• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues!
    - Minimaal 8 regels
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    -Lyna (by vegangirl )
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Summer (by Dragneel )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )
    -Gereserveerd (by kokoro )

    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Noah (by Dragneel )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Mattew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Noah
    - Summer & Mattew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina
    - Lyna & Kokoro's Char

    INSCHRIJVINGEN VOOR MEISJES ZIJN VOL! DENK A.U.B AAN DE KAMERINDELING !! (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:31 ]


    Hi. This makes no sence.

    Jay staat er bij. Als jullie nog fouten ontdekken moeten jullie het even zeggen. De tattooages van Mel zet ik er later bij x


    Hi. This makes no sence.

    Mijn plaatje doet het niet :o hier is de url: http://i1151.photobucket.com/albums/o636/1Dcuties/21644660_5_9042644331_317662.jpg x


    'Baby, you're perfect for me.'

    Naam: David Adam Mallory
    Eventuele Bijnaam: Dave
    Leeftijd:
    Talent: David danst al sinds hij een klein jongetje was. Hij beheerst alle stijlen, maar de snellere stijlen vindt hij de aller leukste. Hij heeft dansen niet aangeleerd, het zit hem gewoon in zijn bloed. Hij heeft een heel goed ritme gevoel en hij kan in een paar minuten en een hele dans bedenken. Als hem een danspas niet lukt, dan blijft hij oefenen totdat het lukt.
    Innerlijk: David is een best wel zelfverzekerde jongen, aangezien de meisjes vroeger aan zijn voeten lagen. Hierdoor heeft hij een klein laagje zelf 'bink'. Hierdoor is hij niet arrogant, hij is altijd heel vriendelijk en geduldig. Hij is iemand die niemand graag verdrietig ziet, anders gaat hij zich zelf voor schut stellen zodat de ander lacht. Helaas nemen de zenuwen soms even de leiding, waardoor hij rare dingen doet. Hij raakt dan helemaal in paniek en doet dingen waarvan hij later spijt krijgt. Ook vergeet hij dan alles wat hij aan het doen is, waardoor alles wordt verpest.
    Uiterlijk: David heeft donker blonde haren, die in het zonlicht wat blonder lijken dan ze in werkelijkheid zijn. Hij heeft blauw groene ogen die schitteren als David heel erg enthousiast is. Door zijn dans carrière heeft hij een mooi en sterk lichaam, wat hem een grote sixpack geeft. Wel heeft hij een probleem met zijn enkel, die hij een jaar geleden heeft gebroken. Hierdoor heeft hij nog soms last van zijn enkel en moet hij onmiddelijk stoppen met dansen.
    Plaatje komt


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Depay schreef:
    Ik heb mijn rol al ingevuld op pagina 6, en mijn personage zit met Jay op een kamer =)


    YES!!!!!!!!
    Felicia is mooi(cool)(Y)(hoera)(yeah):Y)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Curlies schreef:
    *Gaat kijken welke jongens leuk zijn*

    Ben je er al uit?


    •*• Lululu •*•

    Iets posten zodat dit bij mijn topics staat


    Spoiler alert: you will save yourself

    Weet je, de laatste meisjes rol is nooit ingevuld...


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Weet je, de laatste meisjes rol is nooit ingevuld...


    Jup I know D:


    Hi. This makes no sence.

    Naam: James David Cooper

    Eventuele Bijnaam: Jamey (eigenlijk noemt iedereen hem zo)

    Leeftijd: 20

    Talent: Gitaarspelen, drummen en een beetje zingen

    Innerlijk: Jamey's leven draait om muziek. Het liefst zou hij er de hele dag mee bezig zijn. Al sinds zijn vierde speelt hij gitaar, en op zijn tiende bleek hij echt goed, en mocht hij bij een professioneel bandje, wat ontzettend failliet gegaan is. Daarna is er even rust geweest, en leerde hij drummen, wat hij ook bleek te kunnen. Tussendoor heeft hij nog wat gezongen, hij is er niet slecht in, maar ook niet speciaal of zo. Als je Jamey aanspreekt, lijkt hij heel erg verlegen en schattig. Als hij achter een van zijn instrumenten zit, zie je daar niks meer van. Op de gitaar speelt hij vooral rustige muziek, en op de drum gaat hij helemaal los. Aan zijn stemming ligt wat hij gaat spelen.

    Uiterlijk:



    Jamey draagt altijd iets op zijn hoofd. Het kan een pet, hoed, muts of whatever zijn. Zijn haar komt daar van voren onderuit. Lang is hij best wel; zo 'n 1,96. Niet dat hij ijdel is, want uiterlijk boeit hem niet heel erg veel. Zijn kledingstijl is daarom ook niet al te veel frutseltjes. Als het warm is een t-shirt met spijkerbroek, bij koud weer een trui of hoodie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Never mind

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als die laatste meisjes rol niet wordt ingevuld, kan ik hem dan krijgen?
    Anders wil ik ook wel een jongen, of kan je je niet meer inschrijven?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hey, eigenlijk zijn we allang begonnen dus je kan niet meer meedoen als kandidaat. Je kan wel een medewerker worden van het huis. Een schoonmaakster, assistent of iets in die richting. Ik hoor het wel van je x


    Hi. This makes no sence.

    ChaoticTania schreef:
    Hey, eigenlijk zijn we allang begonnen dus je kan niet meer meedoen als kandidaat. Je kan wel een medewerker worden van het huis. Een schoonmaakster, assistent of iets in die richting. Ik hoor het wel van je x


    Misschien zou ik in de richting van hulp kunnen?
    Als ze problemen krijgen met elkaar, of juist iets heel anders:
    Ze hebben hulp nodig bij het maken van muziek!
    Wat jij wilt!;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Goed idee. Post hier je char maar (: Ik zorg ervoor dat mensen weten wie je bent! x


    Hi. This makes no sence.

    Naam: Ness Allison Candler
    Eventuele Bijnaam: Ness
    Leeftijd: 20 (ze loopt hier stage)
    Talent: Het helpen van de spelers als ze met iets zitten en dat mag van alles zijn, toch is muziek haar beste kant
    Innerlijk: Behulpzaam en toch weer eigenwijs
    Uiterlijk: Lang bruin haar en blauwe ogen (misschien is de foto te jong maar dat moet je zelf bepalen)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'