani op een kamer ligt. Lauren had het ook al snel door en ik knik even en glimlach weer naar haar. 'Ja en met Bryani.' zeg ik dan en kijk dan weer naar het terein en zucht. 'We moeten er het beste van maken.' spreek ik mezelf dan weer zacht toe en zucht en haal mijn schouders even op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Iemand zin om Zoella te meeten ? ;3]

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Dit is echt heel anders dan ik had verwacht. Er hangt niet eens een gezellige sfeer. Die sfeer hebben we eigenlijk wel nodig, aangezien onze vriendschappen sterker moeten worden. Als er dan een gezellige sfeer zou hangen, zou dat ons helpen. Niet dus.
    Ik kijk op en dacht dat Austin naast me zou staan, maar dat is niet zo. Direct kijk ik rond en zucht opgelucht als hij terug komt lopen met onze koffers.
    'Je bent een schat,' lach ik en plaats een kusje op zijn wang.
    Een paar mensen staan bij een prikbord en nu raak ik ook nieuwsgierig. Ik zeg tegen Austin dat hij even moet wachten en loop dan op en neer.
    'Het is de kamerindeling,' leg ik uit. 'Jij slaapt met Jacob en Alex in huisje 4. Ik slaap in huisje 5 met Denise en Zoë. Dat is in ieder geval dicht bij elkaar,' lach ik opgelucht.


    everything, in time

    David Jonathan Williams

    Ik lach vrolijk naar Lauren, echt een schat van een meid. Mijn blik glijd snel over het papier en al snel zie ik dat ik bij huisje 3 ben ingedeeld. Met Cameron en Jayden. Gezellig. Ik neem afscheid van Allison en Lauren, waarna ik richting het huisje loop. Ik zie dat het huisje van Allison en Lauren naast die van mij ligt, waar de rest beland weet ik niet. Ik sleep mijn bagage naar het huisje toe en loop snel het huisje in, het beste bed is voor mij. Ik zoek het beste bed op en plof daar neer, waarna ik snel mijn tas pak en hem op het bed gooi. Ik doe mijn schoenen uit en ga even liggen, met mijn ogen dicht. Na die hobbelige rit is het heerlijk om even geen hobbels te voelen. Wel kraakt alles doordat het allemaal versleten is en ik zie de spinnenwebben al hangen. Dit wordt nog gezellig. Ik haat spinnen, als ze groot zijn dan doe ik het letterlijk in mijn broek.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bryani Allyne Coleman

    Ik wordt wakker van het geluid van een uil en kijk om me heen. Man, ik ben toch niet in de bus in slap gevallen, he? Wel dus. Shit. Als ik uit het raampje kijk zie ik dat iedereen al buiten gesprekken aan het voeren zijn. Ik haal mijn hand door mijn haar, trek mijn topje recht, pak mijn tas en stap de bus uit. 'Jullie hadden me best even kunnen wakker maken hoor! Voor het zelfde geld was ik nu al bij de volgende bus halte!' Even kijk ik om me heen. 'What the F..' Wat was hier in hemelsnaam gebeurd? Alles zag er oud en vervallen uit. Ik herkende het bijna niet terug. 'Seriously fellas, wat is hier gebeurd?!'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Lifeisajoke schreef:

    [Iemand zin om Zoella te meeten ? ;3]


    [Ja, Charlotte. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cameron Alexander Robinson

