• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues!
    - Minimaal 8 regels
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    -Lyna (by vegangirl )
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Summer (by Dragneel )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )
    -Gereserveerd (by kokoro )

    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Noah (by Dragneel )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Mattew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Noah
    - Summer & Mattew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina
    - Lyna & Kokoro's Char

    INSCHRIJVINGEN VOOR MEISJES ZIJN VOL! DENK A.U.B AAN DE KAMERINDELING !! (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:31 ]


    Hi. This makes no sence.

    Dragneel schreef:
    Oh, ik zie dat er nog jongens nodig zijn. Moet ik even een jongen doen?


    Yes please ;3


    Hi. This makes no sence.

    Ik heb zin om te beginnen ;D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam: Melinda Moore
    Eventuele Bijnaam: Blue, Vanilla
    Leeftijd: 18
    Talent: Zang met begeleiding op gitaar en piano, dans.
    Innerlijk:
    Melinda is een meisje dat zo een beetje iedereen aardig vind, iets waardoor ze heel snel vrienden maakt. Ze is ook heel spontaan en stapt ook vaak op mensen af, vooral als ze alleen staan of erg stil zijn. Ze houd van een feestje en lachen. Toch kan ze ook erg stil zijn als ze in een groep zit waarbij ze de meeste mensen niet kent. Ook kan ze als ze verveeld is erg arrogant overkomen. vaak s ze met honderd dingen tegelijk bezig. Over het algemeen is ze heel nuchter en relaxed over dingen. Soms schiet ze echt in de stress en dan wordt ze echt helemaal gek. De meeste mensen die haar kennen hebben nog nooit een andere emotie dan blij bij haar gezien, omdat ze zichzelf verbied om te gaan huilen als andere dat zien. De mensen die haar wel hebben zien huilen, zijn de mensen die ze het meest vertrouwd. Met dat soort mensen kan ze ook over gewone dingen praten en die weten dat ze heel erg raar en gestoord is. Ze zingt de hele dag door en kan het niet laten soms even heel gek te dansen. alleen bij jongens is ze een stuk onzekerder en stiller. Ze kangoed luisteren, maar gebruikt andere hun advies vaak niet. Ze doet toch wel wat zezelf wil. Ze wordt vaak boos op de mensen die denken haar leven te kunnen bepalen, maa gaat toch altijd terug naar die persoon omdat ze haar vriendschap belangerijker vindt. Verder is ze een echte daylight vampire. Ze heeft zonne allergie en als ze te lang in de zon zit krijgt ze jeukende rode plekken. Ze zit dan ook liever binnen enis 's avondsmaar al te rag buiten. Ze houd ook niet zo van overdag zwemmen.
    Uiterlijk:



    Blue heeft meerdere tattoos.
    Waaronder eentje me: Heaven is a place on earth with you. Bij haar linker heup
    ''We stopped checking for monsters under the bed when we realized they're inside us' Bij haar rechter schouder
    “And in that moment, I was infinite.” aan de onder kant van haar buik
    En deze:





    Naam: Chris Jake Livingstone
    Eventuele Bijnaam: J.
    Leeftijd: 21
    Talent: Schrijven en tekenen. Maar dan ook echt elke vorm van en in elke taal.
    Innerlijk:
    Chris is een erg stille en rustige jongen. Hij houdt van lezen en natuurlijk ook heel erg van zelf schrijven. Hij is bijna nooit boos, eerder teleurgesteld. Hij voelt zich vaak erg beschermend over zijn vrienden en heeft die altijd wel gehad. Toch voelde hij zich nooit erg thuis, of echt als een deel van de groep. Hij kan soms erg onzeker zijn, nog steeds, maar is wel heel erg aardig en denkt goed na voor hij iets zegt. Hij heeft een sarcastische vorm van humor en snapt de grapjes van andere vaak niet zo goed. Hij kansoms erg stil overkomen wat hij ook is, maar als hij je eenmaal kent en aardig vind praat hij niet veel meer. Hij schrijft eerder iets voor je, of maakt een tekening. Dat is ook de enige manier waarop hij zich uit kan drukken. Hij heeft niet zo snel last van schulgevoelens, maar dat zegt nog niet dat hij zonder zich schuldig te oelen een geheim daar kan vertellen. hij kan niet goed tegen liegen, alliegt hijzelf nogal vaak. Ook vind hij dat er niet veel verschil is tussen liegen en verzwijgen. Hij houd van regen en kan dan ook uren in de regen zitten, of in ieder geval buiten. Dan zit hij meestal met muziek op te schrijven. Hij schrijft ook liedjes, daarvoor heeft hij de basis van gitaar leren spelen, maar erg ver komt hij niet. Hij is heel creatief en vrij slim. Hij denkt vaak uren na voordat hij iets doet. Heel soms reageerd hij op impuls, alkomt dit niet vaak voor.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb alleen nog iemand nodig die met Chris po de kamer gaat...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lizor schreef:
    Ik heb zin om te beginnen ;D


    haha yeah! maar we moeten wachten tot alle inschrijvingen vol zijn en dat alle kamerindelingen geregeld zijn! ^^ x


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    (...)

    Klinkt als een cool karakter! Vind je het erg dat je haar leeftijd veranderd tot 18? Want de ''kandidaten'' zijn eigenlijk tussen de 18 en 24 ^^ xx


    Thanks :) En kay, zal ik nu ff aanpassen :)


    I will keep watch.

    Aura (Caitlynn) wil wel bij Chris?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Thanks :) En kay, zal ik nu ff aanpassen :)


    is goed, dankjewel! Zet je er later nog een foto bij (: x


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    (...)

    is goed, dankjewel! Zet je er later nog een foto bij (: x


    Foto's plaatsen heb ik moeite mee :$ En wat gebeurd er als er een character uit de competitie wordt gezet? Blijft diegene dan meeschrijven of...?


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Foto's plaatsen heb ik moeite mee :$ En wat gebeurd er als er een character uit de competitie wordt gezet? Blijft diegene dan meeschrijven of...?


    Oke, het hoeft ook niet persee (: En dat is een goeie, Ze krijgen gewoon elke week die opdrachten en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint. - ik was het even vergeten erbij te zetten hihi-


    Hi. This makes no sence.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Foto's plaatsen heb ik moeite mee :$ En wat gebeurd er als er een character uit de competitie wordt gezet? Blijft diegene dan meeschrijven of...?


    Moet ik helpen met de foto??

    En @RemeberYoux, dat is goed^^

    Komy er trouwens een rollenstory?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)

    Moet ik helpen met de foto??

    En @RemeberYoux, dat is goed^^

    Komy er trouwens een rollenstory?


    jep, daar ben ik al mee bezig. Als iedereen z'n chars gepost heeft en een kamer heeft activeer ik hem gelijk met het topic en het eerste bericht c:


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    (...)

    Oke, het hoeft ook niet persee (: En dat is een goeie, Ze krijgen gewoon elke week die opdrachten en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint. - ik was het even vergeten erbij te zetten hihi-


    Oh oke :) Goed om te weten! Btw, mijn character ziet er uit als Katie McGrath.
    Plus, mij maakt het niet uit bij wie ze zit qua kamers.


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Oh oke :) Goed om te weten! Btw, mijn character ziet er uit als Katie McGrath.
    Plus, mij maakt het niet uit bij wie ze zit qua kamers.


    aaaah katie (: she's so handsome. Ik upload anders wel ff een foto van haar als ik je char omschrijving in de rollenstory zet (:


    Hi. This makes no sence.

    Chris en Caitlynn zitten bij elkaar^^
    Mag ik nog een jongen?


    We've lived in the shadows for far too long.