• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues!
    - Minimaal 8 regels
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    -Lyna (by vegangirl )
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Summer (by Dragneel )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )
    -Gereserveerd (by kokoro )

    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Noah (by Dragneel )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Mattew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Noah
    - Summer & Mattew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina
    - Lyna & Kokoro's Char

    INSCHRIJVINGEN VOOR MEISJES ZIJN VOL! DENK A.U.B AAN DE KAMERINDELING !! (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:31 ]


    Hi. This makes no sence.

    Naam: Sarah Emanuella Cartney
    Eventuele Bijnaam: -
    Leeftijd: 21
    Talent: Muziek (Zang)
    Innerlijk: Sarah heeft een doel, dat weet ze. Ze doet er alles aan om door te breken. maakt niet uit wat ze ervoor zou moeten doen. Zou ze moeten vechten? Zou ze doen. Zou ze er een hart voor moeten breken? Gewoon doen. Als dat haar zou helpen met doorbreken zou het haar niets uitmaken.
    Uiterlijk:


    Hi. This makes no sence.

    Kan ik een meisje reserveren? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Kan ik een meisje reserveren? (:


    Tuurlijk c: Ik zet je erbij x


    Hi. This makes no sence.

    Naam: Damian Skyer
    Eventuele Bijnaam: Dami [deejmie]
    Leeftijd: 20
    Talent: Tekenen
    Innerlijk: Damian is erg verlegen. Hij is altijd erg op zichzelf en had nooit veel vrienden. Daardoor is hij gaan tekenen en ontdekte hij zijn talenten.
    Uiterlijk:


    Hi. This makes no sence.

    Mag ik een meisje reserveren? x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een meisje en een jongen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    mag ik een meisje?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil graag een meisje reserveren. Lijkt me echt leuk om dit een keer te doen! x

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 20:16 ]


    'Baby, you're perfect for me.'

    Ik reserveer een meisje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hey euh... Ik snap noet waar dit voor is:$
    Is het voor een story? Kan iemand helpen, please?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ik wil graag meedoen :)

    Ik heb al een idee, maar problemen met foto's importeren... Ik doe wel gelijk dat formulier :)

    Naam: Lyna Dewi Niaeth (Vrouw)
    Eventuele Bijnaam: Lynn of Dew
    Leeftijd: 18
    Talent: Gitaarspelen en Pianospelen
    Innerlijk: Erg verlegen, maar open naar anderen als ze vertrouwen in diegene heeft. Heeft nooit 100% vertrouwen in mensen, maar wel in dieren. Zet haar naast een leeuw en ze voelt nog geen angst. Met mensen wel. Ze kan haar problemen en haar gevoelens kwijt in muziek. Ze speelt piano, maar die kan ze niet dagelijks meesjouwen. Filosofeerd heel veel en is daarom voor anderen wat onbegrijpelijk. Als ze niet begrepen wordt of er valt iets verkeerd voor haar, kan ze erg bitchy zijn en pakt ze haar gitaar. Ze is bang om te zingen, maar ze kan het wel. Grote voorbeelden; Led Zeppelin, David Arkenstone en Heather Dale. Ze is gesloten omdat ze veel dingen heeft meegemaakt, die anderen niet meemaken. Ze is een druïde ( althans, ze is aanhanger van het geloof en dan noem je jezelf nou eenmaal een druïde ). Ze kan gedachten lezen van anderen, maar weet die ook af te zonderen. Is gehecht aan haar broer Jethro. Is graag in het bos.
    Uiterlijk: Licht getint, 1.69 m lang, Blauw - groene ogen en lang, stijl zwart haar. Ziet er wat kil uit van de buitenkant. Loopt meestal rond met haar gitaar en Ipod. Haar gitaar is een paarse elektrische gitaar met blauwe snaren en groene knoppen. Haar Ipod is wit, met Keltische liedjes erop van David Arkenstone en natuurlijk Led Zeppelin en Heather Dale. Draagt een ketting met een Triskele eraan, symbool van de Druïden. De ketting doet ze nooit af.

    Hopen dat dit plaatje het doet :$


    Lyna met haar grote broer Jethro.

    Haar Ketting.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:31 ]


    I will keep watch.

    Mag ik een meisje? c:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Mag ik een meisje of/en jongen?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vegangirl schreef:
    ik wil graag meedoen :)

    Ik heb al een idee, maar problemen met foto's importeren... Ik doe wel gelijk dat formulier :)

    Naam: Lyna Dewi Niaeth (Vrouw)
    Eventuele Bijnaam: Lynn of Dew
    Leeftijd: 15
    Talent: Gitaarspelen
    Innerlijk: Erg verlegen, maar open naar anderen als ze vertrouwen in diegene heeft. Heeft nooit 100% vertrouwen in mensen, maar wel in dieren. Zet haar naast een leeuw en ze voelt nog geen angst. Met mensen wel. Ze kan haar problemen en haar gevoelens kwijt in muziek. Ze speelt piano, maar haar grootste talent is gitaar. Filosofeerd heel veel en is daarom voor anderen wat onbegrijpelijk. Als ze niet begrepen wordt of er valt iets verkeerd voor haar, kan ze erg bitchy zijn en pakt ze haar gitaar. Ze is bang om te zingen, maar ze kan het wel. Grote voorbeelden; Led Zeppelin, David Arkenstone en Heather Dale. Ze is gesloten omdat ze veel dingen heeft meegemaakt, die anderen niet meemaken. Ze is een druïde ( althans, ze is aanhanger van het geloof en dan noem je jezelf nou eenmaal een druïde )
    Uiterlijk: Licht getint, 1.69 m lang, Blauw - groene ogen en lang, stijl zwart haar. Ziet er wat kil uit van de buitenkant. Loopt meestal rond met haar gitaar en Ipod. Haar gitaar is een paarse elektrische gitaar met blauwe snaren en groene knoppen. Haar Ipod is wit, met Keltische liedjes erop van David Arkenstone en natuurlijk Led Zeppelin en Heather Dale. Draagt een ketting met een Triskele eraan, symbool van de Druïden. De ketting doet ze nooit af.


    Klinkt als een cool karakter! Vind je het erg dat je haar leeftijd veranderd tot 18? Want de ''kandidaten'' zijn eigenlijk tussen de 18 en 24 ^^ xx


    Hi. This makes no sence.

    Weet je wat, doe maar alleen een jongen.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."