    Ik glimlach nog een keer naar Celeste en haal mijn oordopje uit mijn oor als ik zie dat iedereen om zich heen kijkt en zucht kort tot mijn blik valt op wat ik buiten zie, alles lijkt vervallen en niks lijkt meer op toen het hier nieuw was. "Zeker niet beter op geworden" stem ik in en stap net zoals de andere uit. Ik pak mijn spullen bij elkaar en kijk ene beetje om me heen en kijk naar de indeling van de huisjes, ik was ingedeeld bij David en Jayden en kijk om me heen en zie ze al snel staan. Mijn hand woelt even door mijn haar en ik schud mijn hoofd nog een keer, met mijn spullen loop ik naar het huisje en drop mijn spullen op het tweede bed aangezien David al in het huisje zit en ik glimlach even naar hem "Heey gast" zeg ik vermoeid en plof neer op het bed.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex Jack Thomas
    Met opgetrokken knieën zat ik in de bus. zo zat ik nu al de hele tijd en mijn rug begon pijn te doen. mijn ogen gleeden langzaam over het papier voor me. Ik hader de hele reis over gedaan, maar het was gelukt. Ik had haar nagetekend. Met eenkleine glimlach bekeek ik de tekening en zuchtte. Zolang vrienden en nog hadik het niet verteld. Ik was eigenlijk wel vrienden met haar dan dat ik het haar zou vertellen en ze zou niet hetzelfde voelen. Ik wilde het gewoon niet riskeren. Ik voelde hoe de bus stopte met rijden en zette mijn voeten op de grond en kwam overeind. Ik deed één oortje uit en zuchtte. Mijn weeken tas gooide ik over mijn schouder.Ik keek om me heen. Het was hier zo veranderd en niet op een goede manier. zuchtend sluit ik mijn ogen. "Dit word nog wat." Zei ik zacht. Ik zette mijn muziek wat zachter en pakte mijn camera uit miujn tas. Ik maakte een foto, ja ik ging van alles hier een foto maken, en stopte de camera weer terug.


    We've lived in the shadows for far too long.

    David Jonathan Williams

    Zonder mijn ogen open te doen weetik dat er iemand binnen komt lopen, ik denk dat het Cameron is. Ik doe mijn ogen open en ik kijk recht in het gezicht van Cameron, ik heb het goed. 'Hey gast.' Ik begroet Cameron terug en zonder op te staan volg ik zijn beweging. 'Hoe vindt jij dit allemaal?' Ik weet dat iedereen het oud geworden vindt en vervallen, maar dat betekent niet dat het niet leuk kan worden. Ik zucht, ik snak nog steeds naar een duik. 'Hier was toch een meer of een rivier in de buurt?' vragend kijk ik Cameron aan, misschien kan hij het zich nog goed herrinderen. Mijn zwembroek ligt in mijn tas, ik kan mijzelf bijna niet tegen houden om hem nu aan te trekken. Jayden is nog niet aangekomen, maar die komt zo al. We moeten er het beste van maken, onze vriendschap hangt er vanaf. Ik zou het jammer vinden als alles voor niks zou zijn geweest, ik hou niet van verspilde moeite.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:36 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Zoë Valerie Chamberlain; Zoella.

    Met een zachte zucht liep ik naar alle mensen die uit de bus waren gekomen. Ik kon maar beter beginnen met vrienden maken voor deze vakantie helemaal was verkloot. Ik liep naar een meisje en legde mijn arm op haar schouder zodat ik zogezegd zou steunen. Iets wat dom was aangezien ik daar bij iedereen te klein voor was. Vlug ging ik weer normaal staan, "Welkom op de slechtste vakantie ever" zei ik glimlachend tegen haar, "Zoë, maar iedereen noemt me Zoella". Ik stak mijn hand uit als teken van kennismaking en keek ondertussen even rond. "Waarom zijn jullie hier eigenlijk naartoe gekomen ? Wacht, hadden jullie ook nog de oude folder ? Ik dus wel, daarom dacht ik dat het hier mooi ging zijn en alles maar wat blijkt ? Ik zak door de trappen voor de huisjes, geweldig".

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik zucht en zie dan Bryani uit de bus lopen en grinnik even. 'Jammer, dat de bus nog niet was weggereden.' mompel ik dan grijnzend, geen idee, ik kan het gewoon soms niet laten gemene opmerkingen te maken, weer een van de voorbeelden dat ik veel veranderd ben, marja, ik ben nu wie ik ben, deal with it.
    Ik sleep dan mijn tassen, koffers met veel moeite naar het huisje en omdat ik de eerste ben zoek ik meteen het beste bed uit, die is voor mij. Ik plof erop neer en hoor een gekraak en blijf even doodstil zitten, maar er gebeurt gelukkig niks, dan leg ik mijn koffers goed en kijk de kamer rond, het zag er allemaal te vies voor woorden uit, spinnen, insecten, beestjes, jakkes! En bijna alles was kapot of heel erg verouderd. Maarja, ik moet er maar mee leren te leven.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Huisjes indeling staat ook in de Story nu!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.