• Ik ben een paar weken geleden begonnen met een klein forumpje. Het is gewoon op zo'n "maak een gratis forum site," gemaakt en is onprofessioneel en lelijk, maar het is gewoon voor de gezelligheid en nadat ik een paar vrienden in real en op Q had gevraagd of ze even wilde kijken wilde ik toch nog wat meer mensen. Dus ik ging naar Virtual Popstar (ja die site die altijd die kut links op het forum zet hier) die game had ik ooit eens een keer een tijdje gespeeld en ik denk een beetje reclame maken kan geen kwaad. Dus ik naar die site een nieuw account aangemaakt (Vladimir ^^) en een topic aangemaakt.

    Komt er zijn wijf die helemaal gaat zeggen van: "Ja het is onprofessioneel je moet het na laten kijk opspelling en de layout is lelijk en je hebt geen eigen domein etc,'
    en ik zat zou van: "Euh het was ook niet echt de bedoeling om het er goed uit te laten zien,'. Zij was er echter van overtuigd dat ik het per se als een bedrijf aan moest pakken. Ik zat me natuurlijk helemaal op te fokken (want ze was ook nog eens bitchie as hell) maar ik haar proberen rustig uit te leggen dat dat niet de bedoeling was.

    Sprak ik haar ook nog eens aan met Dude, nu denkt iedereen dus daar opeens dat ik een jongen ben. En dat wijf maar zegggen hoe het wel moest en toen heb ik een appelboor door haar oog geduwd dus ik ben nu echt zo van ugh.

    Hebben jullie ook zo'n hekel aan internet betweters?


    ©1998

    Oh vreselijk, betweters op internet. En dan zijn het in het echt mensen die niets zeggen, lol. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het niet erg als er iemand is die dat soort dingen zegt of duidelijk maakt dat je fout zit etc.
    Maar als dan iemand zijn standpunt gaat vol houden terwijl je duidelijk bent dat het je niks uitmaakt is wel ergelijk.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Ik vind het niet erg als er iemand is die dat soort dingen zegt of duidelijk maakt dat je fout zit etc.
    Maar als dan iemand zijn standpunt gaat vol houden terwijl je duidelijk bent dat het je niks uitmaakt is wel ergelijk.


    Queer zijn is gewoon alles