• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues!
    - Minimaal 8 regels
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    -Lyna (by vegangirl )
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Summer (by Dragneel )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )
    -Gereserveerd (by kokoro )

    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Noah (by Dragneel )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Mattew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Noah
    - Summer & Mattew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina
    - Lyna & Kokoro's Char

    INSCHRIJVINGEN VOOR MEISJES ZIJN VOL! DENK A.U.B AAN DE KAMERINDELING !! (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:31 ]


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    (...)

    Yes please ;3

    'Kay. :3

    Naam: Noah Brayden
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd: 18
    Talent: drummer
    Innerlijk: hij maakt moeilijk vrienden en is een loner, ondanks zijn looks. Hij is best wel een loner maar heeft een paar vrienden. Hij zal niet snel naar je toe komen om vrienden te worden, maar soms waagt hij het erop na een lange discussie met zichzelf. Ondanks dat hij erg geliefd is door de meiden op zijn school heeft hij nooit een vriendin gehad en hij is ook niet van plan er voorlopig één te krijgen.
    Hij sluit zich vaak af van de buitenwereld met zijn koptelefoon en harde muziek.
    Uiterlijk:

    (Eh... zijn oog is oké, trouwens) Noah heeft zwart piekhaar en is 1.78m lang. Hij draagt vaak een capuchon. Hij heeft één groen oog en één blauwe, wat in zijn ogen, na tientallen complimenten niet eens zo bijzonder meer is.


    Mijn meisje is trouwens ook al af, pagina 3, geloof ik.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:52 ]

    BlueHope schreef:
    Chris en Caitlynn zitten bij elkaar^^
    Mag ik nog een jongen?


    Graag zelfs! en ja, ik zet het erbij. x


    Hi. This makes no sence.

    Naam: Eric Hemath
    Eventuele Bijnaam: The Host
    Leeftijd: 30
    Talent: Geen. Eric presenteerd het televisie programma en woont ook in het huis. Hij heeft een kamer voor zichzelf en begeleid de bewoners door het spel.
    Innerlijk: Eric houdt van macht. Hij vindt het daarom ook heerlijk om de leider te zijn van het huis. Verder houdt hij ook van flirten, heel veel flirten en van feesten.
    Uiterlijk:


    Hi. This makes no sence.

    [IAAAAAAAAAAAN :9~:9~:9~:9~]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam: Gwen Eli Reed
    Eventuele Bijnaam: gewoon Gwen of Eli
    Leeftijd: 18
    Talent: Ze kan geweldig schrijven en geweldig tekenen.
    Innerlijk: Gwen is een verlegen meisje die graag een boek leest in plaats van naar een feestje gaat. Ze kan enorm goed tekenen alleen wil ze er zelf niet aan toegeven. Schrijven is haar leven en ze wil later graag een boek uitgeven.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 22:09 ]


    'Baby, you're perfect for me.'

    Lizor schreef:
    [IAAAAAAAAAAAN :9~:9~:9~:9~]


    Fuuuuuuuckyeaaaah


    Hi. This makes no sence.

    Wie wilt op de kamer met Sarah?


    Hi. This makes no sence.

    Naam: Dan Gray Reid
    Eventuele Bijnaam: Heeft hij nog niet. Voor zijn 16de was het altijd ‘charm’
    Leeftijd: 21
    Talent: academic en freerunnen/vechtsport
    Innerlijk:
    Dan lijkt een beetje op the typical boy-next-door. Hij heeft een goed gevoel voor humor, een vrolijke glimlach, is over het algemeen altijd aardig, heeft ruzie met zijn moeder en draait veel te harde muziek. Hij kan niet zonder muziek, het is niet dat hij niet van stilte houd, hij houd gewoon te veel van muziek. Hij is niet erg verlegen, vrij wijs en soms ook een beetje vaderlijk. Dit komt omdat hij zijn vader nooit gekend heeft. Die ging er vandoor toen hij twee was. Hij kan soms erg beschermend overkomen, maar weet ook wanneer hij mensen gewoon moet laten doen wat ze willen doen. Soms kan hij heel gemeen overkomen, doordat hij vaak doordachte plannetjes maakt en hij spreekt lang niet altijd de waarheid. Zodra iemand tegen hem gelogen heeft liegt hij ook tegen diegene en het is moeilijk om zijn vertrouwen te winnen, laat staan om terug te winnen. Hij kan uren over iets nadenken en daarna nog geen duidelijk antwoord hebben. Hij houd niet erg van zwemmen, maar wel van klimmen en in het bos zijn. Hij doet alles met muziek, maar kan nou niet direct geweldig zingen of dat dan ook. Hij is er al blij mee, dat niet iedereen diret vraagt om the fuck up te shutte. (dat is engels op zijn nederlands.) hij zegt vaak spontaan dingen in het engels. Hij luisterd het liefts naar punk bands en is helemaal weg van punk goes pop. Hij kan er erg boosom worden als mensen hem verkeerd inschatten, iets wat vaak gebeurt. Op één of andere manier schaaten mensen hem niet zo slim in en denken vaak dat hij uitschot is.
    Uiterlijk:


    Hij heeft twee tattoos. Een met 'I am.'
    En nog eentje op/om zijn arm van een draak

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:13 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil wel met Noah of Dan haha, dat vind ik wel een grappige combi! Mag dat @bluehope? :)


    'Baby, you're perfect for me.'

    Ja, dat vind ik prima^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    @harryslove @bluehope dus Gwen en...?


    Hi. This makes no sence.

    Gwen en Dan^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat rijmt haha. Sorry moest ik even zeggen (:


    'Baby, you're perfect for me.'

    Lol idd xD ik zet jullie erbij x


    Hi. This makes no sence.

    mag ik een jongen reserveren?


    Allting handlar om relativitet